Perfektní (?)

Perfektní (?)

Anotace: Vše může mít dva konce... Teď jen vědět, jak tohle skončí...

Tančíme v oblacích, v krásném světě. Tančíme jako pár, který k sobě patří. Mám bílé šaty a Ty jsi tak něžný. Ty krásné pohyby jsou tak ladné a přitom nás spojují. Stáváme se jedním tělem a jednou duší. Cítím Tě. Cítím Tě jako sebe. Jsme šťastní, ale nejsme tu sami. Plavé vlasy stékají po zádech jako pramínky vody. Hluboké modré oči jak to nejhlubší moře a plné růžové rty. Pouštíš mě a jdeš za ní. Políbíš ji a objímáš. Její široký úsměv vyčaruje ten tvůj. Ty vaše pohledy jsou nezaměnitelné. Já tam stojím. Ty ji držíš za ruku a jdete...
__________________________________________________________________________________
... Odcházíte a já klesám na kolena. Tvůj poslední pohled byl ničivý, pro mě. Sbohem jsi mi nedal a odešel jsi s jinou. Usmíváš se a jste šťastní. Jdete do svého světa. Zůstávám.
__________________________________________________________________________________
... Jdete ke mně, když ji držíš v náručí. Jak je nám podobná. Usmíváme se všichni tři. Krásně jemně zní hlas naší holčičky. V tomhle okamžiku je vše perfektní.
Autor ThalEndie, 23.05.2014
Přečteno 635x
Tipy 2
Poslední tipující: želvička001
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"ničivý" je možná trochu moc silný slovo :)

23.05.2014 20:44:55 | Jan Voralberg

Asi nemáte osobní zkušenost... :(

24.05.2014 22:33:11 | ThalEndie

Nevim, jestli jsem to pochopil spravne, ale pusobi to na me, ze se nejdriv dej snazis stocit k nejaky jiny zene a pak to prekvapive stocit k diteti. Proto si myslim, ze slovo nicivy je prilis, kdyz by se jednalo o vlastni dite.

25.05.2014 16:24:48 | Jan Voralberg

Ne, tenhle text má dva konce...

25.05.2014 19:26:17 | ThalEndie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí