Jako malý

Jako malý

Anotace: ...

Malým dětem:

Nešahej,spálíš se.

Dětská ručka,

spálila se!

 

Nevinná tvářička,

zapamatuje si to,

jak moc to pálí.

 

Spousta z nás,

neví,

jak moc to bolí,

nezkouší,

tak nemaj ponaučení.

 

Někteří,

se velmi bojí,

k lidskému topení,

se ani nepřiblíží.

 

A ti co se dotkli,

jsou tak hloupý,

a zkouší to pořád.

Myslí si,

že už se nespálí.

 

Omyl,

oheň vždycky popálí,

daruje lekci,

zabolí.

 

Ale stejně hřeje,

a my máme rádi teplo!

Autor Kirsten, 04.11.2012
Přečteno 539x
Tipy 6

Poslední tipující: blue, Psavec, Písnička..., Sarah, Joe Vai
ikonkaKomentáře (135)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

05.11.2012 09:37:47   Písnička...

Kuk. Jen jsem přišla, vývrtka na podpatku, nepříliš elegantní. Slečně tip nejen za myšlenku ale taky za trpělivost s vámi všemi, že to tu ještě nezametla, já bych se pro takovýhle svinčík asi rovnou odstěhovala, obdivuju Tě:) nedej se a piš dál:)

líbí

05.11.2012 16:43:50   Kirsten

Děkuju, jsou to slova, která podrží:) ještě že i tací jsou:))

líbí

05.11.2012 10:09:55   Aťan

...až na jednoho se za Kirsten všichni bili jako lvi (abys byla trochu v obraze, když nemáš žaludek to číst :) Na bojišti nám do pitevny zbylo dost materiálu.

líbí

05.11.2012 10:38:50   Nikotin

To rozhodně- medaili za chrabrost by to chtělo... ;-)

líbí

05.11.2012 10:18:16   Písnička...

Jen co rozdám metály, očísluju mrtvoly a můžem začít;)

líbí

05.11.2012 10:35:20   Aťan

:-)

líbí

04.11.2012 21:04:44   Kirsten

:D:D:D aspoň jsem to dotáhla do vzrušující a vtipné konverzace! Jsem borec:D:D

líbí

04.11.2012 19:34:18   Nikotin

Ty- to neni moc dobrej text. Kdybys nechala jen první dvě sloky, tak by to vyšlo o dost líp.

líbí

04.11.2012 19:52:14   Kirsten

Kdybych nechala ty první dvě tak jsem se nedostala k tomu co jsem chtěla, bylo by to neúplné a nebylo by to tak jak bych si to představovala...

líbí

04.11.2012 20:00:29   Nikotin

blablabla :-)

líbí

04.11.2012 20:02:21   Kirsten

Ano bla bla bla... máš mozek génia, když si se nezmohl na víc...chápu to.... dokonale jsem se vyjádřila ke svému dílu...k MÉMU!!:))

líbí

04.11.2012 20:05:11   Nikotin

Nebylo by to tak, jak by sis představovala, ale nebyla by to totální s*ačka ;-)

líbí

04.11.2012 21:12:55   Aťan

Nikotine, hanele má s tebou svatou trpělivost, už ti v tomto směru mockrát domlouvala, že jo? Mám pocit, že si z toho moc neděláš, jsi tady přeci nejlepší básník a měli bychom tě všichni poslouchat, viď? Koukni na pravidla Literu č. 9, jsou tam zajímavé věci, např.:

9.
b) podle závažnosti přestupku zablokován uživatelský účet
- za první porušení pravidel na dobu 14 dní
- za opakované porušení pravidel po uplynutí první blokace nebo za první hrubé porušení pravidel na 2 měsíce... atd.

Možná by ti studená sprcha prospěla. Když ti tohle chování bude neustále procházet, začnou s tím i ostatní a rozjede se nám tu dost hustá atmosféra. Nepleť si svobodu slova s urážením a ponižováním ostatních.

líbí

04.11.2012 21:16:13   Nikotin

I ty, Brute?

líbí

04.11.2012 21:16:52   Aťan

Vzpamatuj se dokud je čas.

líbí

04.11.2012 21:21:49   Nikotin

Pro tvojí informaci už jsem 14denní ban měl... Měli byste se naučit rozlišovat mezi byť možná velmi ostrou a nekompromisní, tak stále zcela neosobní, kritikou a mezi urážkou.

líbí

04.11.2012 21:32:23   Aťan

Ano, přesně toto je jádro sporu. Myslím, že nezvládáš odlišit kritiku a urážku. Už tě na to upozornilo víc lidí, ale bez úspěchu.

líbí

04.11.2012 21:33:26   Nikotin

A koho jsem třeba zde nyní v této diskuzi urazil, prosímtě?

líbí

04.11.2012 21:38:36   Aťan

Nebylo by to tak, jak by sis představovala, ale nebyla by to totální s*ačka ;-)
04.11.2012 20:05:11 | Nikotin

A jsme u toho: ptáš se, protože přes své ego to nevidíš. Kdyby ti to ujelo jednou nebo pětkrát, tak neřeknu ani popel, ...ale u tebe se z urážek stal zvyk, a to je na celé kauze to smutný.

líbí

04.11.2012 21:44:02   Nikotin

Pouze jsem nezávisle ohodnotil dílo. Vůbec nic osobního vůči autorce.

líbí

04.11.2012 21:49:11   uživatel smazán

ty nekritizuješ. ty prosazuješ svůj názor. i kdyby byl stokrát správný, neumíš to prostě podat, což odvodíme z reakcí. lidem se to nikdy líbit nebude. pochopíš to? nepochopíš. o co se tu snažíme..

líbí

04.11.2012 21:45:52   Aťan

Já v tom vidím přesný opak - je to osobní až až.

líbí

04.11.2012 21:48:26   Nikotin

Když malé dítě dostane ve škole pětku ano- rozbrečí se, bude si nadávat, že je neschopné, případně vinit z neúspěchu všechny, jenom ne sebe. Ovšem na samotné pětce nic osobního není. Není ohodnocen člověk, jeho schopnosti, vědomosti, vychování a potenciál. Je ohodnocena pouze jeho elementární práce.

líbí

04.11.2012 21:57:23   Aťan

Mícháš hrušky s jablkama. Ty nás tu nemáš co známkovat a urážet, je na tom něco nesrozumitelného? Kritika (z řeckého krinein a kritiké techné, umění rozlišovat a posuzovat) znamená hodnocení, posouzení, ocenění, vidíš tam snad něco o sračkách a podobných zvěrstvech? Ale tohle ti už tady vysvětlovalo moc lidí, podle mne jsi zralý na pauzu.

líbí

04.11.2012 22:02:37   Nikotin

Jsi zaseknutá deska Aťane... Kdo chce psa bít...

líbí

04.11.2012 22:06:32   Jan Voralberg

Kdyby ses choval slušně, nikdo by na chudáčka psa hůl nebral, ale ty to odmítáš pochopit, z čehož plyne, že zaseknutá deska jsi ty!

líbí

04.11.2012 22:04:33   Aťan

Nikotine, protože je to u tebe stále a stále o tom samém, nejsi schopen sebereflexe.

líbí

04.11.2012 22:07:41   Nikotin

Jsem Aťane. Klidně si s kýmkoliv sednu nad svýma textama a zkritizuju je stejným metrem jako texty kohokoliv jinýho. A že by to někdy nebylo moc o chvále, tomu věř.

líbí

04.11.2012 22:11:33   uživatel smazán

ještě jsem to u tebe neviděl. tak o tom nemluv, a konej. příště místo sraček udělej už tu konstruktivní kritiku.

líbí

04.11.2012 22:15:54   Nikotin

Konstruktivní kritiku u děl, kde to má cenu, a kde se jeho čeho chytit- správnejch záchytnejch bodů- dělám a to velmi zodpovědně. Ovšem tu vy protinikotinisté tak nějak přehlížíte, nehodí se vám do krámu :-).

líbí

04.11.2012 22:20:04   uživatel smazán

kritika se dělá u všeho, ne jen u toho, co se ti hodí.

líbí

04.11.2012 22:21:29   Nikotin

Buď tak laskav a udělej konstruktivní kritiku třeba na toto dílo. Nevěřím, že to lze ( jinak než jsem jí provedl já ).

líbí

04.11.2012 22:24:49   uživatel smazán

ne. udělej to ty. na důkaz toho, že jsi se poučil a pochopil, co ti tady my pitomci naivní vtloukáme do hlavy.

líbí

04.11.2012 22:26:28   Nikotin

Však jak tvrdím- u takto špatného textu o moc lepší kritika než jsem podal nelze.

líbí

04.11.2012 22:33:04   Aťan

Nikotine, tohle je další důkaz toho, že jsi nic nepochopil. Nestojíme o takového "kritika" (ve velkých uvozovkách) jako jsi ty. Budeš tady mít hodně horkou půdu pod nohama, nevím proč bys měl opakovaně obcházet zdejší pravidla slušnosti k ostatním autorům.

líbí

04.11.2012 22:09:55   Aťan

Odvádíš téma jinam, na to ti neskočím.

líbí

04.11.2012 22:13:22   Nikotin

Jakou jinou sebereflexi jsi tedy myslel?

líbí

04.11.2012 22:24:48   Aťan

Reflexi o tom, o čem tady 2,5 metru celý sloupec hovoří - pleteš si konstruktivní kritiku s urážkou. A nejde jen o dnešek, pořád se to u tebe vrací jako bumerang. Dovedu si představit další tvoji reakci typu: "Nevím o čem mluviš." Proto bys měl dostat pauzu, v urážkách nevidíš nic špatného, je to u tebe "normální" chování.

líbí

04.11.2012 22:28:58   Nikotin

Ano měl- ale až skutečně budu někoho urážet.

líbí

04.11.2012 22:33:11   uživatel smazán

to mimo tebe má právo posoudit i napadený, jestli urážíš nebo ne. a jak vidíš..

to tě to fakt netrkne? že je v tobě něco špatně? podívej se, kolik lidí tu na tebe má pifku, a ty pořád jak největší bambula děláš to známe já nic, já muzikant.

líbí

04.11.2012 22:32:25   Jan Voralberg

Jak je vidět - nemá cenu tady s tebou ztrácet čas. Jsi natvrdlej, sežrals Šalamounovo hovno, všechno víš nejlíp a jen a jen ty všemu rozumíš.
Snad z toho brzo vyrosteš.


Končím, bye.

líbí

04.11.2012 22:35:07   Aťan

Počkej na mě, ...jdu s tebou.

líbí

04.11.2012 22:35:55   uživatel smazán

tak já se přidám taky, šmitec.

líbí

04.11.2012 22:38:53   Nikotin

dobrou pánové... jsem rád, že už vás aspoň pro dnešek přestalo bavit tady rozpoutávat nesmyslný boje

líbí

04.11.2012 22:40:04   Kirsten

Ne neřekneš, že odcházíš. Prosím tě hlavně jdi ty!

líbí

04.11.2012 22:01:17   Jan Voralberg

Souhlasím!

líbí

04.11.2012 21:51:36   Jan Voralberg

Myslíš tím elementární práci, která je založená na schopnostech a vědomostech? :D Silně si protiřečíš..

líbí

04.11.2012 21:57:51   Nikotin

Řekneš-li někomu, že je debil, je to verdikt, který předem zmaří všechny jeho dosavadní i budoucí snahy. Když se vyjádříš pouze k jedné práci, není to nic směrodatného pro kvalifikování schopností a vědomostí v globálním měřítku.

líbí

04.11.2012 22:04:11   Jan Voralberg

A nenapadlo tě, že to, že o díle napíšeš, že je to sračka, může dopadnout úplně stejně?
By the way.. s elementární prací ti to nevyšlo, tak to zkoušíš s něčím jiným? :)

líbí

04.11.2012 22:11:20   Nikotin

Kdyby to šlo vystihnout slušnějším slovem, aniž by mi pak autor vyprávěl cosi o svým vnitřích pohnutkách ( a že vlastně já jsem nakonec ten blbec ), tak bych to s velkou radostí udělal. Taky mi to neni příjemný, ale když si hold někdo začínající moc věří, tak musí holt hned zkraje dostat kartáč, aby pochopil, že to možná skutečně nedělá nejlíp...

líbí

04.11.2012 22:16:42   Jan Voralberg

Mimochodem, před tím, než začneš dávat někomu kartáč, jak by co dělat měl a neměl - zkontroluj si, kde se používá hold a kde holt. Nebudeš pak za blbce. :)

líbí

04.11.2012 22:16:13   uživatel smazán

to je přístup jak prase. když si někdo začínající věří, je třeba ho uzemnit.
doufám, že nebudeš mít děti :D

líbí

04.11.2012 22:18:39   Nikotin

Dítě se uzemní samo. Spadne z kola, odře si koleno...

líbí

04.11.2012 22:19:48   Jan Voralberg

Blá, blá, blá..

líbí

04.11.2012 22:24:07   Nikotin

I blábláblábolení se musí umět použít ;-) To se tobě nyní nepovedlo.

líbí

04.11.2012 22:27:23   Jan Voralberg

Zato tobě teď jo. :D

líbí

04.11.2012 22:14:40   Aťan

holt

líbí

04.11.2012 22:14:02   Jan Voralberg

Vánoce za dveřmi, možná ti jeden kartáč pořídím, abys už konečně pochopil, že tu svojí rádoby kritiku neděláš asi nejlíp..

líbí

04.11.2012 22:13:10   Kirsten

začínající?? Jenom na literu píšu 5 let!!:D:D:D

líbí

04.11.2012 22:14:13   Nikotin

Gratuluji. Je to vidět...

líbí

04.11.2012 22:20:29   Kirsten

že si slepej a natvrdlej za to opravdu nemůžu:)

líbí

04.11.2012 22:22:47   Nikotin

Kážeš vodu, piješ víno ( s tim urážením ).

líbí

04.11.2012 22:27:40   Kirsten

to sedlo.... potlesk.... Já se jen bráním útokem, který celý večer proti mě vedeš a to s tím, že ti tady dalších pět lidí říká, že by ses měl nad sebou zamyslet a dát pokoj...

líbí

04.11.2012 22:29:56   Nikotin

Naprosto nic proti tobě nemám.

líbí

04.11.2012 21:27:18   Jan Voralberg

A ty by ses měl naučit rozlišovat mezi tím, co je pro autora přínosný a co ne, protože tvoje sračkovitý komentáře to vážně nejsou.

líbí

04.11.2012 21:31:09   Nikotin

Bohužel pro autora, který se uzavře do své subjektivní dokonalosti vnitřního rádoby uměleckého pohledu, není mnohdy přínosné nic...

líbí

04.11.2012 21:36:44   uživatel smazán

to jsi popsal sám sebe právě

líbí

04.11.2012 21:42:58   Nikotin

To nemůžeš soudit, protože nikdo zde do mých textů konstruktivně nešije. Ty se sice trochu snažíš- píšeš, že je to brak- ale to nemůžu brát moc vážně, protože to děláš v zájmu našich vzájemných konfrontací, kterýma se zde skrze mne zviditelňuješ. Ty jsi ten hodnej, a já to špatnej, ideální podmínky, ne? Nemusíš si tady dlouho vydobíjet jméno, bejt za toho vošklivýho, psát vybroušený texty, a stejně jsi slušně vidět- velmi lákavý...

líbí

04.11.2012 21:47:27   Jan Voralberg

Zase se ti povedlo krásně vystihnout tvoje chování. :)

líbí

04.11.2012 21:46:51   uživatel smazán

ty si fakt myslíš, že jsem čekal tolik let na to, abych si udělal jméno na nikotinovi? to jsi tak sebestředný, že si myslíš, že všecky ty komentáře k dílům, které mám mám proto, že ti tady zkouším ukázat, jak jsi do sebe zahleděný?

líbí

04.11.2012 21:54:02   Nikotin

Stejnej problém jako ty máš se mnou, mám já s úrovní poezie zde a především s úrovní postoje autorů k jakémukoliv vývoji, sebereflexi a celkovému zájmu o poezii alespoň v lehce vážnějším duchu. Je to úroveň, která skoro až uráží zde poskytnuté prostředí. A teď si polož otázku ty, proč mě řešíš... Něco ti vadí, ano. A mně to vadí taky.

líbí

04.11.2012 21:57:59   uživatel smazán

máš pravdu, ale je to jako přijít k dětem, které si hrají na vojáky a buzerovat je, jako by to byla profesionální armáda. a to se nechci nikoho dotknout.
ale uvědom si, že tvá poezie je zde průměr. to musí každého, kdo básním alespoň trošičku rozumí, hned uhodit do očí.

kdo ví, o co ti jde. podle mě tě kdesi pochválili, poplácali po zádech, a tak tě to teď nutí dávat všemožně najevo, že ty jsi ten, kterého bozi na klíně houpali.

líbí

04.11.2012 21:57:08   Kirsten

si nepochopil, že mu vadí, že nemáš soudnost a píšeš tady u mého díla sprostě, mohl si vajádřti svůj názor, ale místo toho si začal urážet. Blahopřeji já tobě, jsi celoliterovej a když se ti tu nelíbí...papa... my tě tu držet nebudem:)

líbí

04.11.2012 21:49:15   Jan Voralberg

Nesnaž se, on to nepochopí, ani nemůže. ;-)

líbí

04.11.2012 21:52:09   uživatel smazán

z psychologického hlediska jsme ho přiměli cestou od lesa k tomu, aby sám práskl, jak vnitřně funguje.

líbí

04.11.2012 21:57:09   Jan Voralberg

Psychologové by žasli. :D

líbí

04.11.2012 21:33:54   Jan Voralberg

A napsat, že je to sračka, je pohodlnější, že?

líbí

04.11.2012 21:34:42   Nikotin

Je to férový. Jak se do lesa volá...

líbí

04.11.2012 21:42:55   Jan Voralberg

Férový to neni ani náhodou, protože to, že někdo napíše možná trochu kvalitativně horší dílo, ještě neznamená, že zrovna ty na to musíš odpovědět. Je to jen povrchní čeření vody, který autorovi v ničem nepomůže. Jenže upozornit na to tebe je zbytečný, protože jak jsi sám před chvílí napsal:


"Bohužel pro autora, který se uzavře do své subjektivní dokonalosti vnitřního rádoby uměleckého pohledu, není mnohdy přínosné nic..."

líbí

04.11.2012 21:26:03   uživatel smazán

Už tu dlouho nebyly žádné hvězdičky, kde ses flákal?
Teda nevím jak se pravidla interpretují na hvězdy, ale bez nich nebo s nima, jde o sprostou vulgaritu, v kulturním prostředí nadbytečnou a s konstruktivní kritikou nemá ani paprsek společný.

líbí

04.11.2012 21:25:40   uživatel smazán

to bys měl umět ty, troubo a sračkere (když tohle považuješ za kritiku, není to asi urážka, že? takže jsem z obliga :D )

když jsi měl 14 denní, tak pak tě čeká .. ten dvouměsiční?

líbí

04.11.2012 21:29:11   Nikotin

:-) Ano, čekal by mě dvouměsíční. Ale neboj- nenechám se vyprovokovat k tebou výše zmíněným urážkám ( které sám používám nerad, zřídka a vždy jen na svoji obranu ), abys mne mohl jít hned za tepla naprášit ;-).

líbí

04.11.2012 21:35:00   uživatel smazán

a ještě mě osočuješ ze žalování? třeba tě napadne, že tady nikdy nikdo na nikoho nemusel žalovat, jednoduše proto, že co sem napíšeš, je transparentní a vidí to všichni. ale kdyby jsi někoho fest urážel a nedal mu pokoj, samozřejmě bych neváhal, za to se stydět nemusí nikdo.

líbí

04.11.2012 21:36:57   Nikotin

Nesmíš se divit, víš- ty jsi tady přece takovej ten jedinej- poctivej a spravedlivej. Bohatým bere, chudým dává...

líbí

04.11.2012 21:40:03   uživatel smazán

tohle už nemá s poezií nic společného, a ano, jsem pro spravedlnost, takže dokud se tu budeš chovat jako neomalený zasloužilý všeumělec hvězda číslo jedna dvě já vím vše a vy nevíte nic, půjdu proti tobě hlava nehlava. neber si to osobně.)

líbí

04.11.2012 20:10:13   Kirsten

a proč bych to pak jinak psala, než aby to splnilo mojí představu? Pro tebe jsem to nepsala, ale stejně tě to natolik zaujalo, že si musel začít komentovat.... já chápu, že nerozumíš životu...tím pádem, ale počítej s tím, že ti tu pak ještě mnoho děl přijde jako sra.ka...

líbí

04.11.2012 20:11:52   Nikotin

Možná nerozumim životu, ale rozumim tomu, jak by zhruba texty měly vypadat, aby se daly z hlediska poezie brát nějak vážnějc.

líbí

04.11.2012 20:15:15   Kirsten

počkej jako co seš zač, že tohle můžeš říct? Umění každý vidíme jinak, to je jak kdybys řekl, že víš co je smyslem života!!!:D:D:D:D

líbí

04.11.2012 20:20:33   Nikotin

Umění? To je mnohem víc velkohubý než když já řeknu, že vim, jak zhruba vypadá zvládnutej básnickej text.... Uvědomuješ si to?

líbí

04.11.2012 20:28:58   Kirsten

:D:D:D:D čti srdcem!!!

líbí

04.11.2012 20:27:43   uživatel smazán

hele a tak jak to víš, od koho to víš, proč to víš? rozveď to. jak má vypadat básnický text? a nechci slyšet hlupoty typu "zarovnán nalevo s rozhozem do stran".

líbí

04.11.2012 20:32:32   Nikotin

Stejně jako si lety můžeš vytrénovat sluch pro muziku a pak mnohem líp rozeznávat a analyzovat jednotlivý aranže, harmonie, tak zrovna tak pro básničku sis schopen časem vytrénovat svůj cit pro vazbu pocit-slovo.

líbí

04.11.2012 20:35:04   uživatel smazán

tomu bych i věřil. ale tak jako tak, nesuď, nejsi nikdo, kdo k tomu má právo, beztoho jsi místní průměr navzdory jakýmsi soutěžím. a to nemluvím o tom, že v umění není třeba poroty. ti, kteří si myslí, že jo, chápou něco hodně špatně. je mnoho forem. že jsi se shlédl v jedné neznamená, že budeš ostatní hanit. a jestli jo, tak tvá vizitka, jako ve všem.

líbí

04.11.2012 20:38:53   Nikotin

Pro mě za mě, ať jsem klidně místní největší lůzr- i kdyby- důležitý je, že rozeznám, co je a co neni dobrý, a nebojim se to říct. Pokud tenhle text shledáváš dobrým, tak sorry, ale mimo jsi ty.

líbí

04.11.2012 20:45:47   Kirsten

Já píšu už od malinka, četla jsem toho miliony, jak teda můžeš říct, že to slyšíš líp?? Chlapče ty se prober! Ty víš leda tak kulový, tvoje obsahy jsou o ničem, a moje mají ducha, hold ne v nejlepší prostěradle..no a co? umře kvůli tomu někdo? Uvědom si, že v životě jsou důležitější věci a že nikdy se všichni nebudou řídit jen podle tebe na to jseš moc malej pan a větším už nebudeš.

líbí

04.11.2012 20:54:20   Nikotin

Blahopřeji a děkuji za cenné rady do života.

líbí

04.11.2012 20:11:51   Nikotin

Možná nerozumim životu, ale rozumim tomu, jak by zhruba texty měly vypadat, aby se daly z hlediska poezie brát nějak vážnějc.

líbí

04.11.2012 20:13:53   uživatel smazán

nerozumíš

líbí

04.11.2012 20:07:24   uživatel smazán

Pájo, běž komentovat svá díla, jen tam tvé s*ačkovité komentáře mohou dosáhnout s*ačkovitosti děl :)

líbí

04.11.2012 20:09:52   Nikotin

Nigole, když už jsi tak hrdinskej, že mi zablokuješ možnost komentovat tvoje díla a bránit se, tak buď aspoň tak charakterní a nenavážej se do mě jinde ;-).

líbí

04.11.2012 20:14:28   uživatel smazán

Promiň, kdyby tvoje komentáře za něco stály, s radostí bych tě nechal komentovat dál, ale vzhledem k tomu, že to jsou komentáře malýho deprimovanýho kluka, tak jsem je zablokovat musel. A stejně tak budu bránit tady slečnu, když jí seš schopnej napsat, že je to sračka. Prostě tvoje schopnost empatie buďto zamrzla již v zárodku, nebo nikdy neexistovala, když neumíš "kritizovat" objektivně a s nadhledem, nebo když dílu nerozumíš - nekritizuj ho. To je má malá rada.

líbí

04.11.2012 20:17:09   Nikotin

Když nemáš ani nejmenší představu o zvládnutýmu básnickým textu, protože ses k němu možná ani nikdy nedostal, tak raději mlč a šoupej nohama. To je taky malá rada.

líbí

04.11.2012 20:20:35   uživatel smazán

Aha, tak pro tvou informaci já jsem narozdíl od tebe nečet svý básně dvaceti lidem, ale vyprodanýmu sálu a to už v 8. třídě na základce, bylo to i v krajskejch novinách, tak si to najdi. Okruh královehradeckejch spisovatelů mě chtěl mezi sebe, bohužel já na to neměl čas. Drž hubu o tom, jak vypadá báseň. Já to vím velice dobře, to že ty nerozumíš stylu, kterej já a ostatní uplatňujem, je tvoje neschopnost, ne naše.

líbí

04.11.2012 20:25:38   Nikotin

V 8. třídě hmmm... O čem si psal? O první poluci nebo o Žanetě ze 7.B, že na tebe o velký počká u nástěnky? Vyprodanej sál- a ti všichni přišli na tebe? :-) No nic, užívej si tý slávy a vědomí, jak velkej kluk si mohl bejt, kdybys prostě jenom nebyl v tý 8. třídě tak strašně vytíženej ;-).

líbí

04.11.2012 20:30:18   uživatel smazán

Ano, psal jsem o lásce, o nenávisti, což jsou mimochodem nadčasová témata, takže nám říkají něco pořád. A ano, přišli na mě :) mohu být dobrej pořád, každej může, jen se tomu musí dát čas. Já jen nechápu, proč urážíš ostatní... Ale každej tvůj další rádoby komentář mě utvrzuje o tom, že ať ti řeknu cokoliv, ty si dál budeš myslet, že z nás všechno nejlíp víš a nejlíp znáš...a to není pravda. Někdo by ti měl trochu otevřít oči, ale pochybuju, že by to zvládl.

líbí

04.11.2012 20:29:06   uživatel smazán

o tom přece píšeš ty:) proč se mu posmíváš?

líbí

04.11.2012 20:36:55   Nikotin

Máš pravdu- přecenil jsem ho. Kdyby psal o tom, co jsem já předhodil, byl by alespoň tematicky originální, otevřenej a paradoxně i surovej. Všichni ( a nejen v jeho věku tehdy ) totiž píšou globálně právě o nesmylech jako je láska vs. nenávist zabalených do notně klišoidního obalu.

líbí

04.11.2012 20:42:16   uživatel smazán

Ty jsi mě nikdy přecenit nemohl, to ti tvý ego nedovolí :D

líbí

04.11.2012 20:43:57   Nikotin

Tak ty tady vyprodáváš stadiony a nejsi nejlepší básník této země jen proto, že nechceš, a já mám ego? ;-)

líbí

04.11.2012 20:45:58   uživatel smazán

Já nevím, kdo se tu začal ohánět kdovíjakými oceněními, tak jsem tě jen chtěl upozornit, že také mám za sebou větší úspěch, než že mi někdo dal dvacet tipů k básničce na literu. Toť vše.

líbí

04.11.2012 20:53:51   Nikotin

Tady se nikdo ale ohánět oceněními nezačal.

líbí

04.11.2012 20:54:47   uživatel smazán

Ne? :D Já už nevím, kde jsi to psal, jaké jsi kde dostal ocenění, ale slyšel jsem o tom dost :D

líbí

04.11.2012 20:58:21   Nikotin

Nesmysl, že bych to v nějaké diskuzi vytáhl já.

líbí

04.11.2012 20:59:59   uživatel smazán

Nevím, kdo to vytáhl, nesleduju tvý diskuse, nezajímáš mě, jen vím, že si se tady něčím takovým vytahoval.

líbí

04.11.2012 21:05:21   Nikotin

Nevíš, kdo to vytáhl, ale víš, že jsem to vytahoval já... Věta jak poleno. Tak co z toho tedy platí?

líbí

04.11.2012 21:07:43   uživatel smazán

Očividně nemáš cit pro slova, když nechápeš rozdíl mezi slovesy vytahovat něco a vytahovat se. Konverzace s tebou mě už zase nudí...

líbí

04.11.2012 21:12:37   Nikotin

Ok ok- Nevíš, kdo to vytáhl, ale víš, že jsem se s tím vytahoval já... Tak tedy znovu- co z toho platí?

líbí

04.11.2012 21:13:49   uživatel smazán

Obojí.

líbí

04.11.2012 21:18:25   Nikotin

Jak by se já mohl vytahovat s něčím, co vytáhne někdo jinej?

líbí

04.11.2012 21:20:44   uživatel smazán

On to vytáhne (začne o tom mluvit) a ty se pak vytahuješ (vyvyšuješ) svým konkrétním "úspěchem" - už chápeme? :)

líbí

04.11.2012 21:24:04   Nikotin

To už přece nemusím- on mě tím, že to vytáhne, vyvýší sám ;-).

líbí

04.11.2012 21:26:11   uživatel smazán

Ano, samozřejmě...už mě to fakt nebaví, ahoj...

líbí

04.11.2012 21:21:42   Kirsten

stěr!!:D:D:D:D:D a o dnešní zábavu mám postaráno:D:D

líbí

04.11.2012 21:10:34   Kirsten

hele sice tě uráží, ale možná tě chce sbalit posílá ti pusinky:D

líbí

04.11.2012 21:06:47   Kirsten

že si nás všechny dostal tak dokolen, že jsme z toho úplně mimo!:D

líbí

04.11.2012 20:58:12   uživatel smazán

ono samo o sobě stačí, když někdo řekne, že ví, jak se má poezie psát, to vyzní jako kdyby řekl "já vím, jak se žije", a korunu tomu pak nasadí prohlášením, že to říkali "skuteční básníci". takhle dělit umění a umělce na levely, a navíc se řídit názorem druhých lidí, to je v umění to pravé ořechové, nikotin je mistr pokroku, když tohle říká.. to jsem fakt neviděl.

líbí

04.11.2012 21:04:22   Nikotin

Možná, že nevím úplně přesně, jak psát, ale jednoznačně vím úplně přesně, jak nepsat.

líbí

04.11.2012 21:09:05   uživatel smazán

to taky moc nevíš, vždyť bys jinak nemohl psát tak, jak píšeš. jsi prostě autorem čtivého braku.

líbí

04.11.2012 21:10:58   Nikotin

Víš, co je zajímavý? Že než si se mnou začal mít z neznámého důvodu problém, tak jsi mě dost četl, dokonce i tipoval a dokonce mnohdy i velmi příznivě komentoval. Proč si tedy nenapsal hned, že píšu brak? ;-)

líbí

04.11.2012 21:16:21   uživatel smazán

protože tehdy jsem měl přečtené dvě básně, ne všech dnes už šestadvacet. to je jako bych se tě zeptal na tu narážku, že raději nebudeš básník ve spojitosti víš s čím.

líbí

04.11.2012 20:11:37   uživatel smazán

doporučuji omezit "kritiku" a zaměřit se na psaní "opravdové" poezie, aby ses pak měl při té slavné kritice o co opřít, wle

líbí

04.11.2012 20:15:00   Nikotin

A máš se ty o co opřít? :-)

líbí

04.11.2012 20:16:05   uživatel smazán

až budeš psát tak jako já, pak budeš taky básník. zatím jsi dokázal pětadvacetkrát zkopírovat jednu básníčku.

líbí

04.11.2012 20:19:14   Nikotin

V tom případě doufám, že nikdy nebudu básník. A zároveň doufám, že všichni lidi, který v týhle zemi píšou texty, co za něco stojí, taky nikdy nebudou básníky.

líbí

04.11.2012 20:24:07   uživatel smazán

tak jo, myslím, že básník jsi, ale ne zrovna dobrý, průměrný jsi. jak jsem ti už napsal, dělník poezie. jinak tvůj pokus o urážku se mě nedotkl, jelikož se nemáme zlobit na ty, kteří nerozumí podstatě věci.

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel