kočka

kočka

Anotace: úkol pro vás

 

      Na cestě seděla kočka

 

     a co bylo dál ? To je úkol pro tebe, milý čtenáři, napiš v próze či poezii

     pokračování,ale hlavně tě prosím, drž se té kočky !

 

 

 

Autor rybka, 01.07.2021
Přečteno 306x
Tipy 6
Poslední tipující: Frr, mkinka, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kočka-kočurinka milá, vyškrábst se na naše těla chtěla, avšak velkou trému měla..

06.07.2021 14:44:30 | Frr

ale to se mi nelíbí, napiš něco hezčího

06.07.2021 14:45:51 | rybka

Na cestě seděla kočka, na punčoše měla očka, na puse rtěnku ..asi ji pšenka nepokvete venku ...:-)))

06.07.2021 09:46:29 | Alice Ptáčková

...na cestě seděla kočka...kdopak z nás se dočká...že půjde s ním...do hlavy jí nevidím...;-)

02.07.2021 12:50:22 | Marten

za oknem seděla kočka
a nikde žádnej pes
na lidi valí svá očka
sedí tam i dnes


Tak je to trochu od tématu, ale ze života. Často jsou vidět kočky za oknem, jak sledují, co se to děje na ulici...:-)

02.07.2021 11:26:34 | Lighter

dík za hezkou říkanku

02.07.2021 14:29:23 | rybka

Na cestě seděla kočka a čekala, až se dočká. Je přeci kočka. Milá, mourovatá a hezká.

02.07.2021 09:14:42 | mkinka

no a ta plavečská kočka, celá černá, protože ovládala magii, došla k milé, mourovaté a hezké kočičce, přátelsky ji očichala a mňoukla: ahoj, taky Tě to všechno tak sere? :-))

02.07.2021 09:22:10 | Iva Husárková

Mkinka jí očichala čumáčkem a tvářila se na Besinku hodně mile. Řekni, jak je v nebi. Ty si udělalo, zlatíčko kouzlo, aby jsi mezi živé přišla. Ano, nebe je krásné Mkinko. A Besinko, vyřiď všem kočičkám, ať nechodí na silnici, Ty to umíš a rychle s tou zprávou pospíchej do všech stran a ještě rychleji vyřiď řidičům, ať ve vesnicích jezdí padesátkou. Honem prosím. Ty to dokážeš z nebe. Jsi šikulka, milovaná Besinko.

02.07.2021 09:56:33 | mkinka

Mkince srdíčko usedalo žalem a po čumáčku jí stékaly slzy. proč to vždycky tak bolí? ale tam nahoře Besinka je šťastná. a protože byla nesmírně šikovná a měla pracovité tlapky, s pomocí ostatních kočiček vyrobila speciální dopravní značky, na kterých je Besinka přitulená k padesátce. a všichni řidiči od té doby rychlost respektovali a jezdili opatrně. je možné přetavit velkou bolest v lásku. pozdrav a pohlazení pro statečnou krásku. :-))

02.07.2021 10:14:38 | Iva Husárková

Milá černá Besinka se dívá z nebe a hladí řidiče, kteří dodržují přiměřenou rychlost a to nejen ve dne, ale i v noci.
A pro radost povídá příběh o jednom řidiči, který vzorně čekal, až na silnici kocour udělá kočičce také mourovaté koťátka a pak jel.
A z těch koťátek se narodila tenkrát také černá kočička.
Takže ten autobusák tenkrát zachránil hodně kočiček najednou.

02.07.2021 10:25:00 | mkinka

autobusák dostal řád Černé tlapky. každý má prostě rád poctivé chlápky. všechno bylo v pořádku. až tuhle jel přes obec Vrbovec lajdák Jarin. spěchal do oblíbené hospůdky a taky měl rád adrenalin. najednou se mu před čelním sklem zjevila velká výstražná tlapka. Jarin se lek, myslel, že je to lapka. "váš řidičský průkaz, prosím... a vystupte si z vozu." Jarin poslušně vystoupil, oči jako kola na rybníce. nikde nikdo. "mňau, ozvalo se, bránil jste bezpečnému provozu." mohl si krk ukroutit, ale ani živáčka. "a vůbec - ozvalo se nekompromisně - ta zatáčka, kterou jste jenom prolít..." "hmmm..." rezignoval Jarin a optal se: "kolik?" "na nos KOLÍK" zachechtal se neviditelný příslušník. a v tom okamžiku měl neposlušný řidič kolíček na nose, který musel nosit do doby, dokud nezlobil. Besinka vyškolila každého řidiče a od té doby mohly bezpečně přes silnici přecházet kachňátka, kuřátka, ježci a žabky... a starosta Chramosta jako poděkování vyvěsil na obecním úřadu nápis: VELIKÉ DÍKY VÁM, KOČIČÍ TLAPKY. :-))

02.07.2021 10:40:04 | Iva Husárková

Besinka byla šťastná, že se daří zachraňovat životy.
A přidala příběh další kočičky, která si zavřela ocásek do vrat a byla také černá jako uhel a jmenovala se Čertička. Pan veterinář z Horních Měcholup říkal, že ocásek je sice hezký, ale dá se žít bez něho. A tak chodila kočička po amputaci bez ocásku. A tak pozor všechny kočičky na své ocásky a nikde je nenechávejte. Čertička tenkrát běhala a zvykla si bez ocásku.

02.07.2021 10:46:40 | mkinka

a jiná zase kočička si píchla do oka ostré travní semeno. o to očičko přišla. jak jen bude žít, jak se bude orientovat v prostoru? strachoval se její majitel. ale ona velmi rychle přivykla nové situaci. musela se více otáčet, pravda, ale nebylo brzy šikovnější a dovádivější mazlinky pod sluncem. taky se ale ukáznila a víc si vážila života. poděkování všem veterinářům za jejich obětavou práci a záchranu životů. konec dobrý, všechno dobré. užijte si dnešní vycházky. a pamatujte - ať jsou oblázky hranaté, anebo oblé, nelze žít bez lásky. :-))

02.07.2021 10:59:48 | Iva Husárková

Ano. A ať žijí naše kočičky. A kočičky po celém světě Mourovaté, černé, tříbarevné a všechny milé.

02.07.2021 13:09:39 | mkinka

ať žijí. Jitunko, děkuji moc. bylo to krásné. ať Ti sluníčko brzy osuší slzy. objímám Tě. :-))

02.07.2021 13:32:59 | Iva Husárková

Milá Ivuško, celý život mám kočičky a celý život je miluji. Když jsem byla malá, jezdila jsem k babičce a tam byla Mikeška, také černá.
Původně prý to měl být kocour a pak přivedl šest koťátek a na půdu jsem lezla za nimi.

02.07.2021 16:41:26 | mkinka

:-))

11.07.2021 08:18:32 | Iva Husárková

na cestě seděla kočka a nechápala, co se děje. v Plavči na kopečku u lesa nefungovalo skoro nic. nešly telefony. nejelo auto, ale v tom případě nebyly známy bližší souvislosti. na tv už asi týden nehrály programy. jen pár jich kostičkovalo a jediné, na co se dalo dívat, bylo déčko na čt, kde jezdil velký modrý slon na kolečkách, kočka netušila, o co se přesně jedná, protože se dívala bez zvuku, ale legrační byla kravička, která řídila jako opilá, občas narazila do stromu a spadl jí na hlavu kokos. kočka se protáhla a olízla si vousky. člověk taky nefugnoval. vlezla si k němu pod peřinu a stočila se do klubíčka. a co bylo dál? lalala lálala... jo a ta kočka, protože na ni byl spoleh jedině, snad se i dočká teplé kuchyně :-...

02.07.2021 08:59:57 | Iva Husárková

Tak jsem se šla chytit kocoura.
Zrovna neměl náladu.
Jauvej. :)

02.07.2021 08:43:36 | Sonnador

dík za komentář :)

02.07.2021 14:30:50 | rybka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí