Jen pocit...

Jen pocit...

Anotace: Taková hříčka, nejsem si vůbec jistá kam vlastně patří, tak kdyžtak prosím poraďte se zařazením :)

Tiše, tak aby ani sebeméně nenarušil tvůj klid, vkrádá se k tobě...Sen. Hebkou srstí se ti jemně otře o pokožku, vtiskne ti roztřesený polibek na šíji a opatrně se schoulí na tvém spánku. Pak se přiblíží blíž. Mokrým čumáčkem ti přejede po nose a s rozběhem se ti skácí na hruď. Probudí tě svým podmanivým předením tišším než vánek, hluboko do paměti se ti vryje jeho barva černější než tma a okouzlí tě vůní letní noci. Když se k němu skloníš, pomalu se přiblíží k tvé tváři a bude tě dohánět k šílenství svou kamennou nehybností. Ztratíš se v jeho očích, v té směsici jásajícího slunce na azurovém blankytu s podtónem hlubiny moře a jemnou kořeněnou chutí jezerní hladiny. Když mrkne, srdce se ti málem zastaví oním tak půvabným a nenuceným pohybem. Toužíš mu být blíž a blíž, jak se stále s neodbytnou vtíravostí lísá k tvému tělu, vyvádí tě z míry ona vytrvalost a přitom se děsíš představy, že se vzdálí. Konečně, jako bys pochopila smysl toho všeho, jako by najednou vytryskl pramen poznání a užuž jsi stála na velkolepém prahu poznání, v záchvěvu vášně po něm rychle vztáhneš ruku, toužíš dotknout se jej, uchopit jej a přitisknout ho pevně k celé své odhalené duši když vtom...zmizel.
Autor Liena, 26.11.2012
Přečteno 450x
Tipy 3
Poslední tipující: Robin Marnolli, Miriska
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"...jako by najednou vytryskl pramen poznání a užuž jsi stála na velkolepém prahu poznání, v záchvěvu vášně ....."

Četla jsem to vážně téměř jedním dechem. U této věty, kterou jsem citovala, mě malinko zbrzdilo to poznání, že je tak nějak moc po sobě dvakrát. Víš, jak to myslím. Jinak je to moc pěkně napsaný a mně to prostě vcuclo :-)

01.12.2012 16:36:02 | Miriska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí