Jedna velka rodinka-uvod

Jedna velka rodinka-uvod

Anotace: Je to jakoby scenar v serialu.

Uvod-Predstavime si rodinu,ktera nas bude provazet v tomto pribehu. Je to 4 clena rodina Tata-Adam, Mama-Eva, 1 syn-jakub, 2 syn-Honza.Predstavime si Evu,manzelku Adama,mama Jakub a Honzy od detsvi po soucasnost. Narodila se 25.6.1978.Tedy ji je 34 let. Kdyz ji bylo 12 loet,tak mela autonehodu a malem prisla o svoji nohu,v nemocnici byla 3 roky. V jejich 18 letech se vdala se svym muze Adamem se kterym zije az do ted. V 19 letech mela prvniho syna Jakuba,vsechno slo podle planu az jeji nechteny dite,ktere se jmenuje Honza. Nebyl planovany dite. Eva pracuje jako sekretarka reditele komercni televize. Ted jde na radu Adam,manzel Evy,tata Jakuba a Honzy.Ten toho v zivote zazil docela dost. Jako maly ho rodice opustili a vyrustal v detskym domove,kde ho deti sikanovali,mel to v detsvi hodne tezky,jeste kdyz ma povahu melancholika.V 15 letech si ho vzala adoptivni rodina,ve ktery se zamiloval do Evy-dcera adoptivni matky. V 18 letech si ji vzal za zenu. a potom je to stejny jako u Evy.Adam pracuje jako ridic kamionu.Jdeme na Jakuba to mu je 15 let.Detsvi mel krasny protoze jeho rodice chteli a tak delali vsechno co chtel. Ma krasny zivot i ted.Ma holku,kamose,vlastne vsechno co chce. O neco horsi to je s Honzou.Je mu je 12 let,kvuli rodicum z neho vyrost hajzl,co vsem dela naschvali,Ma jen jednoho kamarada a to partaka,ktery vsechno to spatny s nim dela.Ted si jeste povime jak vypadaji.Eva ma blondaty vlasy,hnedy oci,a ma hubenejsi postavu,prsa tak 4ky:D.Adam ma cerny vlasy,zeleny oci a ma tak 85Kg.Jakun ma blondaty vlasy,modry oci a ma hubenou postavu tak 55Kg.Honza ma cerny vlasy,modry oci a ma sportovni postavu protoze cvici takze tak 50Kg. Toby bylo na uvod vsechno a co jinyho rict nez teste se na Drama,romantiku,zabavu a mozna i erotiku:D. Teste se nanovy a novy dily.
Autor piskott15, 04.01.2014
Přečteno 469x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí