Zmrd tvých sání Frisca Je-číše

Zmrd tvých sání Frisca Je-číše

Anotace: ... když byly ty Velkonoce, na památku J. Lennon, který věděl, že Beatles byli větší než Ježíš. Ti už ale z hrobu nevstanou...

Zmrd tvých sání Frisca Je-číše


Je-číše byla rozbita o mříži v pátek, když lidé oslavovali začátek víkendu a možnost spát až do odpoledne.

Je-číš uložena u drobu vi(l)nného, masného, masového, nebyla řádně recyklována, vedle bylo nablito a vedle vedle bylo - to snad radši ať ví jen Bůh - pod trouchnivým prámem a oblým kamenem.
I u drobu Je-číš bedlivě očekával vykupování (láhví). Je-číš očekával lahvové, jaký to para-para-dox.

                QUE PASA PARADOXX!

A třetí len po rozbití Je-číše o mříži,
(Víno se zatím rozpilo po ubruse a vybrat jde jen novým Napalmexem, pereme na 1940!
Oda není Ano a Je-číš není víno a kočka není pes.)
vykupování (lahví) bylo započato. Je-číše nebyla ani poloprázná ani poloplná, bylá prázdná úplně.


                   Až do dna!

A ostatní skleničníci pili překvapeni. "Je-číš se vrátila k VeliKé LÁhvY!"
Volali na sebe jeden přes druhého. A počali se modlit. Nevěřili jsme ve víno, nevěřili jsme na pivo, nevěřili jsme ani na cherrycolu!
A teď byl Je-číš vykoupen, jako lahvové. I my tedy skleničníci můžeme být též vykoupení. A též všechny ostatní výrobky ze skla.
Skleněné hrací kuličky, Iránské vodní dýmky, anebo akvária pro tropické ryby. Někteří skleničníci též tvrdili, že i všichni, kdo jsou jako Je-číš, jsou, dost jako Je-číš, budou vykoupeni. Tedy Bronzové kalíšky z města Aleppa, neb spíše Beroei. Dřevěné misky z Londinia. A prý i zlaté kalichy s krví pro Boha Slunce z Tenochtitlánu. A snad i ruce indických žen v Brahmaputře.
Takto tedy rokovali, rokenrovali a nakonec i uvolněně swingowalli (mezi sebou, sobě navzájem), skleničníci jedni!

A to je asi všechno o zmrd tvých přání Frisca Je-číše.



Prášky, dostávám už v pět, musím už jít spát.

Autor ewon, 25.04.2017
Přečteno 944x
Tipy 2
Poslední tipující: J sh' T r' k
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je dobrý :D Narážka snad na všechno :D

01.06.2017 20:58:27 | Elektrický kvas

měl jsem dat ještě písničku

https://www.youtube.com/watch?v=NoTUTLo1adE

29.06.2017 23:21:15 | ewon

chachááá

05.05.2017 08:24:47 | J sh' T r' k

díky :-)

05.05.2017 09:51:42 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí