Hypotéka Vizí

Hypotéka Vizí

Anotace: Zdravím osudové chrámy slov jež jsou k nám zvány a brány jimiž jsou ostny malovány

1. Díváme se na hrobové klidné zahrady z nichž se nic nerodí, zástupy vbíhají do celých a úplných gest organického celku, který je přetvořen v jedinou postavu.

 

2. Ona jediná postava předchází před obrovskou stage, na níž je nataženo stometrové plátno přes monumentální konstrukci. Uvádí projekci se slove "Enjoy and participate revolution"

 

3. Pří bližším pohledu je vidět jak se plátno trhá, rozpíná se do obou stran a vlákna praskají až se oba konce oddělí a cáry se svinou dolů. Diváci provolávají magické "óówww"

 

4. Ke změnám dochází k prkené podlaze před plátnem, vydíme postavu, je to její siluleta, čtyři sloupky vypadají jako sprchy a mnohým objektivem jež začíná rotovat, vidíme připlouvat holosférické rameno a syntetický pult.

 

5. Za drahami rozněcované energie hlediště se začnou kupit grupy čar a explanací, imanují do prostoru před stagem, aby se zarovnaly do řady přes dlouhé a vyčnívající vrcholky stabů a barů, jejichž hustotu určuje siluleta.

 

6. Siluleta je dotvářena šestadvaceti paprsky tvořící hustou světelnou mlhu, z níž se objevují nějaké výčnělky, kterým říkáme enormery a vyhovují tak neonovému pulzujícímu rytmu, jehož tyrkysové pableskování sledujeme a z nějž se utká postava před syntetickým pultem.

 

7. Image je jakoby obřezán, ale vidíme, že trojrozměrně levituje v prostoru a přivíjí sebou mnohé částice, tak nahustí dočasné skupenství a začně materializovat prostor, a ojídat jeho hrany, tím pádem může kontrolovat sonické spektrum dobroty.

 

8. Audience začně nesmírně bouřlivě skandovat, nikdo nic podobného neviděl, celý dav natačí podívanou onoho průhledného objektu, oné kreace, která zhmoťnuje formace uvnitř reality a tvoří rezonující zobce a střabce vln, který kdy nikdo neviděl.

 

9. Postava přistupuje k syntetizérům a rodí se v ní oktagonální monstrum nadané umělou inteligencí, ono monstrózní divadlo lidského predátora, pokračuje přes vývoj ontologické evoluce zobrazené v prostoru až po nové formativní vlohy operující v jádře budoucí skutečnosti.

 

 

10. Kvůli bezpečnosti je zmenšovaná projekční plocha, zvuky se vrství ve strukturách a umělá inteligence rozjíždí první hudební podkres pod vizionářskou holografickou imprintaci, jejíž předzvěstí byla početná aura mnohočetné chobotnice, kde každe chapadlo mělo vliv na resolutní paletu tónů.

 

11. Bez imaga a barev jsou všichni jako u vytržení omdlévajícího, čekají až opadne ta světelná modř a dozní jim ten neurvale souladný a dokonalý chaos v uších, které jsou stejně tekuté jako nevypravitelné na znaky, jež nás rozkládají.

 

12. Příspěvěk posledního uživatele s hory Thanatos, vidíme jak se všichni rozlévají do slz, uchváceni revolučním superdivem technologie, který změní budoucí tvoření komunikací a energie a její transportaci, vše pro balíček služeb, jejichž agenti doufám, nebyli dosud počati.

 

Skutečně fantastické začíná být i krásné.

Plazmatická tekutina zítřka roztáčí nové prostory.

Třikrát se pokloní návštěvním před hravostí nového parku.

 

Dívali jsme se na to jak se samotný obraz komiksu daimóna tvoří,

abychom ovládli svitek filmu na němž bude vyvolán a oslavován.

 

Jsi koneckonců, vším čím jsi.

Navěky, Tvůrce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor Happyyz, 04.04.2014
Přečteno 771x
Tipy 3
Poslední tipující: milk-fed gimp, Aiury
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí