Vpizdizer

Vpizdizer

Zvlastni pocit. Konec sichty. Pohadkove postavy se vysleknuly z kostymu. Falesna inscipientka s usmevem na tvari odchazi vstric orgiastickemu mravenceni. Kolega pokurujici lehkou gaulousku na prijezdove cestr v ulici u Brany.

Charakter s pokrivenou mysli vychazi z budovy divadla. Diva se na kolegu sledujiciho vez kostela nasvicenou ve svetle tripoidniho zasneni. 'Pozorujes plouzici neviditelny korab?'. Zepta se ten unavenej se pokrivenou mysli. Mozna to byl zlaty drak s jeho zatracene dobrym scenarem.

Klic otoceny v defibrilatoru halucinatorni pozornosti. '
To jak jeden vyciti pocit imaginativni pritomnosti, oslovi jej a preda jej dal, ten jej zhmotni a uzna za svuj...' neviditelny mimozemsky kluzak couvajici do osvetlene veze. treti hypnotizuje celou tuto vesmirnou skutecnost...

...Pote sedime spolecne. jeden z nich premysli. zadne scenarove zkratky...Pohadkovy scenar. myslenkova extenze. pokrm ideji. intelektualni vyzva. inspirace ze dvaceti ctyr strankoveho scenare ve versich. s prvky nazvy a rekvizitami ze scifi. v rymech. mramor.

jaro...
Autor Happyyz, 29.03.2017
Přečteno 530x
Tipy 1
Poslední tipující: Jin&Jang
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí