K vám

K vám

Anotace: Pozor! Je to o životě :-)

Krev píše skvrnou po kapesníku ( lépe po papíře )
kapky dopadají hlasitě potichu
vpíjí svoji naději do látky

'Kurva! Zase poezie ... To je v píči!'

Jak Drobeček od Porty křičím
do prázdného lesa
neb ticho noci zpívá
', Když se stromy promění ... ,'

a kurva .. dál a dál .. až tam

je tohle vylejvání myšlenek ...
k lidem ..
co v tom hledají ukojení?
úroveň?
co prožívají moje slova?
co je mění v niť s myšlenkami?
je tohle opravdu k Vám?
AndreaM?? .. starej snad stále dobrej Amonasr?? ... Frrr??? Slyšíte? Kdo to mluví? Lucide?

To něco, uvnitř, co nazývá někdo duší .. mluví k další duši prostřednictvím týhle sračky (?)


'Oóó On řekl slovo 'sračka'!!!'
Och pardón ... nevinnost se utopila v hajzlu ...

Každý z nás chodíme na velkou - přestaňte dělat že trpíte zácpou ... člověku!

Každý z nás ... jinak to děláme ... někdo přitom kouří, jiný luští a třetí čte si o víře ...

dávkování papíru je na každém člověku ... Ano Ano Ano

Jsem snad zamilovanej ... ale chodím srát stále tak ... jak dříve ..

'To je dekadence! To je vrah! To není poezie! To je o tom jak chodí srát!!'

Každý z toho světa zblázní se ....

Vive la Žito!

... tohle je a bude první mé nabídce... jak přežít svět ... na všechno vysrat se...

'Co na to řeknou lidé! Vždyť sou Vánoce!'

Ukradený svátek pohanů k smrti dávno mrtvého ....

Zamysli se ty milovníku romantických sraček... příběhů

i Romeo chodil srát za svých věků ....

Jen dnes je to netaktní ...
Autor Kubský P., 27.12.2014
Přečteno 586x
Tipy 6
Poslední tipující: lukassnajdr, Amonasr, Frr, AndreaM
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Petře, to je teda nášup – už se mi tu po něčem takovém stýskalo :-D

Víš, poezie má tisíce tváří a jestli je dobrá nebo ne, to se nepozná podle vulgarismů nebo podle žánru. I poněkud sladce romantické verše mohou být kvalitní, když jsou pravdivé – a to je podle mě to kritérium. Mně se tohle od Tebe líbí, protože to JE pravdivé, nic nepředstíráš, chrlíš ze sebe to, co v Tobě opravdu je, a navíc výtečně. Kdybych takto ale psal já, bylo by to směšné, protože by to ode mě pravdivé nebylo. Když se někdo ze sebe snaží dělat v 60 letech energického mladého buřiče, je to zpravidla spíš trapné ;-) Naopak když někdo ze sebe dělá ve 24 letech přemoudřelého vševědoucího starce, je to směšné zrovna tak – protože to je obojí vykonstruované, falešné. Prostě styly, korektnost výrazů nebo vulgarismy, to nestojí proti sobě samo o sobě – může, ale vždy jen podle toho, jestli jsou na straně pravdy nebo lži. A tím nemyslím objektivní pravdu a objektivní lež, ty ani neexistují, ale tu vnitřní pravdu nebo vnitřní lež (pokrytectví), které do toho dáváme.

No, dalo by se to ještě dlouho rozebírat a diskutovat o tom. Žijeme v ošklivé době, ošklivé především tím všudypřítomným morálním marasmem a přetvářkou. Ty přitom většinou nepoužívají sprostá slova, ale jsou uhlazené a mají motýlka a frak. Mnozí z nás to tu řeší po svém – někdo decentními jinotaji, jiný ironií, další si hledají únik v osobní lyrice, ve svém vlastním světě, z něhož tu ošklivost vytěsňují a opět to není nic proti ničemu – jen to musí být pravda, ne přetvářka, umělá konstrukce atd.

Ty jsi zkrátka nádherně výbušná směs, věčně odjištěný granát, a Tobě i Tvému věku to sluší. Jen má člověk trošku strach, aby Tě to samotného neroztrhalo, protože by Tě byla ohromná škoda, kdyby ses nechal semlít. Ale myslím, že to ustojíš, že máš silný charakter a Tvůj hlas by tu měl být slyšet častěji ;-))

27.12.2014 20:27:07 | Amonasr

..no vidíš..posíláš všem báseň..bez problémů sereš a ani dosud nepíšeš hovnem
..tak nebude tak zle..:-D

27.12.2014 15:42:41 | Frr

Všem ne ... jen pár co vím, že se nezaleknout toho že i HOVNO se dá říct slušně ... ale na co trápit tím být slušný? .. v neslušné době :-)

27.12.2014 15:48:16 | Kubský P.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí