Pátý jezdec Apokalypsy

Pátý jezdec Apokalypsy

Anotace: Nejsmrtelnější ze všech

Dříve než Smrt, Válka, Hlad a Mor vydal jsem se na svou pouť. Dříve zrodilo mne lidské plémě ve své nekonečné hloupé touze po větším vědění. Jejich hlad po přehnaném poznání živil mé tělo.
Jsem Vědění. Vzbuzuji strach i údiv. Na křídlech noci pokouším hloupé lidské pokolení, vábím ho a svazuji okovy stále pevněji. Mučím lidi, aniž by si sami uvědomili své chabé pokusy mne zkrotit, svázat, ovládnout.
To já vyhnal lidi z Ráje. Díky mně teď živoří na troskách vlastní bídné existence v bláhové naději, že přijme je věčná náruč Nebeské brány věčnosti. Však pouze plahočení se za mým stínem je věčné a nekonečné. Vše ostatní pomine a nikdy nepřijde Spasení, neboť to nepřísluší přemýšlejícímu hlupákovi. Jakmile člověk ví, je pro Nejvyšší instanci nepohodlným, odpudivým, rovným. Člověk nikdy neměl poznat opojení Vědění, neboť to v základu přísluší Jemu. On ale stvořil člověka tak hloupého, až jej neuhlídal a Vědění Mu ukradeno bylo.
Proto jsem trestem a paradoxem lidského života. Vysmívám se lidem přímo do očí. Čím blíže mi jsou, tím více se Ráji vzdalují. Jsem nenápadným, avšak dravější než moji bratři. Jsem tichý, avšak zasazuji ty nejbolestivější rány.
Autor Ravena Lupus, 25.01.2016
Přečteno 2194x
Tipy 9
Poslední tipující: bogen, boneslash, Lighter, Nikita44, Oxík, Ziny, Jort, Frr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobře napsané. Máš pravdu. I když stále posloucháme propagandu, co skvělého nám přináší oslavované Vědění, negativa se projevují také. Kdo má rozum, vidí je. Věděním jsme zneužíváni, k slabošské Umělosti. Ztrácíme ráj Přirozenosti.

25.01.2016 12:34:02 | Lighter

Zajímavě napsané ale má to i spoustu úhlů pohledu vyložení a to mě na tom vlastně zaujalo.každé dílo by mělo něco v člověku vyvolat a je jedno už jestli kladný nebo záporný emoce prostě provokovat něčím uvnitř co vyvolá ty démony uvnitř nás;)

25.01.2016 10:10:39 | xoxoxo

Zdá se mi, že občas schválně chodíš nějakou pustinou, vyhýbáš se nám?...:-)

25.01.2016 06:35:15 | xlps

Pustinou?

29.01.2016 19:20:01 | Ravena Lupus

Jistě, kdybys´vědělo jak tě někdy chci potkat a nic - válka,smrt,hlad všichni víme, kde je hledat, ale ty?...:-)

31.01.2016 16:32:41 | xlps

zajímavé

25.01.2016 05:17:29 | Ziny

Pěkné zamyšlení a dobře napsané.

25.01.2016 02:41:00 | Rampa.Tau

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí