Subsequent

Subsequent

Anotace: Zde stálo něco za obvyklým posuvem částicového urychlovače slovní hmoty.... Otázky před tím než řekneš díky, záměr předmětu vystoupit na veřejnosti s textem, který zarezonuje ve vnitřních dimenzích a komůrcích divákova/posluchovače podmědomí, působí jako.

 

 

Vzbudím se na opačném konci spektra a hledám pozitivní jádro pozitronového pudla. Dřív než mne země proti zemské tíži zvedla, fragmenty orátia obrácené v mýtu rátia, proti mě, ve hře v obrovské simultánní karmě, oculus riftus sedmi miliard, jediný životní part, kvantové šachy, dráhy a jejich šlachy a tak dál až do nekonečna, taškařice mimo lásku, omdlévající, prchající stíny, umírající tváře, imprinty záře, z kouře intuice, intelekt tryskající prohibice, a nové rapující ždibce.

 

Portrét bohéma a českého povídkáře, laškujícího, evolvujícího, devolvujícího, prolínajícího evolucionáře. Kvantově fraktální ligvistický, neurolingvistický programátor, jeho motor, pohádkář a postav tisíce rotor, druh druhů a jeho telesatelické dechy na konci krve, jako by zrozen byl do těla robotické imaginace prve a z ní štace, za tělem smrti, kde pasou ve chřtánu srdce lidského chrti, tví mladí odevzdaní bohové, jejich požstva podvojných jader duality zmařené, bojovníci respektu na líci entropianismu, gravitony lyrismu, adrenalin a šeptající turbíny serotoninu, a znovu nevyslovené ano realitě a inu tušené skrytě, dechberoucí pineální gland, sandman šel ven dřív než jsi pomyslel kam jsi šel - tam jsi tady tvá myšlenka objeví se dřív než se zjevíš v místě na němž ses zrodil, včerejšek byl grogy a možná byl v minulém století, tento okamžik právě odsouhlasil zemřetí těch předchozích ve prospěch těch následujících.

 

Magično esenciaco zrodilo se v interstaciární sentenci, v esenci znovu se provřela sentence prvního dechu, před lokálním prvopočátkem, v mortální frikci se zátkem, vibraci Dna rozhodnutí v twistu, než by jsi plazmatické kobře vystavil bystu, vytesal bys z moře mramoru temporálního, linguálního teroristu, kódu gainského, binárního kódu slova, zasazeného tam kam padá stín, osnova minerálního rytmu, než dokončím vesmír, notu esence chytnu, prepozice, objeví se laterární kompozice, renderace podvědomí, buffering za oschlé částice, transčástice kruh, slamovej rozruch, znovuzrození rozlehlé, masivní, hypotézy, kam odešli huliči bez protézy, transmigrovali to členu mezi timelessness a integrované ligy realizovaných mystiků, holografické růže typických haptiků, používají prsty k oblažení universa, nová doba, nový timing, explorační rhyming, deep open diving, sending the plug - ins, baby in dark minimal sinks, sister the evil first sinister, world tour of the sacred sword - language assasing - harmony chill tweaker. 

 

-------------------------------------------------------      -----------           ----------------

 

We skutečnosti jsme my skutečnost dotváření, do - o tvořování v komplexitě za bariérou, zdánlivou bariérou úsvitů svitů světlejších než imaginatvorné, za ním jen otvorné otvíráky měnící se píce v páky a egypské klikyháky a za nimi proti dualitě, entropialitě páky, invence zásadní mísy dekadence, před čtoucí čtence, entity proti večce reality, čárové pásma, zóny myšlení stvořené z dočasného krásna, prásna a prána, teorie a matamorfózovaná lidská zmije, než ji čas doběhne ona sama upije aspirace, tvořené definicem inspirace, před realizací nuly, jednotně dělené prázdnotou, ukupovanou do paláce plného piccasů, v tváři příkrasu, rozdělitelné v nedělitelném rodí se do infinitezimality,konceptura dharma a vitality, vokální vyzpívané bytosti, šoty a šity, gliče a pospiče momentura a globální vesnice inventura, pigeoni a eskymáci v mracích na posledních tracích, obdélní a pyramidální, multivibrální a fiarescuro komuniké mediální, transvibrace - lidské pointitury mutace, metavibrace, nyní za post - nyní, jen deverbalizované války v sálech kam po oválech první z posledních dokrůčeli po krůčcích z váčků a háčků peřinky mysli stlačené před dechem z lásky cechem ustlané a navždy v přítomném z budoucna volané. 

 

Probudil se do textury jejíž dosah byl nedostižný, proti tomu nelze bojovat volalo ego divinoriem rozťaté na stokrát, nyní proti armádě překážek staví výzvu a nikdy se laserová múza v noci bojovná trankvilice a za ní paralyzovaná modrá schíza, baralyxové koexistence tkané za perfektum existence, duální lék na existentum a existent jako asistent proti entropiasmům, agentům marasmu a antihmotě az anti divinasmu, programibalitě, apoštolové jednoty dominující verši slově a gravitalitě, hře velké vdechující mutuální moduality skrytě, vetkané v primordialitě, čítavě volám jsi nejneskutečnější ticho skutečna, volám sférické do nadvěčna, univerzálního frakta verše, titráže za pozdní rešerše, povrchy pod povrchy trivia, každodenní trivialita viděná v perspektivě exuberace, hojná a amaziózní cesta do koupelny je každodenní objevení kolumbova vejce vesmírného omnibusu, omnipotentní sonická džungle kortexu poslaná vyslanými frekvencemi galaxie do samnipotia, metametalurgové kvintesenční vlny dropkikující zpitčované kvadranty voodů samic, nukleární nukleony, puzzleovité bubliny a v nich v balancu, chytající se acidového glancu, chobotnice dřív než zalesknout se kortexu zlaté prefrontální břidlice, a české absorbace engloidního fonda lvice, explorační levice z moravské helix, onus mundum kytice, kosmické gigy na druhou v olomouckém provedené provedou tě poprvé kudy cesty není, na měsíc vibrasilního prolomení, za možnost fotonového skoku, další chvění. 

 

V běhu odvaha a setkání, dívám se jí do tváře, v záři záře, dětské radosti pojistka poprvé odjištěná, kognice pumpující chvěná, redukované kvanta na konci nalezené tužky, dávné preciznosti rozbušky, digitální imaginérie, roscuerní wizérie, oprehenční sunblimální divinérie, expanze super galaktického monumentu z vulkanického skla rozložená v megafútickém krucifixu dalších verzí dní pro něž jsi milovala počátek, galaktické smítka a zrníček tvé imaginace dalších týdnů nosítek, sítě chvítek, velebnosti dopadu beatu, uzření uzemnitek inspiranda, fodo a rondó v jedné místnosti, a další ješitné imaginárium ctnosti, hippí dívka ve vedlejším pokoji bez nervové cudnosti uzemnění, jíž další plodnosti není, za tělem prolnuti jmelem, visí ve vesmíru odevzdání frekvencím jímž dominuje předurčenost, jemnost, něhyplnost, znatelnost telekineze, vibrace rosol a sůl za telepatie rosol, rosmária první ária, slovanská ária, podvodní kontakt s mimozemským vzorcem objevitelské vášně rytináře, každá tvá vlastní kapitola euforie, za distinkce duality se bije a sjednocuje ty karmické hry, subjektivní porozumění ztrácející se bolesti, proti asklépiově purpurové tuši neřesti, ve vřeténcích vrstev univerza kreativních plástvích, oněch vítězstvích, sériové čísla k jedinečného zní, v jednotě zrcadel, první z jader, vidí to co sklidí ve jménu budoucího, oka tvářné dotvářený orbitálního, beyózního séédu, co tká nyní do pozdního ekologického večera za mysl dosud nestvořenou, již navrženou, zbořenou, břiličněnou. 

 

 

----------         ----------          ----------------------

 

Do stažení nekonečného příběhu zbývá už jen performativní level nebetyčnosti, na abstraktní kontaktu flashback cestující v čase zastihující mne u pokladny, questioning entity vytvořené z velocity backpacků a remedií a mozek jen tříštící se mezi současnost a intriku součtu os za časnost, liknavost za jasnost, kortexu vzácnost, sidérické kotouče nervového fluida nakloněné primordiální polévce bohů, význačné prsty stahů stažené mezi kvadranty ludibria, graviatace a monolytické funkce marsické inteligence, fosforeskující švédské konglomerace slasti, porozumění interdikci a kontradickci jako fikci, mrtvý muž v mém respiračním systému aktivuje krystalické poměry v mezním dřepu za sexualitu a onu dezintegrující snahu imanentu za realitu, píši v tom litém okamžiku, na onom světě ve skrýši kam nesmím vidět absurditu vesmírného synergie, chirurgické řezy a operace za nekonečného fibonacciho potenciality, synapsoidní kosmologie progresivní funkční linky na sanilitu fluida poslední skutečného, počátečního zpomaleného řezu kosmem a za ním v plavkách za atomem, my a vy a oni, v jednotě tonem, s gravitonem, v prdu, vzpomínka na edu a po brdu za silvestr a chatrný inventář jako kramář a dvojitého úderu za níž jsi lysergově zpovídal dalšího zrození tvář. 

 

Bez ničeho nebylo by nic, kdyby věděl jsi víc, při divných dnech, černých cestách, ve snách ze snech cest, malárie gest, vážka a molekul srážka, vibrativní synchronie sekvencující na polokonec, flashující instinky existence imanence a inteligence non akce a distorce diskontinuity, břidličné ryty, objevné sítě lynority, tapisérické glify, metalyry glyfy, poslední osobnost konceptu a smítku leptu, hodící se k meditujícím palácům einsteinových misí, jejich vízí, vycházejících z lyriky myslí, těch univerzálních lidských jestli' a pilířů na nichž rhýmuje lens mysli, výšky bassů od pasu v inkasu točí se z jaspisu hvězd bolesti a my prosti ticha, vmíšeni do šílenství, mýtus panenství, odér závěrství, jejich pozérství, pod minimimem času tvoří se pojítka času, stojící na pilířech, a příštipkáří podlouhlého páskovnička volně osvobozeni od pera tichošlíčka a šlouček za oboustraného obušku, uroborům klouček a escherům dlaně klam, sáně jeremiášů dovedené k nám, bořičů odraz točičů, inverze polarity, chéaty a minotaurovy minority. 

 

 

Ve které z kompresí plazmové denzity, mezní audio integrity, pásma jiné solarity, truestní dvacet dvacet volace, vokalizavce parametru a vortexu planetárního komba, možnostní kontribuce modelu singularity, roztržené pásma jejích plasticity, optické optimalizace zdánůlivostí, frikticivní linguální kontinuaa a antropomorfní iluze, imaginárium na plesu stand up komiků, dárkovní synestezie při cestě za osvoboditelem otrockého abstraktu a kníže s hnědolamem mých torzních nohou plné kapsy komiksů daleko za hranicí toho co chytá se shiftu, brétujícího liftu, fingovaného riftu, surfující wavelinky jako měděné rinky, ringle tvárného, svobodotvorného, mytuálního, mytologické komprehensíe a nyxové trixomerace prozódie, transverze šíleného upřímného vakua angličáků movementu částic, ožehavé hyposekce a liposukce plic, šamanictické scifi prelinguální vescilace levelů basické bohyně kreací a mytoštací, handlovaných pilotních štací země, solární soustavy, galaxie i samotného univerza a vicer mix versa, rum dum stum insi inspiro inspiro respo rum inspirorum inspioriarum, tengliarium, rhytms divinarium i virium. 

 

-----------------------------------------------         ---------------------------------

 

Double poziční halucinórium / divinační pletence koňských dávek latentní geniality

vokalizované štětinky imaginací a akustických slipknutí proklouznutí volací

shiftery na prohibicích hlásek a slabik za exteriorizovaným materiálem hmoty slova

těžké dualitní zmatení na kulkách psychické komplementarizace z olova

nythetizované levely nýtů zanýtavajících agenty psyché a mimozemské útvary

útvary prohibičních velocirapturů koncentrujících věčné kontradicke univerze

Probuzení struktury povahy mnohem entheogenějších aktivit mozkohé zářivky

Primordiální biliardo let před paradigmatem hmotné sofistikace 

Ještě čnící mimovolní jádro kokreativní koherence 

ve tváří kontribuce zvoní zase udice ega

a z něj alpha i omega myslí se skví 

co že započlo kosmos a kdy chodil australopythékus bos ? 

oné praotázky těžkého kalibru nos 

utloukl jsi trofej lidského inaugurantu extrapolací

budoucí plodné řečiště tvůrčích saturací

a jejich kostní dřeň jsi verše rapu slamu dikce víry učeň

influentní časovaná bomba

kontemporální by pass intervence lezoucí napřed dobu

aby i ona měla stín světlo a film za svou skobu....

 

Seekers session hashtags two packs...matchsacks...

apocalyptic rush    compilatory rifts...

understanding peace    crystal wizzary of digital age.... LOve One God. Universalium rosarum. Amenus. Riftus Atropus. Atropus a Colosus na galaktické misi. Jednou tam vyprávěl člověk. Jeho hip. Kdysi. Jednou kdysi. Atmosférické audio. Deep roll. Hot game interstellar scroll. 

....

....

...........

................

........................

 

Autor Happyyz, 05.01.2015
Přečteno 930x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Je to bezesporu zajímavá práce, používáš v ní hodně pozoruhodných slov, jen velká škoda, že se dobrý slovní rozjezd vzepne k myšlenkové výšině, aby z ní byl vzápětí stržen naprosto neharmonizujícím nábalem nesouvisejících výrazů. Přes originalitu to působí dost křečovitě a chtělo by to vyhrát si s tokem myšlenek, dát jim plynulost a návaznost a nesypat je do textu jen tak jak ti přijdou na mysl.

06.01.2015 00:16:29 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí