Střípek mého života

Střípek mého života

Sněží. Jako malá holka vyplazuji jazyk a snažím se, aby mi na něj nějaká vločka dopadla. Zavírám oči a nechávám se vtáhnout do kouzelného světa. Jsem jen já a ty a stromy a poletující sníh. Roztahuji ruce a začínám se točit. A smát, bláznivě se smát. 

I believe in you
You know the door to my very soul
You're the light in my deepest, darkest hour
You're my savior when I fall...

Zpívám si a cítím teplo. To vnitřní, které hřeje i když venku mrzne, nebo padá sníh. Mé vnitřní slunce, které určuje roční období. Mám čepici a šálu a kabát a zimní boty.  Po kapsách rukavice a kapesníky. Ale můj vnitřní čas se zastavil. Ručičky ukazují na léto. 

And you come to me on a summer breeze
Keep me warm in your love, then you softly leave
And it's me you need to show
How deep is your love...

Omámená se opírám o strom. Všímám si mobilu ve Tvé ruce. Přeháním to s úsměvem a zubím se. Pak se hned mračím a za chvilku se snažím tvářit svůdně sexy, hned na to nevinně a za další chvilku mám tvář profesorky, jen ty brýle mít. A ty cvakáš snímek za snímkem a společně se smějeme. 

Natahuji ruce a Ty se ke mně přibližuješ ladným krokem modelky. Přestože Tě znám, prohlížím si Tě. Vrývám si do paměti tuhle chvíli a do duše její atmosféru. Všechny mé vjemy se soustředí jen na Tebe. Jsem jako suchá houba, která Tě do sebe nasává jako vodu.

Začínám se těšit na večer. Na to, až se vysprchujeme a zalezeme si do pelíšku. Ty si sedneš a opřeš se o všechny polštáře, které tam máme. A já se posadím k Tobě zády a opřu se o Tebe. Podám tablet a budeme si prohlížet fotky a smát se. Občas si dáme pusu, občas natáhnu ruce dozadu, abych Tě mohla pohladit. Skloníš nade mnou hlavu a pohladíš mě od tváře přes krk a prsa, až kam dosáhneš. 

Objímám Tě. Znovu zavírám oči. Cítím vůni Tvé rtěnky. Mírně otvírám ústa. Máš chuť skořicového čaje s jablkem. 

Autor Inanna, 05.01.2022
Přečteno 362x
Tipy 6
Poslední tipující: Holoxicht, Malá mořská víla, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná momentka... četla jsem si ji nahlas... manžel přišel do místnosti chvíli poslouchal...najednou z něj vypadlo suché konstatování.."Hmm chlapi jsou hovada...;)a rozesmáli jsme se také
Vítej na literu :*

20.03.2022 14:52:32 | Malá mořská víla

Vybrala si pěkný písně .)

05.01.2022 18:58:15 | Constantine

:-) má oblíbená.

07.01.2022 22:45:15 | Inanna

Hezké řádky.

05.01.2022 18:37:25 | mkinka

Pěkně děkuji. :-)

07.01.2022 22:46:08 | Inanna

Rádo se stalo.

01.02.2022 21:54:10 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí