Dívka mladá
na houpačce leží,
květina zvadá,
čas sklesle běží.
Smutná kytice
ve váze stojí,
zášti je více,
lidé se bojí.
Chlapec houpe ji,
není mu cizí,
sami být chtějí.
A láska mizí.
Její tváře
na dotek studí.
Až boží záře
dívenku vzbudí.
Černé myšlenky
šedý prach víří
a duše dívenky
k obloze míří.
Radši buď děj (co se děje na houpačce) nebo obrazný výklad (květina zvadá). Takhle dohromady je to jako sledovat fotbal a místo zvuku poslouchat bibli v mp3.
Ono vůbec je lepší psát konkrétně o ději co se děje na lavičce. A obraznost a takové ty jinotaje vyjdou z toho nenuceně samy. Samotná obraznost nefunguje nikdy. (3. až 8. řádek zní opravdu mdle, jako o ničem).
22.08.2019 08:44:55 | Karel Koryntka