Kecy v kleci

Kecy v kleci

Anotace: Popadl mě záchvat nudy a tak jsem něco sepsal. Nemám tušení, co to sakra je...

Velkomoravská říše se zformovala v oblasti řek Eufrat a Tigris. Hlavním městem byla Ostrava, kde vládl soudruh-faraon Stalin III, zvaný Laskavý. Nechal totiž popravit každého, kdo řekl něco jiného. Jeho největším úspěchem bylo odražení strašlivých kapitalistických nájezdníků a jejich velitele Čingischána-Atili, od něhož ukořistil jeho terénní džíp, v němž se soudruh-faraon vydal na cestu kolem světa. Během ní založil Pražskou universitu, prorazil panamskou šíji a vybudoval sochy na velikonočních ostrovech. Na cestě domů ještě způsobil stěhování národů, jak před sebou hnal zrádné a mocichtivé buržoázisty z východních stepí. Na počest soudruha-faraona byla na Rhodu postavena jeho socha v životní velikosti. Neosvícení ji později nazývali Rhodský kolos. Po jeho smrti byla Velkomoravská říše vypleněna sousedním náčelníkem Apačů Adolfem Malým vousem a zanikla.
Autor Bhaal, 18.04.2016
Přečteno 754x
Tipy 1
Poslední tipující: Papagena
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí