Zda se mi to prevracene

Zda se mi to prevracene

Anotace: ???

Jiz neco kolem pul roku ziji na britskych ostrovech. A muzu rici ze to cim nas krmily v televizi a v novinach a internetu v cr je absolutni ptakovina. Jedina vyhoda kterou jsem potkal a poznal je zenpenizentady lide dostavaji tydne, ale jinak horsi zivot nez v cr. Moc uspechana doba, lide chodi do prace a z prace, minimum volna, a vychova deti hruza a des, rozmazlene bez ucty k rodicum, a mesta a stavbyna domy? Za nektere domy by se mohli opravdu stydet, sprominutim ale cikani v cr v ghetu ziji v lepsich domech. A co takhle firmy? Nic noveho nebuduji, vse maji stare a bez investic. Je fakt ze jsou to moc podnikavy lide a ze udelali penize ze vseho ale i tak je tady silene. A hlavne neziji tady jen anglicani, ale plno cizincu kteri jsou schopni vas naucili zmlatit usmat se tomu a jit dal, no hnus, jsem zdesen ja jsem myslel ze anglie je mirumilovna zeme a pritom my jsme na tom o dost lepe. Prosim vas o komenty a doplnujici informace a vase pozmatky, urcite nejsem sam kdo byl v anglii diky lidickove.
Autor MailMann, 02.09.2013
Přečteno 456x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V Anglii jsem byl chvilku...nemohu posoudit. Zdálo se mi to lepší, než současná situace v ČR, ale zdání může klamat...

02.09.2013 14:19:57 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí