32

32

Anotace: Deníček jedné obyčejné holky, která ač není nijak zvlášť krásná má spousty sexuálních zážitků s pěknými muži. 32 je číslo počtu milenců, někteří byli jednorázoví a někteří dlouhodobí.

Přemýšlím, že bych o svém životě (spíš milencích) napsala knihu, ale nejsem si jistá jestli by jí někdo četl, a proto chci úryvek zveřejnit zde, abych dostala pár komentářů, a dozvěděla se, co si o mém díle myslí ostatní, ať už budou komentáře pozitivní nebo negativní.

Dovolte mi, abych se představila. Jsem obyčejná holka, nijak krásná, ale ošklivá také ne. Mám vlasy obarvené na blond melír do moderního střihu, hnědé oči, celkem pěknou pleť. Postavově bych se tipovala na průměr, ani tlustá ani hubená, ale myslím, že mám větší prsa velikosti 95C. Nyní je mi 21 let a mám za sebou celkem slušnou sexuální zkušenost, a o té vám teď budu psát….

....
Jirku jsem poznala na badoo(kdo nezná,tak je to server pro nezadané a hledající).Zezačátku jsme si dlouho psali,a pak přišla první schůzka.Na naše první setkání jsem byla neskutečně natěšená,a to jsem ještě netušila že skutečnost je ještě lepší než fotografie na profilu.Můj první dojem byl-to se mi snad zdá?co taková ošklivka jako ja bude dělat s takovým fešákem...?Jirka vypadal jako by vypadnul z nějakého pornočasopisu-blonďák,modré oči,krásný úsměv,vypracovaná postava a věk 24.A dokonce přijel v BMW,takže nasbíral další body.

Na první rande mě vzal mě vzal Jiřík do kina,sice kino na první rande mi nepřišlo nic moc,ale nakonec jsem byla překvapená skvělým výběrem.Film se jmenoval Thor,a moc se mi libil,asi tak jako můj společník.Večer skončil pusou a přáním na dobrou noc.Následovaly večeře,obědy,návštěvy bazénů a Jirka stále bodoval.

Když mě po čase pozval na svoji chatu, okamžitě jsem se začala připravovat na společně strávenou noc.Přijeli jsme na chatu ve 4-já ,Jirka a jeho bratr s přítelkyní. Popili jsme, popovídali a kolem ranních hodin šli do hajan. Já s Jirkou jsme měli pokoj pro sebe a ten druhý pár se vypařil do dalšího patra. Ale pro mě to ještě nebyl zdaleka konec večera. Pustila jsem muziku, začala ho líbat a lehce osahávat a hladit.Jirka se k ničemu neměl , tak bylo svádění na mě. Ze začátku se trochu bránil, že je prý stydlivej,ale moc dlouho mu to nevydrželo. Naše sexuální hrátky trvaly celkem dlouho a byly velice intenzivní.Někdy první sex s novým milencem končí katastrofou,ale tohle byla naprostá bomba.Užívala jsem si každou minutu,co byl ve mě.Prostřídali jsme několik poloh a jedna lepší jak druhá.Z blaženosti mi naskakovala husí kůže po celém těle.Jirka byl prostě dobrej ve všech směrech.Skoro k neuvěření,na stupnici 1-10 bych ho obodovala číslem 9.

Tenhle kluk měl v sobě takové kouzlo, že jsem nemohla uvěřit, že právě já s ním můžu trávit tolik času. Pak jsme se vídali dále, ale jen tak 1-2krát do týdne, a to mi nestačilo, chtěla jsem ho mít jen pro sebe. A já jsem hledala vztah, atak jsem mu napsala, že chci buď všechno, nebo nic. Bohužel si vybral to druhé.

S odstupem času jsem Jiříkovi vděčná, že mě nechtěl do vztahu, protože vztah na dálku s jeho visáží bych pravděpodobně nerozdýchala.
Autor ssmoulinnka, 15.05.2013
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí