Pan Novák u doktora

Pan Novák u doktora

Dobrý den.
Dobrý den.Tak co, jak se daří?, promluvil štíhlý a vysoký muž přívětivým hlasem.
No, nic moc, zdá se, že se věci v Evropě vyvíjejí stále hůře a hůře, tak jak jsem si to vždy myslel.

Ano, situace je napjatá.Víte pane Novák, já na zprávy již dlouho nekoukám, ale napjatá je, to ano.No, a vás tahle věc ohledně války navíc trápí již douho, že?

Ano, a to od roku 2010, kdy začali ty nepokoje v Egyptě a pak ta válka, a pak i jinde v těchto arabských oblastech.A právě tenkrát jsem začal tušit, že bude v Evropě válka, a pak, že se to teprve zvrhne na třetí světovou, jadernou válku.

Před rokem a půl jste to ale již netušil, že?
Máte pravdu, před rokem a půl, no spíše již od roku 2010,
jsem to již Věděl na sto procent.Dnes to vím již na dvěstě procent.

Ano, ano, něco jako jsou proroci.Hm, vy jste to zkrátka věděl a stále to víte.
Ano, krátce jsem to tušil, a pak věděl, a teď to vím, no, jak bych to vyjádřil, no, na dvěstě procent.

No, dobře pane Novák, moc na to zbytečně nemyslete, a na ty zprávy, jak je sledujete, tak je raději omezte.No a jestli jste pro, změníme medikaci, co vy na to?

Jistě pane doktore, já vám důvěřuji, a vím, že jste odborník na svém místě, no, a na ty zprávy koukat raději taky nebudu, a to vůbec.
No jo, ale z tou předtuchou, spíše s tím mím nadstoprocentním věděním, že ta třetí světová začne, no, to se mi jen tak z hlavy asi nevykouří.

Chce to také i čas, pane Novák.
Já vím, čas všechny rány zhojí.No, hlavně aby si ten čas taky už konečně poradil s tím, aby se věci spíše uklidňovaly a ne naopak,
zatím si s tím ten čas, dává načas.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 16.01.2016
Přečteno 910x
Tipy 6
Poslední tipující: mkinka, umělec2, lukassnajdr, ewon, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Občas je dobré vidět svoji minulost ...

20.04.2022 21:50:51 | umělec2

Snad bude lépe, modlím se za to každý večer.Ostatně, co se má stát, to se jistě stane.Snad jen dodám, náhoda je nepoznaná nutnost.

21.04.2022 16:23:19 | Jeněcovevzduchukrásného

Doufám, že to bude mít pokračování.
Zajímá mě totiž změna medikace. :)

08.03.2016 10:09:40 | Eloomy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí