Kontakt

Kontakt

Anotace: Stojíme naproti sobě, zahleděni si hluboko do očí. Nepromluva ani slovo, pohledy nám...

Stojíme naproti sobě, zahleděni si hluboko do očí.
Nepromluva ani slovo, pohledy nám vystačí.
Bylo řečeno několik slov a vykonáno mnoho činů, ale je to minulost.
Chytáš mě za zadek přitahuješ k sobě. Líbáš vášnivě dlouze a nedočkavě.
Cítíš že to přijde......
Položíš mě na postel a líbáš mě na krku. Rukama po těle všemi směry hladíš,
zkoumáš všechny záhyby, hrboly a výstupky mojí postavy.
Líbáš vášnivě krk , rameno, hrudník.....
Cítím jak jemně ale přesto vášnivě koušeš moje bradavky.
Líbí se mi to. Vycítil jsi to a proto nepřestáváš.
Po chvíli začínáš dobývat další metu, jazykem projíždíš přes podbřišek, lehce objedeš to po čem tak strašně toužíš a věnuješ se vnitřní straně stehen.
Sténám, div nerozervu povlaky peřin, ale ty mě přesto necháš mučit v nesnesitelném chtíči.
Vsuneš do mě prsty a jazykem dráždíš, náhle se však vracíš pře krk k mým ústům. Koušeš mi rty.....
Cítím se jako časovaná bomba. Pronikneš, za tu trochu bolesti to stojí. Přirážíš jemně a vášnivě. Nevydržíš to a začneš pořádně silou. Nehty zarývajíce do tvých zad vytváří zběsilé a nevypočitatelné ornamenty.
Blíží se to, propínám hlavu dozadu a tvoje polibky na krk tomu dávají tu správnou vášeň. Dýchám povrchně, rychle a dech je horký. Udělal si mě!
Ted´ je řada na tobě, přichází ten slastný okamžik a tvůj dech je čím dál tím rychlejší.
Hlavu položíš na můj hrudník, ležíme v objetí. společně usínáme.
Doufám že tohle zažiju znova a znova...
Autor flapgrid, 17.10.2015
Přečteno 920x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí