EXODUS - ČASOBRÁNA PROLOMENA

EXODUS - ČASOBRÁNA PROLOMENA

Anotace: Nesouhlasím s názorem, že vesmír jednou zanikne, protože kosmos je věčný zrovna tak jako jeho Stvořitel. I přesto nelze vyloučit, že se hvězdný prostor (dramaticky) cyklicky proměňuje, což je z lidského úhlu pohledu zánik vesmíru. Já však věřím, že vesmír

V tomto příspěvku se zaměřím na některé možné scénáře, které by mohly nastat v příštích desetiletích nebo stoletích. Jako badatel a záhadolog se zajímám o to, jak se mění naše sluneční soustava a jaké jsou možné scénáře její budoucnosti. Vesmír se rozpíná a zrychluje, proto někteří fyzikové spekulují o tom, že expanze vesmíru nemusí být nekonečná.

Pokud by temná energie nebyla konstantní, ale měnila se v čase, mohlo by dojít k tomu, že by se její účinek obrátil a začala by působit jako gravitace. To by znamenalo, že by se vesmír začal smršťovat a nakonec by se zhroutil do jediného bodu. Tento scénář se nazývá Velký kosmický křach (též Velký krach) a je opakem Velkého třesku. Základní otázkou tedy zůstává: „Lze nějakým způsobem přemoci největší vesmírné kataklyzma, čímž je Velký kosmický křach?“

Tato otázka je předmětem mnoha vědeckých i filozofických diskusí. Někteří tvrdí, že Velký kosmický křach je nevyhnutelný a že žádná civilizace nemůže přežít takovou událost. Jiní spekulují o možných způsobech, jak se vyhnout tomuto osudu, například cestováním do jiných vesmírů, vytvářením stabilních bublin v prostoročase nebo manipulací s temnou energií.

JE NÁM V PATÁCH VELKÝ KOSMICKÝ KŘACH?

Je znepokojující, že rotace Země v poslední době zrychlila, a to dokonce nejrychleji v lidských dějinách. Dne 19. července 2020 byl den o 1,4602 milisekundy kratší než celých 24 hodin, a vinou toho se nám dny podstatně zkracují.

Kdyby to takto pokračovalo, tak si budeme muset přenastavit hodinky. Pokud bude nutné ubrat jednu sekundu, pak to v běžném životě vůbec nepoznáme, nicméně podle vědců je přesný čas založen na rytmu atomových hodin, a to v souladu se slunečním časem, který je založen na pohybu slunce po obloze.

Vskutku, jedna pouhá zkrácená vteřina by mohla způsobit všem IT systémům nemalé problémy, zejména když je dnešní svět na těchto technologiích životně závislý. Co z toho všeho plyne? Možná žijeme na prahu Velkého křachu. Z pohledu vesmírného trvání je neskutečných tisíc let jako jedna vteřina našeho pozemského času.

Z toho lze vyvodit pouze jediný závěr: Velký kosmický křach možná už nastal, ale než nás tahle hvězdná apokalypsa dostihne, bude to z lidského pohledu trvat věčnost, např. 2 až 3 tisíce let, kdy konec univerza nastane.

Pokud vás tyto otázky zajímají, pokračujte ve čtení a dozvíte se více o tom, co nám říkají současné vědecké poznatky a filozofické úvahy o naší kosmické budoucnosti, která kromě jiného souvisí s mystériem UFO a tomu podobných nevysvětlitelných jevů. Jestli máte zájem o alternativní pohled na realitu, tento článek vás určitě zaujme a pobaví.

CO OHROŽUJE NAŠI CIVILIZACI?

Nejspíš nebude náhodou, že se na nás valí jedna katastrofa za druhou. To znamená, že existuje nějaká příčina nebo souvislost mezi těmito katastrofami. Možná je to důsledek změny klimatu, lidské činnosti nebo jiných faktorů, protože není dne, abychom ve zprávách neslyšeli o zemětřeseních či tornádech, abnormálních povodních a suchu.

Není divu, že tyto jevy na první pohled vypadají jako oznámení o konci světa, což nás má donutit k zamyšlení nad běžnými věcmi a životem, neboť to, co se nyní děje, úzce souvisí s touto přetechnizovanou dobou. Z tohoto důvodu nás nejvíce ohrožuje nepřiměřená rychlost moderního myšlení, v němž se postupně vytrácí umravňující spiritualita, která vždy fungovala jako záchranná brzda u vlakové soupravy.

Odevšad se dozvídáme, že hrozí vzpoura umělé inteligence. Ale co to znamená pro naši společnost a naše pracovní místa? Umělá inteligence je schopna provádět stále složitější a náročnější úkoly, které dříve vyžadovaly lidskou inteligenci a kreativitu.

Někteří odborníci dokonce tvrdí, že umělá inteligence může nahradit nejvýznamnější profese v naší společnosti, jako jsou lékaři, manažeři či právníci. Je to opravdu možné? Dokonce jsme mohli spatřit kultovní film Terminátor (1984), v němž byl šokujícím způsobem vykreslen osud a budoucnost lidstva. Pokud tedy víme, kam tohle spěje, co nás potom nutí k tomu, abychom dobrovolně strkali hlavu do oprátky? Za vším hledejme sladkou nevědomost!

Tento stav je velmi nebezpečný, protože nás může připravit o schopnost reagovat na hrozby a ochránit se před nimi. Musíme si uvědomit, že jedy nejsou jen chemické látky, ale i informace, myšlenky, emoce a postoje, které nás ovlivňují a mění. Proto tomu všemu musíme říct: STOP!

Jestliže se lidstvo snaží samo sebe nahradit umělou inteligencí a modifikovanými mutanty, pak je očividné, že se nemáme rádi. Toto je základní téma mého románu, který se zabývá otázkou identity a smyslu života v dystopické budoucnosti. V tomto románu se zabývám otázkou, zda je možné zabránit katastrofě, která by zničila celou lidskou civilizaci.

Jde o sci-fi román, který vzhlíží nejen do budoucnosti, ale také do minulosti. Hlavními hrdiny jsou vědci a dobrodruzi, kteří se snaží najít způsob, jak zachránit lidstvo před hrozbou z vesmíru. Na své cestě se setkávají s nečekanými překážkami, nebezpečnými soupeři a tajemnými záhadami. KONEC VESMÍRNÉHO ČASU je napínavý příběh o lásce, odvaze a naději.

Abych tohle zamyšlení nějak uzavřel, tak si dovoluji konstatovat, že naše civilizace je nejvíc ohrožena nevědomostí a zmanipulovaným časem, o němž se dozvíte níže v tomto článku. Co tím myslím? Myslím tím, že žijeme ve světě, kde je stále více informací, ale stále méně poznání. Kde je stále více zábavy, ale stále méně radosti. Kde je stále více možností, ale stále méně smyslu. Zmanipulovaný čas je jeden z projevů této nevědomosti.

Je to čas, který nám vnucují média, reklamy, politici a další zájmové skupiny. Je to čas, který nám říká, co máme dělat, co máme chtít, co máme myslet. Je to čas, který nám bere naši svobodu a naši identitu. Jak se tomu bránit? Jak si zachovat naši autentičnost a naši hodnotu? Jak si najít čas na to, co je pro nás důležité a co nás naplňuje? To jsou otázky, které si musíme klást každý den. A odpovědi na ně najdeme jen v sobě.

ZÁCHRANA V ČASE

Pentagon uvedl, že jen od začátku roku vzrostl ve Spojených státech počet potenciálních případů UFO o 350 pozorování. UFO jsou již hlášeny po celém světě! O čem tento nárůst vypovídá? Z vojenského hlediska vyšší počet špionů vždy signalizuje, že se blíží předvoj nepřátelských vojsk! Máme tedy co do činění s mimozemskými vetřelci, jejichž záměrem je ovládnutí naší planety? Ani jedno, ani druhé!

Existují důkazy, že naše planeta byla navštěvována mimozemskými civilizacemi už v dávné minulosti? Někteří badatelé tvrdí, že ano, a poukazují na starověké malby a četné záznamy v kronikách, které zachycují podivné bytosti a létající objekty.

Pokud už jsou tady, což dokazují tyto prameny, v tom případě nás nemusí nikdo dobývat, zvlášť když není co, protože už jsme dost dlouhou dobu pod kontrolou neznámých vetřelců z vesmíru. Akorát o tom ještě nevíme! A pokud bychom skutečně byli pod kontrolou vetřelců z vesmíru, proč by to skrývali a jak by to ovlivnilo náš život?

Věříte v existenci mimozemšťanů? Pokud ano, možná vás zaujme následující hypotéza. Vše totiž ukazuje na to, že tu máme co do činění s inteligencí humanoidního druhu, která sem proniká z jiných časových pásem a věků, takže to vypadá na vetřelce z budoucnosti, kteří dokázali prolomit zub času.

Jak je to možné? A proč by to dělali? Ano, nyní se pokusím odpovědět na tyto otázky a představit vám některé důkazy, které podporují tuto mou domněnku.

V roce 2008 se čínští vědci zúčastnili natáčení filmového dokumentu o historii dynastie Ming (1368 - 1644). Při prohlídce jedné z hrobek narazili na neobvyklý nález: malé švýcarské hodinky ve tvaru prstenu. Jak se tam dostaly?

Za dynastie Ming hodinky ještě nebyly a Švýcarsko v té době ještě ani neexistovalo, prohlásil pro Austrian Times jeden archeolog. Má se za to, že hrobka nacházející se v Shangsi, v jižní Číně, byla zapečetěna před 400 lety a od té doby v ní nikdo nebyl. Tento zajímavý nález v čínské hrobce vyvolává otázky o možnosti cestování v čase.

Je to důkaz, že někdo navštívil minulost z budoucnosti? Těchto tzv. oopart předmětů (out-of-place artifact), což je nezařaditelný archeologický předmět, takovýchto artefaktů bylo na celém světě nalezeno bezpočet. Navíc v dávných dobách asi jako dnes, lidé pozorovali UFO. Lze proto souhlasit s tvrzením, že UFO lodě jsou ve skutečnosti časové stroje, které pocházejí z budoucnosti.

Podle této teze se v budoucnosti odehrává něco neblahého, co ohrožuje existenci lidstva. Možná je to globální katastrofa, zánik vesmíru, válka, nebo nějaká smrtelná nemoc. Ti, kdo přežili, se snaží vrátit do minulosti, aby se mohli zachránit.

O tom, co se děje v časech budoucích můžeme jen polemizovat, každopádně něco neblahého se tam odehrává a to je příčinou zvýšeného počtu UFO lodí, o nichž si mylně myslíme, že jsou to mimozemšťané z kosmu. Co si myslíte vy? Jaký je váš názor o původu a účelu UFO lodí?

KOSMICKÉ KATAKLYZMA JE NEODVRATITELNÉ!


Kde končí budoucnost a začíná minulost? Tato otázka je jednou z nejhlubších a nejzajímavějších, které si můžeme položit. Začněme s minulostí. Kdy vlastně začala? Někteří by řekli, že na samém počátku zrodu lidstva, když se naši předkové začali odlišovat od ostatních živočichů. Jiní by šli ještě dále a tvrdili, že minulost začala s Velkým třeskem, když se zrodil náš vesmír.

A co když existovala ještě nějaká minulost před tím? To už je otázka pro filozofy a teology. A co budoucnost? Kdy skončí? Někteří by řekli, že s koncem našeho života. Jiní by řekli, že s koncem našeho vesmíru, který se zhroutí do sebe v události zvané vesmírný krach. To by byl zánik budoucnosti, neboli konec příštího času.

Jak vidíte, není snadné určit hranici mezi minulostí a budoucností. Možná je to jen iluze našeho mozku, který si vytváří lineární časovou osu. Možná je to jen relativní pojem, který závisí na našem pohledu a pozorování. Možná je to jen slovo, které používáme pro popis našich zkušeností a očekávání. A možná je to jen něco, co nikdy nebudeme schopni plně pochopit.

Jak se vyhnout hvězdné zkáze? To je otázka, kterou si možná klade mnoho lidí, kteří se obávají o budoucnost naší planety a vesmíru. Existuje vůbec nějaká možnost, jak přežít katastrofické události, jako jsou supernovy, černé díry nebo střety galaxií? Podle některých teorií ano. Jednou z nich je cestování v čase. Pokud bychom dokázali manipulovat s tokem času, mohli bychom se přenést do minulosti, kde bychom našli bezpečné útočiště.

Tento nápad zní jako sci-fi, ale možná není tak nereálný, jak by se mohlo zdát. Vědci už prokázali, že čas není absolutní a že se může zpomalovat nebo zrychlovat v závislosti na gravitaci a rychlosti. Možná se už ohrožené civilizace z budoucích časů pokoušejí o únik, proto hledají vhodné útočiště, v tomto případě časové období, kam by bylo možné se před jistou smrtí přemístit.

V NAŠEM ČASOPROSTORU NENÍ DOSTATEK VOLNÉHO MÍSTA

Nesouhlasím s názorem, že vesmír jednou zanikne, protože kosmos je věčný zrovna tak jako jeho Stvořitel. I přesto nelze vyloučit, že se hvězdný prostor (dramaticky) cyklicky proměňuje, což je z lidského úhlu pohledu zánik vesmíru. Já však věřím, že vesmír je dílem Božím a že má svůj smysl a účel.

Nemyslím si, že by Bůh stvořil vesmír jen proto, aby ho nechal zaniknout. Spíše si myslím, že vesmír je nekonečný a neustále se vyvíjí. Možná se mění jeho struktura a složení, ale nikdy nezmizí. Možná se dokonce opakuje cyklus velkého třesku a velkého křachu, ale to by neznamenalo konec existence, nýbrž její obnovu.

Samozřejmě nemám žádné důkazy pro svou víru a respektuji i jiné názory. Jen chci sdílet svůj pohled na tuto fascinující otázku, která nás provází od počátku civilizace. Nicméně pokud existuje v budoucnosti evakuační plán k přesunu obyvatel skrz časovou bariéru, například do naší doby, tak si říkám, jestli bude v tomto časoprostoru pro každého dostatek místa?

Jak by se stávající civilizace vyrovnala s náhlým nárůstem populace? Jak by se změnila historie? Jak by se ovlivnily vzájemné vztahy mezi lidmi z různých dob?

Proč by exodus z budoucích časů měl nakonec skončit v našem věku, když se celá planeta v těchto časech potýká s globálním oteplováním, nestabilním klimatem, ale i vojenskými konflikty, což jsou z pohledu podnebí a životního prostředí skoro tytéž podmínky, které budou panovat v budoucnosti? Odpověď je nasnadě.

Nově příchozí „lidé“ po genetické stránce nemusí mít se současným Homo sapiens vůbec nic společného. V budoucnosti se může změnit složení atmosféry. Vědci předpovídají, že ve 23. století hladina CO2 může být na stejné úrovni současného kyslíku. Z toho lze vyvodit, že pozemšťané z 23. století budou preferovat teplo před zimou, vzduch s menším obsahem kyslíku apod. Globální oteplování je jednou z největších hrozeb pro naši planetu.

Přesto se zdá, že nejsme schopni se s ním vypořádat. Dokonce nelze vyloučit, že oteplování planety někomu vyhovuje. A komu to prospívá?Negativní změny klimatu pro nově příchozí uprchlíky v čase, mohou být pro ně o to výhodnější z hlediska zdraví!

Řekněme si na rovinu, proč komplikovaně terraformovat planetární podnebí v 10. století, ve kterém byla Země zalěsněnou planetou bez současných známek znečištění a ekologického úpadku, že.

Terraformace je proces, který umožňuje změnit podmínky na jiné planetě tak, aby byly vhodné pro lidský život. Z výše uvedeného jsem nabyl dojmu, že globální oteplování je sofistikovaně podporováno, aby se tím kryla skutečná terraformace planety, která je šitá na míru příchozím budoucňanům.

V tomto ohledu si vzpomeňme na americký sci-fi film Invaze. Tento film z roku 1996 vypráví o tom, jak invazní mimozemšťané terraformují tuhle planetu, aby ji později za dobrovolného vyhynutí lidstva a bez jakéhokoliv odporu, mohli snáze kolonizovat.

Podle Organizace OSN pro výživu a zemědělství bylo v letech 1990 - 2020 odlesněno přibližně 420 milionů hektarů lesů, což je plocha o velikosti EU. A tohle odlesňování jde ruku v ruce s globálním oteplováním, na němž se mohou podílet nově příchozí časový uprchlíci, aby současné klima vyhovovalo jejich zdravotním potřebám.

Některé veřejně prezentované šílenosti tuto konspiraci navíc posilují. Na internetu jsem se dočetl o projektu Zlatá miliarda. Tento plán byl vytvořen kvůli depopulaci lidstva. Nevím, zda je to pravda nebo ne, ale nakonec stejně každému vytane na mysli otázka, zda náhodou za tímto vším nestojí výše zmiňovaní - časoprostorový uprchlíci? Kolik pozemšťanů z 23 nebo 26. století, sem do naší doby má přijít? Kolik už tu žije budoucňanů? Nestojí za současným přelidněním, příchozí populace z budoucích časů?

To netuším, přesto však zcela jistě vím, že je nás původních obyvatel na této planetě příliš mnoho, aby se sem všichni budoucňané vešli.

Tudíž bychom konspirační plány o Zlaté miliardě, neměli v žádném případě podceňovat. Na humánní aspekty se nikdo neohlíží, neboť jde o jejich přižití, nikoliv o naše! Jak se ukazuje, tak i v daleké budoucnosti žijí zodpovědné bytosti, které tyto záměry na obsazení jiného času jejich vlastním druhem odmítají, a proto nám byl od nich několikrát zaslán vzkaz. Tyto varující zprávy dostáváme každý rok prostřednictvím kruhů v obilí. Co znamenají?

Nezávislí badatelé a výzkumníci, co se zabývají vznikem kruhů v obilí, odhalili v roce 2002 poblíž Winchesteru (Velká Británie), obrazec s humanoidní bytostí, která drží v ruce disk, na němž je zaznamenáno sdělení v Ascii kódu.

Byl jsem přesvědčený, že šlo o mimozemšťana, že se nám ozval někdo z cizí civilizace, která se snaží navázat kontakt. Ale později jsem si uvědomil, že to byl člověk z budoucnosti, tedy budoucňan, který nám poslal tohle varování prostřednictvím agrárního symbolu, v němž se nalézá odhalení před záměry jeho egoistických soukmnenovců.

Na tomto disku bylo prý uvedeno: „Střezte se těch, kdo falešné dary přinášejí a své sliby porušují. Mnoho bude bolesti, však stále je čas. Kanál (cesta) se uzavírá. Věřte, že tam venku je dobro.“

Všimli jste si, jak je pokrok nezastavitelný? Pokrok je totiž slovo, které má mnoho významů. Pro někoho je to zlepšení kvality života, pro jiného je to ztráta identity a hodnot. Pokud je pokrok dar z budoucnosti, lze cosi takového považovat za dar?

Nebo je to past, která nás nutí záviset na technologiích a omezovat naši svobodnou vůli? Možná bychom měli být opatrnější a kritičtější k tomu, co nazýváme pokrokem. Pokud tomu tak je, nebál bych se to nazvat falešným darem. V tomto světě je mnoho bolesti, ale stále je čas změnit věci k lepšímu. Kanál (cesta) se uzavírá, ale není ještě ztracena. Věřme, že tam venku je dobro, které na nás čeká. Věřme v sebe, ve druhé a v život.

Co říci závěrem. Ať už tahle úvaha vypadá spíše jako sci-fi nebo fikce, jedno je jisté, za hranicí našeho času existuje budoucnost v níž se něco odehrává. Tohle zamyšlení je pokusem o představení této budoucnosti a jejích možných dopadů na naši současnost. Nejde o předpověď ani o vědeckou analýzu, ale o imaginativní hru s časem a jeho podstatou. Doufám, že vás tento text pobavil, inspiroval nebo aspoň zaujal.
Autor Ciconia, 17.05.2023
Přečteno 178x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...mám rád scifi...a tohle by mohl být dobrej scénář...;-)ale problém všech teorií konspirátorů a jejich fantasií je, že přeceňují lidskej rozum...a přitom většina věcí v lidským světě má prostou příčinu, úplně nudnou, žádný složitosti...za vše může prostě "nekonečná blbost lidská"...;-D..jo a není to teda moc k smíchu žít v takovým prostým světě.

18.05.2023 16:55:44 | Marten

Hele já ti tvůj názor neberu, dokonce mu rozumím. Ale problém vás všech je v tom, že nerozlišujete rozdíl mezi sci-fi a skutečností. Kdo nikdy neviděl UFO, bude mluvit o sci-fi, ale kdo ho na tomto portálu skutečně spatřil, musí se mnou jen souhlasit. Je tu někdo, kdo viděl UFO? Není, nebo se bojí o tom mluvit. Takže kdo ho spatřil? Nekonečná blbost lidská to určitě nebude, ta spíš strčí hlavu do písku a bude držet hubu.

18.05.2023 21:19:32 | Ciconia

...my žádný ufony ani budoucňany nepotřebujeme, děláme si všechny průsery sami...;-D..jo, naše civilizace není vůbec rozumná.

18.05.2023 22:17:18 | Marten

...v souladu se slunečním časem, který je založen na pohybu slunce po obloze? Tak tady uznáváš vlastně, že se hýbe slunce a zem je statická? Baví a aspiruje to na největší pí*ovinu, co jsem kdy četl a vůbec viděl .) ale bavím se tím, co člověk může vše sepsat jako s tím, že vlastně vesmír zanikl a trvá to 3 tisíce let, než to k nám doletí? Hele, tohle je na mě moc. Ty jsi časoprostorový uprchlík, který zamrznul v dezinformacích tak padesát let starých, achjo. Kdyby každý člověk viděl celý Star Trek a nezaujatě se díval, co se tam řeší, dalo by mu to víc než tohle. Navíc tvé čerpání z pavědy a ze seriálů typu AA nedává valnou důvěru k čemukoliv

17.05.2023 21:51:26 | Constantine

Constantine, nečekal bych od tebe, že nedokážeš pochopit ani to, že jde v tomto případě o zdánlivý pohyb SLUNCE vůči ZEMI! Kdybych měl oponovat tvou rétorikou, musel bych říct: těžko v tomhle ohledu diskutovat s někým, kdo nemá žádné tušení o tom, že Slunce se také otáčí, ale pomaleji!

Možná je problém v tom, že tyto mé úvahy nečteš dost podrobně, protože jinak bys věděl, že jsem napsal: „ Nesouhlasím s názorem, že vesmír jednou zanikne, protože kosmos je věčný zrovna tak jako jeho Stvořitel. Takže ještě jednou a bez skrytých urážek, jo. Vesmír nemůže zaniknout, neboť je věčný! Je mi líto, ale kde jsi četl v této úvaze o tom, že vesmír zanikl a trvá 3 tisíce let? Omlouvám se, ale ty máš fakt nějaké podivné komplexy.

18.05.2023 02:10:35 | Ciconia

Vše, co vždy ti píšu do komentářů máš opravdu v textu! A já ti říkám znovu: Čteč ty hovadiny po sobě? A ty je nutíš ostatním? Citovat tvá díla již nebudu, je to strašný pavědecký a převzatý nesmyls. Budu ale citovat jednoho místního velikána: To si radši probodnu oči vidličkou, než abych v tom něco znovu hledal. Už jsem nepříjemný, protože pro mě takové texty fakt jsou. A znovu lituji ty chudáky lidi, jestli to vydáváš. Vše je zastaralé, opakované a manipulativní. Když ve Star Treku řešili kvantovou mechaniku a takové ty problémy moderní vědy, řešili sociální problémy, aktuální dění, byla to aspoň někdy prča, ty to neumíš vůbec popsat a podat, protože tomu sám nerozumíš. Je to chaotické, neskutečný bordel. Tyhle vědecké dezinformace jsou o tom, že je něco takové a makové, na to jsem začal být dost háklivý, protože neexistuje byť jeden relevantní důkaz pro to, co tu píšeš. Je to vycucané z prstu nějakým pomatencem už dávno a náramně se u toho bavil, jak lidi dokáží věřit kupám hnoje, třeba, jak to bylo podáno v Aktech X. Ale to ti nevysvětlím, ty ze svého stromu na zem neslezeš, protože jsi tam šťastný, ale věř, že jsi vedle, jak ta jedle. Ego ti ale nedovolí něco z toho zpochybnit. A opakuji, kdyby jsi byl opravdu badatel a tak, půlku z toho si vyvrátíš sám, kdybys nebyl línej! Je to ostuda se tak nazývat, a pak o tom takhle psát, fuj.

Věř, že jsem zde jidinej, kdo tomu možná trošku rozumí i víc, čte to pořádně po tobě i dvakrát, proto ti to píšu, jak moc jsi vedle. Je to můj názor, že tento brak by neměl nikdy okusit světlo světa. Každé tvé dílo způsobí, že čtenář je o 1,4602 milisekundy kosmického roku starší a nepotřebuje k tomu švýcarské hodinky z budoucnosti, tedy minulosti ;)

18.05.2023 06:35:56 | Constantine

Začal jsem prvními 2 odstavci a je tam až moc pohádek, které nejsou vůbec ověřený. Možná se k tomu vrátím později, teď na to nemám sílu.)

17.05.2023 14:33:22 | Constantine

Nezlob se, ale my se známe, že? V tomto případě k tomu mohu jedině dodat: Takhle přece škrtí Macháně! Viď, Romane? Já ty svoje hovadiny dobře znám a budu se znovu opakovat a reagovat na tvou jedinou věcnou a nepochopenou námitku. Nikde jsem nepsal, že vesmír zanikl a trvá to 3 tisíce let, než to k nám doletí!

Tak co jsem napsal? „Možná žijeme na prahu Velkého křachu. Z pohledu vesmírného trvání je neskutečných tisíc let jako jedna vteřina našeho pozemského času. Z toho lze vyvodit pouze jediný závěr: Velký kosmický křach možná už nastal, ale než nás tahle hvězdná apokalypsa dostihne, bude to z lidského pohledu trvat věčnost, např. 2 až 3 tisíce let, kdy konec univerza nastane.“

Když máš rád ty rozbory, tak se posaď a nech si v klidu vysvětlit tuhle úvahu, kterou kvůli nějakým neobjektivním mindrákům nedokážeš nebo spíše nechceš pochopit. Možná žijeme na prahu Velkého křachu, znamená pravděpodobně, takže není to tvrzení a tudíž nemůžeš argumentovat tím, že prohlašuji: vesmír zanikl a trvá to 3 tisíce let, než to k nám doletí! To je sektářsky pěkně vytržené z kontextu!!! I když, kdo to ví?


Možná, možná, jsi Roman nebo Kuba, jen se tím zabývám, ale nic tvrdím. Pokud tedy čteš dobře mé texty, o čem lze z výše uvedených důvodů pochybovat, tak bys věděl co jsem pak níže k tomu ještě dodal. Tohle snad ruší vše, tedy i tu tvou podstrkovanou pitomost.

Nemyslím si, že by Bůh stvořil vesmír jen proto, aby ho nechal zaniknout. Spíše si myslím, že vesmír je nekonečný a neustále se vyvíjí. Možná se mění jeho struktura a složení, ale nikdy nezmizí. Možná se dokonce opakuje cyklus velkého třesku a velkého křachu, ale to by neznamenalo konec existence, nýbrž její obnovu.

Nemusíš má díla citovat ani komentovat, já tě k tomu nenutím. Ale jinak jsem rád, když se vyjádříš, já dokážu přijmout kritiku. Je mi tedy moc líto, že tě můj článek nezaujal. Ty nejsi nepříjemný, ale zaujatý a v tom je velký rozdíl. A ještě k tomu dodám jednu poznámku. Nejraději mám na své práci tu skutečnost, že se vždy po nějaké době potvrdí. Kdysi jsem psal, že na Ukrajině bude válka, a zrovna takový nějaký Constatine oponoval stejně jako ty, že píšu dezinformace apod. Co myslíš, dokáže se mi někdy omluvit?

18.05.2023 14:46:19 | Ciconia

Ty jsi fakt blázen, nestačilo ti říct desetkrát, že si mě s někým pleteš. Ne, ne, jsi prostě skvělej autor a myslitel, a noví lidé tě budou považovat za boha tvojí vlastní sekty .)

Vidíš snad nějaké reakce na tvá díla? Ne, protože i na zdejší autory je to moc, a to je už co říct.)

Mohu ti jen naposledy zdvořile poděkovat a připomenout to, aby jsi si to po sobě hodněkrát četl, aby tě nějakej pitomec nenachytal na švestkách, víš těžký průměr a nerozumíš tomu dostatečně, abys mohl vést něco hlubšího s někým, kdo tomu alespoň trochu rozumí, což je vidět na základních komentářích pod tvými díly natož v reálu .)

18.05.2023 15:00:21 | Constantine

Znovu ti budu oponovat tvou rétorikou. Když ti vyjde článek v časopise, tak to nic neznamená, ani že je to dobrý článek. Když tu nevidíš žádné reakce, pak to neznamená, že je článek špatný. Díky Romane

18.05.2023 15:15:38 | Ciconia

Jak říkám, ztracený případ. Třeba je nás víc, každý má svou cestu. Zdraví Kubajs .)

18.05.2023 15:17:44 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí