Steel!ed Glitchtapes vol. II

Steel!ed Glitchtapes vol. II

Anotace: Nove kreativní expozice restrukturalizace mysli, lofi scifi glitch, úděl postavy, geneze myšlenky, prolog k samotnému experimentálnímu amaterskemu scifi, které je celoživotním snem.

Videoforma'piratske nahrávky struktury vesmíru a kvantova fyzika 'trepanace lebky ' neznamy matematický génius' závislost na Lsd' Lost theory theorem of the universe' zrcadlový komiksový odraz ' temna strana imaginace' holisticka Ko emergentni Narace ' střípky z absolutna ' Sci Poematika level devět. Příboj. Omega.

Za postupujícím odkazem dni cítím potřebu v sobě vyvinout novou verzi intermedialni komunikace s vesmírnou tvořivosti komplexity a Ko emergence dat tomu nový směr nebo se alespoň pokusit vyplout na neznamy horizont.

Uvažuji skrze více světu a více rozměrnější fikce. Hledám jak vyjádřit složitější konceptuální fuzi a byt přitom napaditejsi než ostatní. Za hlavni zdroje materiálu považuji Vesmir, diskontinualni strihovou skladbu, videoklipy Chrise Cunnighana, Reasembly od Billaina a prolog k filmu Pi, od takove estetiky se chci odrážet takový film chci natočit, nic pro všechno něco jen pro někoho.

Za stěžejní bod považuji nutnost vystoupit v hlase postavy, je to emergentni imanence futuristy,který se sám považuje za ryzího dark masterminda, sklání se nad knihou všech scénářů a kuchti podivný recept vlastni vizuální manifestace.

Tato postava trpí velmi svým myšlením, které prorusta celou sítí kosmické pavučiny, v tom je její odvaha odvaha před činem spáchat trepanaci vlastni lebky, vlastni mysli - aspekt temné a podivne zkušenosti - snaha navodit stav nepřetržitého opojení a mladi svate halucinace. Mozek na dojíždějící glukoze vedlejší produkt - vědomí. Prvotní produkt skutečnost.

V počátku se jedna jen o nahrávání těchto zhmotnenych myšlenek v dalších fázích potom tato Koemergence naraci se stepi a ustupuje fragmentalnim vizím a vzpomínkám určíte hlavni postavy ktera v sobě skýtá a ukrývá nescislne množství dalších postav, celou pevninu postav snažících se uniknout z kruhu svých vizí a pak zařádit se po boku archetypalnich hrdinů a bytostem nalezenych ve svem údělu.

....vol. I.

'In the circles of these visions Im enslaved by thé negative space and energy
I still remain as a main charakter but my disaproval behavior of thoughts distract other members of circuit
Thé only disconnection between me and them is internal fear and panic stoa or paranoia
secundary characters have their eyes open but They cant see what is next to them
Only I Can see throught the shifting walls and brake thé rule of three dimensional perspective
As far as I concern thé dead is only conceptual shape of geometric potencial within one surface of face to another'


'In the circles of visions there is oné with thé purpose and two with thé destiny
destiny is tiny island of imagination and purpose is goal of oblivion
upon participating entities there are ones with no weakness
and these are most afraid from these having one
from time to time telepathy is stronger than weakness'

Směll of root of Pi underground is fullfill with robots
praying monster are thé living one
search for certain feeling of nostalgic grooves
but thé church remains hidden and cover with dark beats
and that thé reason se is here'

...
Autor Happyyz, 02.06.2016
Přečteno 618x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí