Království

Království

Často bývám mimo, v mé hlavě se otevírá kino. Na plátně přehrává kouzelná zem, kde je vzácný totem. Bez něho bych neviděl totiž nic ani to, jak jsem se narodil jako princ.
Ukazuje mi různé světy, nejraději mám ten, kde jsem si sebou jistý. Tento svět je v době středověku, kdy král Galiky potřebuje někoho ke svému boku. Odznak pobočníka nemá komu dát, tak jej dá Robinovi. Robin Lannister je posedlý mocí, a tak vymýšlí plán až do noci. Jak krále svrhnout z trůnu? Zlata na válečný tah má tunu. On těší se až krále zabije, jak kunu. I když touží mít na hlavě korunu, víc touží po lady Sáře. Jenže ta později propadne nevěře a za trest násilně zemře. Robin králi lže a tíhne ke královně. Valérie se s ním vyspí a krále pohárem uspí. Utíkají spolu z hradu, však Valérie pomalu. Mezitím, co čeká na trest, Robin si uvědomil, že zahodil svou čest. Přemýšlí, jestli do hradu zpátky vlézt nebo co nejdál od krále utéct.
Zatímco král vymýšlí lest, jak pobočníka z cesty smést. Jaký je jeho plán? To nepovím vám. Rytířstvo se chystá, královna v žaláři vzlyká. Stráž se u ní střídá, avšak Valerie ji přechytračí, Na pomoc jí přispěchá děda, dopustit na ni nikdy nedá!
Chodí jako obluda, ale ona má ráda toho smraďocha. Dědeček za pobočníkem letí, skoro jako na koštěti. Pobočník jej hrubě odmítá, nakonec však jej uvítá. Do hradu s dědou se vydá. Záchranná mise je marná. Král královnu ubodá. Valérie tiše umírá, Robinovi srdce se bolestí svírá. Ve zlosti spojence sbírá, na válku hroznou se chystá. Pokračování bude příště, až se další báseň napíše. Těšte se na vydání, v druhé části dojde k líbání, romantickému setkání, nevyhneme se umírání ani hezkému zpívání.
Autor Bendy, 11.02.2024
Přečteno 40x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí