Upíří

Upíří

Po bledosti kůže prchají dvě potměšile se tvářící kapičky krve, zanechávající za sebou něžné rudé cestičky.
Jsou to ty, jež unikly tvým rtům, ale ty si jich nevšímáš.
Usmíváš se a nadále noříš jehly svých zubů do mé rozechvělé šíje. Jaký mimořádný polibek, plný vášně a agónie zároveň. Tak příjemný, tak bolestivý, tak horký a přitom tak mrazivý… jako polibek samotného anděla smrti.
Ano, tak je to správně, zasténám, a ty mě přivineš k sobě, ještě pevněji, než jsi to dělal doposud… možná i pevněji, než je zdrávo, ale to nevadí. Už vím že je to konec, a přece se ti celou svou vůlí poddávám.
Jenom pij, je to tak nádherné.
Musels mít vážně neskutečnou žízeň.
Autor Anjesis, 11.09.2012
Přečteno 772x
Tipy 6
Poslední tipující: WhiteRayne, Tina, Samanta, Nergal
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tlieskam, konečne si pochopila že upíri niesu bezcitné stvorenia, i ked väčšinou normálny ľudia s nich majú strach a takmer nikdo sa im takto ľahko nepodá bez toho aby ho neomamili ( no a pochybujem že by si sa zrovna TY nechala tak ochotne ovládať )

25.11.2013 20:41:38 | WhiteRayne

:-D to je ale docela staré dílko :D
ty sis jí všiml až teď? :D
já myslela, že zrovna tahle tě u mě praštila do očí mezi prvními :D

...ale máš pravdu, tahle není přímo o mě, je to spíš takové vcítění se do někoho jiného :)

:-P a nemysli si, když na to příjde, tak bych se vsadila, že ve skutečnosti jsem možná přečetla víc knížek s upíří tématikou, než ty (a to jsem se nikdy neobtěžovala číst Twiling, ani Upíří deníky, nebo Pravou krev :D)

25.11.2013 20:57:58 | Anjesis

pěkná upířina

24.09.2012 10:05:41 | Nergal

kdyby to nebylo o upírech...

13.09.2012 20:33:19 | Black Sardinian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí