Theramínové plástve

Theramínové plástve

Anotace: Ambiviózní projekt v pozadí šedé eminence kreativních rondó fascinující budoucnosti - amébovité enklévy a vize spórických pláství - theramínová vibrace a bouře v amfetamínovém mozku - jasmínová partitura hvězdáře jež vydechuje samples do peřinky Snů...

++ (konstruktivní kritika  a komentář k výpravné próze - novelový rámec - povídka inspirovaná sci-fi, fantasy, new weird, poetikou kyberpunku, počítačovýma hrama, entheogenním spektrem a psychedelickou narací, jízda na cestě za dobytím vlastní nezaměnitelnosti a sofistikovanosti zrání autentické a autonomní mysli autora, spisovatele, producenta....)++

 

--- Ahoj...prečítal som si to, a keďže je to len skica, hoci výpravná, ťažko sa mi k nej vyjadruje. Ničmenej, myslím, že nápad skúsiť chvíľu písať prózu je veľmi dobrý, pretože si myslím, že pokiaľ sa ho ujmeš so všetkou zodpovednosťou a dôslednosťou, môže Ti pomôcť aj v zvýšení kvality poeticky ladenej tvorby - práca na kohéznosti deja, psychológie postáv, logiky reťazenia narácie, to všetko predstavuje mimoriadne efektívne mentálne cvičenie, pod vplyvom ktorého sa tvorivá myseľ nadmerne unášaná tvorivými podnetmi môže prijať sofistikovanejšiu štruktúru, lepšie sa uzemniť, ukázniť, naučiť sa disciplíne a celkovo, vyzrieť. Potom sa budú verše strúhať jeden frkot. A jaké fajné...

 

......

 

V první řadě je třeba aktualizovat vědění o době, jejích osobnostech, klíčových hnutích a korporacích, vládách a magnátech, co možná jsou schopni investovat do technologie, co změní náš život a změní jej k lepšímu, na konci údělnosti celého plánu je mise, za pozitivnější vyznání světu, za lepšího sebe sama...(Vědomí pokračovatele...)

 

 Sama dobrá próza je ve velkém odměřována trpělivostí, velkou dávkou trpělivosti, hyperaktivní představivostí, ba i jen dětská představivost je nezměrná, ve skutečnosti je to píle, cílevědomost a naprostá odhodlanost vydat ze sebe to nejlepší, i když to hned nemusí býti ta nejsenzačnější povídka pod sluncem, jistě má potenciál zaujmout alespoň čtenáře nezběhlého i začtěnějšího...

 

Otázka zodpovědnosti za text, za slovo, za každou odvrácenou vteřinu, kterou přiliješ do slovního materiálu, ona výsada dbát o slovní ostruhy, příštipky a seznámení s růžky hlásek na hlasivkách textového editoru, je věc zodpovědnosti a stání si za svým zřetelem, hýbat se slovy a písmeny, usadit je a postřehnout onen pohyb matérie a uzemnit onu možnost, superpozice se zabarví a ustálí, rovina se zaběhne a ty budeš vědět jakou modelovou situaci zvolit, jak se rozhodnout, čím projít a co vynechat, jak zakončit a jak prohloubit a změnit dosavadní kvocienty prohnané negativitou, trápením a tvůrčím zmítáním v regresi a vzlétavém spektru, mimo osu, kterou jsi schopný ještě za života rekonstruovat. 

......(Krize vědomí)

 

Psal jsi o zvýšeni kohéznosti poeticky laděné tvorby, onen roztřel, kdy nástrojem není vize, ale člověk pro ni, krčí se a hýbe se podle její polarity, je natolik silná a vyzdvihující, že jej pohltí, ovšem nejsilnější pásmo cílených vodivostí je v lidském srdci napojeném na vesmír na onen nápoj lásky, kdy brány omniverza se otevírají a my vstupujeme do náručí vyšším zřetelům a cílům zviditelnit silnou naději a neústupnou víru do nových tvůrčích úsměvů zítřků...

 

......

 

Zde je prostor pro nové zaujetí, novou stálost a nové forenzní zkoumání vlastní mysli, její struktura bude mnohem kvantovější a v nich se právě stále nachází smysl pro předurčenost částic - totiž slovních segmentů se kterými pracuje prozaik konstruující povídku a vní všechny odpovědné atributy, které se scházejí na místech jím určeným, jím sloužících jako záměr, jako nosiče idejí, jako klarofonie nového akustického zřetele inspirace pro kterou byl jeden snílek stvořen...

 

Všechny determinanty jsou hnané palčivostí, přilnavostí a ztotožněním se s vlasní nevyhnutelností na samplovacím řetězci hierarchií zrození a nezrození, na dvou set sedmi set krát milion na osmdesátou polích, ve kterých naši potomci utvářejí urychlovače času, nemluvím zde o čase post-singularity, jen zase odbočuji a to je právě otázka disciplivanosti, schůdnosti a řádné verze vlasní narace, metanarace, vlasního celku nezničeného a nezničitelného ega, prolnutého ve spárech, zasazeného ve spárech a probujujícího se až na konec prvního textového celku, který se změní v díleček něčeho mnohem většího, něčeho mnohem výraznějšího a významnějšího než se dalo na první pohled čekat

 

.....

 

V tomto oka-m-žiku má smysl jen čekat na příležitost, kdy bude mysl vzedmutá a přihřívat její konečky, její opánky, volánky, sledovat sáňky chvil, jestli jedna z nich ve dnech výstižnosti blížící se snu, nepřistihla svůj opak v trýznění nad výrazem, nad opakováním, nad vyhřeznutým limbem originality, nad filtrací extrémních idejí pokračujících za pilotující horizont a jak všichni rádi čtemě; za průkopnictvím jedné větve po které šli mnozí, však z ní raší stále nové tryskající pozounky, šlehající ke hvězdám a jejich dnes zatím zdánlivě nedosažitelným orbitům---

 

**(V některém z klíčovým okamžiků nocí se bude probouzet do stále hlubšího snu, část jeho podvědomí kopíruje cestu hrdiny a druhé se vrací do výpravného spektra vzpomínek na minulé životy, tak se zarovnává s akustikou jeho tvůrčího pera a odhaluje skrytou povahu nevyrovnanosti a líčí tak mocnost nevyhnutelných sil směrem k prvotním příčinám...jedním ze zájmu o sofistikovanější propracovanost celého kvadrantu dějů je náběh na inspirující koláž, záměr je inspirovat se na obou stranách, běžet s hudební sonickou experimentální koláží a vážit každý běh světa dějů, tam vvmísit bezprostřednější explozi a spontánější odmocniny lomených fraktur slova, poté nastupující kritický kraken detonuje odvážná skupenství vět a vysílá je napříč celým těžištěm univerza, poslední je mandala, který stráví všechen odstín barev a vytvoří tak sílený, fixní bod, jehož nezasažitelnost smýváme jen pocitem, že jsme to již zažili, že dotváříme poslední finální vrh, báseň, která je námi, dechem před námi, svatým grálem, scylou, kaleidonoií a vítězkou nad entropianismem myšlení a citového života, jako zkáza nad lidstvem, jako vítězství evoluce nad destrukcí, jako mírové víze za celým tělem hmotného času a jeho otisků ve vědomíi nás Všech...zdravím lidé tohoto století...

 

---- Postavy musejí mít vlastní nomenklatury a klaviatury

      ovládají se jako kormidla jako nobly jako turntabely

      jejich energie provází celý příběh jejich styl taktéž

      vize jejich naturelu je podobná charakteru velkých hrdinů

      postranní role jsou zaměnitelné s hlavní idejí

      hlavní ideja je věc zájmu vyšších sil

      těm podléháš ve chvílích jasnozřivosti

      Jasnozřivost je dechem Inspirovaných

      Buď přizniviskem řádu a odmocňuj chaos

      mezi jeho hráči je i onen zlosyn jež požene kreativitu

      ovšem tu odívá háv spravedlivých jen na oko

      ve výměnách jsou tresty a intriky poražených

      na jedné straně máme hluboký vesmír

      a několik jeho kolonií klonů a verzí

      na straně druhé modelové fáze myšlení

      a posuvy v tektonickém trustu galaxií

      až na závěr se dostaneme k vyústění

      které možná rozšíří vize a myšlenky

      jakými jsme schopni uvažovat o vesmíru

      na nacházet celospektrální charakteristiky

      jaké nám byly od počátků vyměněny

      za předmět tohoto a jiných století   

 

     podepsán vlastním funusem 

     Dr. Saltrix   Lightronix. Corp....'

 

   ( Nástin dopravní tepna přístav kosmický

     vypadá jako paleta space opery

      poté úzké odlitky mikrokosmu

      záběry a žábry nedokonečnených filmů zítřka

      pokračovatelé hlubin a následníků trůnu

 

      boje o mocné a stále působící abionenty koncília

      magnáti a mechanisté entropianismu  

       apologeti vortexu chaosu

       metabloéti an-tistruktur

      

       SÍLY KTERÝM pojmenování nesluší

 

       proti silám které si říkají o postižitelnosti

       a kůži svého vědomí ukázky života dnes

       jsou to apoštolové příčné gravitality

       obyvatelé theramínové plástve

       archóni života a tavitalitei

       

       poslední patroni proti zničení

       nákaze viru démonům

       makabriózním patternitám entropie

       a jejím agentům v pozadí naší budoucnosti

 

      UŽ NEČEKÁMĚ NEDETERMINUJEM

      NESTOJÍME V ŘADÁCH ABYCHOM SLYŠELI

      A HRÁLI JSI NA BEZBOŽNÉ

      ZATÍMCO JINÍ FALEŠNÍ PROROCI

      PROGNOSTICI A FUTURISTÉ 

      PLÁNOVAČI ZÍTŘKA DÁVAJÍ RUCE PRYČ

       A MÍSTO ABY OBDIVOVATELÉ PŘÍTOMNÉHO

        SKLÁDALI EPOPEJ NA BUDOUCNOST

        SPÍ A VYTVÁŘÍ JEŠTĚ HLUBŠÍ PŘÍKOP

        MEZI TÍM CO PŘIJDE A TÍM CO NEPŘICHÁZÍ

       

       A TAK NEŽ BY JSI ŘEKLA A POCÍTILA

       NEŽ BY JSI KDY VŮBEC VZNIKLA

        Ó TŘTINO MYSLITELNÁ

         Z NQADMYSLITELNA POCHÁZEJÍCÍ

         TVÁ USTA SMĚŘUJÍCÍ K NEDOSTIŽNÝM

        TVÁ ÚSTA VYZPÍVAJÍCÍ BUDOUCNOST

          SVĚTELNĚJŠÍ NEŽ KDY DŘÍV

            SONICKÉ OHŇĚ PLÁSTVÍ VZÁCNĚ PLANOU

  

           A NAD VĚKY ČNÍ STADIUM ARCADIUM

            V NĚM NA TISÍCE MILIARD

              JAKO JEDEN CHÓR

              DECH ARBITRARIUM VITAE  

               POSTAVÍ SE ČELEM

                A VE SMĚRU K NÍ

                  VYNALEZNOU NOVOU BUDOUCNOST

                    A DŘÍV NEŽ SE NADĚJOU V DÁLI

                        VSTOUPÍ DO NÍ

                          NASKOČÍ

                              ODSTŘELÍ SE OD MINULOSTI

                               A UNIKNOU PRŮSVITNĚLÉ PŘÍTOMNOSTI

   

                            ZA NÍ JEN PLAVBA ODSTÍN BARVA

                                 PEČEŤ KRUH PRSTEN

                                  STÍNY SVĚTLA A PROSTORY

                                    V TERMODYNAMICKÉM RÁJI

                          

                                       MIZEJÍCÍ OTISKY HVĚZDNÉHO PRACHU

                                            A STOPY KDYSI VYHLÍŽEJÍCÍCH TĚL

                                             A V NICH JEJ DALŠÍ NEKONEČNÉ SPEKTRUM

                                                LOPDĚNKA ZAPARKOVANÁ MEZI DVĚMA ABSOLUTNY

 

                                                 WARPPOVÉ PROMEDÁNY

                                                  MONOLITICKÉ PRODUKCE SEDMÉHO VĚKU

                                                      TVÁRNOST APOŠTOLŮ GRAVITONU

                                                             GRAVITON EVOLUCE

                                                               EÓN LETÍCÍ ROTUJÍCÍ VPŘED

                                                                 VYDECHUJÍCÍ OBLAKA MILÉNIÍ

                                                                   SOUKVĚTÍ NEBEŠŤANŮ VÍTĚZÍ

 

                                                                    MAJESTÁT SVĚTLA BLÍŽÍ SE RYCHLOSTI SVĚTLA

                                                                         SÁM ZE SVĚTLA TEMNOTOU POMÍJIVÝCH NEZADRŽEN

                                                                          FRAKTÁLNÍ FANTAZIE INTEGRUJE VYŠŠÍ OKRUH DIMENŽÍ

                                 

                                                                          METAMORFÓZY SNÍCÍ O METAMORFÓZÁCH DOSUD NESYNTHETIZOVANÝCH KVANT

                                                                           VITRUVIAE VITAE     MAELSTROMY DUŠÍ PÍŠÍCÍ SYMFONII  MEZI NOVÝMI OKNY ZROZENÍ

                                                                            A NA POČÁTKU BEZ POČÁTKU    ORGÁN EVOLUCE TYKADÉLKO TŘTIN PŘÁSTEV  VĚKŮ

                        

                                                                            SATELICKÝ PŘIJÍMAČ PŘEDURČENÍ       SÍLENÍ NEVYHNUTELNÉHO       PREDETERMINOVANÉ NAD DOČASNÝM                      VÝHRA      A APOŠTOLOVÉ GRAVITALITY              SALVINORIŇANÉ    A tRYPTAMIDOVÍ   ŠIŘITELÉ     

             

                                                                                       ORGÁNY ŽIVOTNÍHO VÝSTŘELU

                                                                 MAJESTÁTNÍ PEŘINKA ZA UHLÁVNÍKEM OBLINEK VÝTVARNÝCH ODMLČENÍ ZA OBRAZEM JEŽÍŠOVA TICHA...                                  

Autor Happyyz, 31.12.2014
Přečteno 688x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí