Future Cave

Future Cave

Anotace: Viděl jsem ozvuky našich srdcí, ostré a vyhřezlé do pohybu přesných, industriálních sfér temných nocí, blažené vodivosti tech-stepu, obludné kruhy z maskou oněmnění, plynové pouště a boj za lidi po tom co přijde....

 I. Aplha pokus

 

Energie jako běh postavy     zůstává nepozměněna světem  průzračnosti průrev absolutní krve masopustu ostrohran beatu

S očima béátů před rozsvěcením panenky Marie v sále potemnělé vibrace milosti díků a nesmazatelného kázání boží zlámanosti

Vybičované pustiny pro textury v hudbě břidlicových kovaných hran démantu a astrogenu existentů kovadliny hřmící astrolábů

Než mrkneš v pánevním údolí očí plazma vyskočí a zničí celé příběhy kdy atmosféra hudební mezihvězdné lávové hory eruptuje.

 

 

--------------------------------------------------------

 II. Březí experiment 

 

 

Nad každou vrstvou zvýrazněná a čirá síla, energie, pro každou postavu, kterou jsi potkal na cestě.

Při nábřeží Olomoucké pohledy blíží se mízám a cestám těch, kteří vyoblovali kroužením nad kyčlí 

a pentlí sterých masopustů ostrogonní hegemonie beatů a čepovitých zbraňových systémů Budoucnosti.

Krev vytrženosti prohloubena svékáním železných masivních ocelových kedlubů a před pádem do 

světla kdy úpěnlivě sál hypnotizován dropem nese celé soustavy destrukcí planet a hvězdných systémů,

aby ve vteřině objevil Zbraně zapomenuté Budoucnosti, Mír, Lásku a Svobodu.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

III. Janotná vloha

 

 

Briskní freontální lobotomie, provazochodectví na masně, pitvě a márnici, konec ve zvonici

...přes pach autonomní liturgie novodobého skalpelu brečicích jazýčků molekul...svištících skrz neuro-boogie lalůčky do mitachondrické kompozice...milodarů pozdravených industriální mezopotánií fetu a dubplatových samplů...kořeněných svatým kočím italským hřebcem...

...v popředí maska neurofunkového zřízence....tohle není vstřebávání cyberpunku expandující za horizont milénia....tohle už je tvrdé ostřejší negliže beatu...mířící do kapilár frontální juxtapozie čela snímaného létající hvězdou Star-ship bass planetou...fotálně dýchající přes synťáky chromo - zónické velonizace...kde zvukoskopie pole hlodá legiony bassů...plynová maska zřízence estrogeně ničící kapitalistickou utopii...

    mladé tváře s nataženými koutky pro stoickou popravu postojů k vyhunutí lidské rasy...antipatie jako monopol k lidstvu...a další smrtelnější soustava cedníkovitě zlámanejch figurací a texturací hlomozně se deroucích urputnou proměnlivostí k sametové průrvě...silné operativní vlivy 

  mocně destruují celý animální počátek...vidíme kroužik melancholické dinosaury drop castů...biomechanické arzenály tajných technologií...klíče sedmé a jedenácté matérie...záhady skrytých krekvencí hudebních odrůd zítřka...nedestruktivní charakter mimooběhového dermálního importu...finální skořepina na konci hlavice s milovnicí elektronické hudby...zrojní a zbrojoví inženýři třetího milénia...hard - tech fundovaní inženýři...

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

IV. Vahadla vyprávění ( experiment logiky a stylu - sci-fi hříčka)

 

 Přes zapadnutého ( nemístně zapadlého ) antropologa se k němu přisál nějaký parazit, vnitřní straka mauzoela částic inertní hostiny částic jeho celistvé ( dvojmo necelistvé ) bytosti přesto padlé přesto ničící cyborgy stálou donáškou genové terapie a fondů skvělé tvárnosti mozkovny (letící kvardrilión let na mezihvězdný elektronický taneční festival ) tvarující plasticky veškeré vyzařované ( absorbované protoplazmických toreádorem ) momentem ztuhnutí ve fibrilacích počáteční rychlosti v čase cestujících zítřků syntetické kaše ( bravurně oblité masou bílého trpaslíka ) plovoucí v moři pulzurá a divukrásných planet třetího oka ( hvězdolet připomínající planetu nového bass kontinentu ) vymalovaného stým leporelem viskonzní nervozity blahého netvora utkvělé lidské Harmonie.

 

 S ním procházení vede ke snění a antropologický kyborg se zjevuje na harmalických tanečních seancích jednou za svatý rokokamžik jako kamzík při cestech mil když očistec polobotek prožil nad očistec a tam dlouhoplavé bílé lanýže čar demokratického minimalismu...formální intence našich největších světových hal promlouvají...stadiony jsou létající tlampače a planetární rodiště vychází do noci ze synkopických levitujících beden připomínajících Voyager nebo Enterprise ( bez šablony kritérií prototypu ) bledý fosforový nádech paluby...čtyře věže vodíkové fúzní hydrogence palivového článku...mutagenní krev rosolu při světelném pohonu...radioaktivní veslování nad nemrtvými tanečníky černé dimenze...plynová maska...sníh...bláto a kolonie...černý svět purpuru...odznáček oblohy pro Jednotu.

 

 Přicházím nezrozen ve světe světla do nesvětla přicházím ač vím že nic nevím tunelem stostěným...rotoskopický udavač všehopláství replik univerza mne unáší do světla bez světů vykořisťujících světy svým majícným gestem dvojité iluzorní skutečnosti ( korunované dojící kojičkou ) tzv. travičky podsaditého máselka na kadlubelóze mozku...veškerenstvo tkajícího milosrdenství vdechuje gondoliéra katarzí....šaolinské družstvo mixuje sondážní satelitní vysílání civilními sekerami...plodné tříštivosti třtin brunátní ostrými mačetami...vibrace skalpů pochodují do technologické gnóze - tech-gnosis budoucnosti...krev je zbudoucnělá...cyborg žije okamžikem...další plakát na esoterní festival tortury a znásilněných uzlin zoufalství...brekot je v tom slza kapky se v sobě nevyzná...vesmír neupadá v příliv...Dcera je matka Naděje.

 

.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 V. Nová vivisekce

 

 Než abys napsal že tě někdo na tento svět zval tvůj avatar by spal než sníh by hrobky odvál v dokonalé moudrosti sál

 Partie jedné mé zmije se odbouřejí v dostizích nadějí než se pousmějí černé plenty budou zde chybět doživotní renty

 Ve slaďáku je král pohledu co si na džem hrál neb až sem přišel jeho příjem krájený jen vlastní močí za průjem

 

 Dlouhé strouhy stryjí osvobodí lunaty fasetních cvrčků

 paseky dlouhé jako publice vybílejí stará zrna radosti

 Myslím tedy mřu či osud tvůj si čtu ať už sebezoufaleji

 

 Vím že sním drogou jež držím kouřím haštěřím kvíz víz

 Staročej jednou v merku za krůpěj osladila mi herku

 Disdžokej je frajer má na mně spadeno herní kvér odběr

...

 

...

Autor Happyyz, 25.10.2014
Přečteno 789x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je opojný..:-D

25.10.2014 13:09:28 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí