Emulátor

Emulátor

Anotace: Jedna z prvních benefičních výprav k Alpha Centaury, přes průpravné studie k materiálům, mnohé ostřihávání, prokopování a obrušování vizí, postav a nosičů ideju, vyklíčilo ve základní part na konci léta, po oddechovém stavění se pouštím do zpracování....



(nedokončená přestavba na mostě stavějícím pohyb dlaní budoucnosti...)

 

Přes příčné juxtapozice slitin lidské evoluce (stránka v rekonstrukci), naprosté kvanta vydělitelnosti dali zrodit parkům s imensivní představivostí, schopnout ohnout tok času a napřímit tak skutečnost ve jménu ideji, nesmírné zhmotnitelnosti částic větších než masa tisícerých sluncí. ' Něměla by jsi trochu tabáku než přijdou nadřízení...?' Zeptala se plechová součástka vyčnívající nad ucho drona-ženy, vyvolávající dočasné echo za skutečnýma emocema. 

 

(atmosféra sci-fi konceptu)


....Zde měl původně stát koncept a) vyslání meziplanetární, mezihvězdné lodi do vzdálených soustav, nesoucí na palubě supertechnologii k přenosu transcendentních spekter nadvědomí a nadhvězdokup, tímto bude zajištěna kolonizační hladina vysunovacích drážek konceptu až na samou mez mentální gymnastické produkce, ve všech závitech a zákrutnicích se měla zrodit světélkující postava robotické zřízenkyně, neoantropoložky dlouhopodlažních letů druhé generace třetích soustav - protějšek je vyroben postaru na planetě Zemi před miliony let, zažil přemíru odstínu evoluční matérie a promněn kapilární synestézie věku budoucího. 

 Oba se setkali v kajutní soupravě 6I8 za příchodu palubní posádky při průletu mlhovinou Arctur, sedmivibrativní model osobnosti zařazen, kaskádovité rolety se zbarvily do permafrostové nachové barvy a naše postavy se střetnuly ve Vesmíru. 

 Celý koncept měl pak fungovat jako kompromis vitae na cestě za nadsvětelnou technologií, misantropií technic estetizujícího ekvilibria vizuálního kortexu, vytvářejícího zúponkovitělou a šlahounkovitou mapu plnou jemných destiček a destilujících paralelních ploch do nichž zapadá celé kaleidoskopické prizma za srolujících eskalací sonického vakuua, z nějž jiné bytosti čerpají beze strachu svou závěť za poslední pilotní loď.

 

--------------------------

 

 

 

(emblémy fikční byrokracie - mem narace) 

 

...Až se zase jednou člověk půjde ucházet o zaměstnání, budou po něm chtít členskou průkazku o mezihvězdné intervenci, kartu k hibernační kóji, datové subdukce a falešné oprávnění ke ztrátě vesmírných odpisů, přinejmenším si příště nepůjčí kyslíkovou masku se sazbou 12 k-iontů na hodinu, způsobující profitujícím korporacím, ztrátu lidské energie, osázené známkami mimozemské překupnice s mírovými splátkami, za blízké směry naší nové ostrovní kolonie v blízkosti první Hvězdy... ' oodechl si ten nový kyberorganismus s hyperplastickými vlastnosti při dovírání zákaznické linky.


(enigmatické odstíny)


Dveře se otevřely a vstoupila postava, kterou lidské oči nedokázaly vizualizovat, takový plenér silulet, malých reakčních sil a stahových svalů organické slitiny, byla to žena, cyborg next-gen, objevující základy všech jazyků v jediný univerzální syntetický splav, zároveň pracovala jako neoantropoložka na misísch středně dlouhého doletu do neobjevených planin hlubokého vesmíru i známých místech naší galaktické Galingui. Tím, že ji spatřil dala mu toužit po něčem, co předtím nezažil, dosud nezpracovaná tížení jedné lodi...



(Tvůrčí metoda, dýchat dlouhé lány sentencí, neřazené, necenzurované, potí je olestit dát jim logickou vazbu, přeskupit části, návaznosti, spojit je z hlavní vizualizační scénou uprostřed holosálu a scén produkčních změn...produkční názem Tisíciletí nespoutanosti)

----

(strukturované poznámky k hvězdné paměti)


Na povrchu nahé planety viselo několik kopulovitých budov, vulkanické skla vysázené dehtem ametystu a průčelí tmavozrných skvrn držících celou strukturu mostu, vybíhajícího do vesmíru, s tělem zářné kalibrace fosforu a reakčních hran vícevrstvé dimenze pozornosti přistávajících drah blízkých sedimentů planet okružních...           (Mizanscéna protíná atomový hřib...divadlo glitch obludnosti...- logické souvztažnosti - hangár přístav loď snů...) 


Vytvořit mapu města není v konečném důsledku nijak přitěžující, je to výzva k obrovským možnostem a netušeným rozměrům, ovšem města v mém světě jsou přeskupovací organismy, kde hledači hledají nesmrtelnost purpurové ovce (kódové označení pro drogu) a lektvary zakázané virtuozity, v mléčných koktailových barech, plných syntetických drog se probírají nejnovější intelektuální přírůstky o pst-utopických systémech budoucnosti a autokratičtí létající druidy ve tvaru vážky poletují nad hlavami opájených, aby jim dovodili rovnice k absolutnímu štěstí. 


Načrtnou v několika řádcích prostor, odměnou v souvětí vystihnout čas, zařadit počáteční rychlost pro dech postav, vytlačit slova nechtěná a houstnoucí v metasféře řádků nevědomí, mezi řádky neladit skládky, invence střídat jako hřebelce, vytyčit jeden konkrétní směr a nastavit metodu tak, aby tomu celému vyhovovala a stíhala se obměňovat pro průkopnické potřeby produkčního materiálu, vhazovaného jen tak do oběžnice dějin - pokud je autor spokojen v výsledky a důsledky s nimi spojenými. 


----------



(Bilance Budoucích fikčních živočichů)

 

Akuzativ osobnosti: oneiromantická průprava silovým polem bezešvé organely, padající prach na budoucí historie dějin, předsádka příběhu pokračuje ve stavění, vědci starého světa opouštějí hrádeček školky, schémata mozkové aktivity se vyměřují na realitu designu, designu reality samotného náčrtu telekinetického metalurga, školské systémy se upgradují v dimenzích kreativity, je nalezen lék na nevyléčitelnost, procentuální hranice je poloměr scénografa pro imenzivní modř tohoto staletí, kopule nad hvězdným přístavem obepíná světlo majáku, majáku na konci času, světlo na konci vesmíru, dohasínající obzory podivuhodné flotily z hvězdné pokladnice těch nejztřeštěnějších a nejodvážnějších myšlenek - znovuchod artificielní hudby atonální infinitezimality ohně - verifikace střelného materiálu sedmého milénia - otisky plazmolízy nad městem bez deště - děti v slzách utopené písní strážných poslání.



 

...


(Stuha permutací...)


Hrdinové membrán zatemnili obzor, stáže vyslané za známou satelitní družici vyměnili poměr k lidství za meridiány ticha, naprostá destrukce ušních boltců vysílá metanarativní chapadélka zastřihávající úponečky božího příštipkáře, neonově lithiový odznak sodíkového palce z jódu se vměstná do úhledné hlavně a vyeruptuje emulzivní podstatu bytosti, jež záhy má býti spatřena, někým natolik nedůvěryhodným, že jeho pocta nesouvisející se spásou se obětovala spíše pro proud myšlenek, než pro příliv hodnoměněk, opájitel a pábitel vědomé aktivity určují nezměrný záměr přeludu, hlavní hlavy našeho století, nejkreativnější ilumináti ze hlíny a pastele svítící částmi organel bytostí, pastoší přibližování se novému věku, který jsi dávno stvořil...


(Defibrilace, neznámo Kam...

 Hvězdy spatřené, hvězdý mé, 

  Domove..!)

Autor Happyyz, 04.12.2014
Přečteno 717x
Tipy 2
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě že mám vesmírnej pas...

04.12.2014 11:48:33 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí