Věty, které bolí

Věty, které bolí

Anotace: Říkejme mi Darkiller. Jen pro teď. Pojďme předstírat, že tyto věty nemířili na mě. Jen pro teď...

  • Já tě snad nikdy nepochopím, Darkiller.
  • No… Jo, bojím se tě.
  • Ty na to tu hlavu máš, tak ji, sakra, používej!
  • Ty prostě musíš všechno zkazit, že jo?!?
  • Ty se zamyslíš a začneš mluvit, ale nikdo jiný tomu nerozumí! Chápeš to?!?
  • Musíš víc komunikovat s lidmi, Darkillerko…
  • Na to, jakej ‘si génius, ‘si teda pěkně blbá.
  • Tvl, myslel jsem, že si chytřejší.
  • Ty máš nějaké pokřivené vnímání, nebo co?!?
  • Darkiller, ty ale neumíš pomáhat!
  • S tebou je něco vážně špatně! Jen se na to podívej!!
  • Dark, s tebou nechce nikdo sedět. S tebou vlastně nikdo nechce ani nic mít. Chápeš?!?
  • Jak takhle můžeš vůbec existovat?!?
  • Hele, Darkillerko, vědělas‘, že nadprůměrně inteligentní mají větší sklony k sebevraždám, sebepoškozování, drogám, a tak…?
  • Za to může Dark!

Jasně, za všechno můžu já…

Jo, přesně. I za konec světa, jak tě znám!

Za ten hlavně, což…

  • A kdo by se tě nebál, když se takhle koukáš?!?
  • Připlížíš se, aniž bys‘ cokoli řekla a ještě se divíš, že se tě leknu. Jsi děsivá, bojím se tě… Vypadni odtud!!
  • Já vím, že je divná. Říkám jí to pořád…
  • Ty prostě nemůžeš mít nic nového. Vždycky to ztratíš!!
  • Přestaň slibovat. Stejně nic z toho nikdy neplníš!
  • A koho se jako snažíš přesvědčit? Myslíš, že tě neznáme?!?

A nenapadlo tě… že se třeba snažím přesvědčit samu sebe…?

No, tak to seš teda úplnej blbec, Darkiller. Já už fakt nevím, co s tebou…

  • Ty seš prostě divná, Dark, víš?
  • Myslíš, že mě je to jedno?!?

Ano, Darkiller. Přesně to si myslím.

  • A myslíš, že tohle je normální?!?
  • Co chceš dělat? Z čeho seš šťastná?

(… Když já nejsem šťastná, ani vzdáleně…)

  • Co ty jako seš?!? Něco takovýho by snad nemělo ani existovat…
Autor angellka, 28.02.2014
Přečteno 588x
Tipy 1
Poslední tipující: Bakchus
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

každá věta může zabolet, pokud je řečena necitlivě nebo ve špatný okamžik...

Jen tak hypoteticky...říká takové věty jedna osoba(nebo skupina osob v jakési partě), nebo to říkají lidé nezávisle každý odjinud, jiného věku zálib a tak...?

28.02.2014 21:21:37 | Robin Marnolli

Er... Buď mamka, nebo 'kamarádky' z mé bývalé (asi 3 týdny... :) ) školy... Asi tak, no.
0:)

28.02.2014 21:59:24 | angellka

No...kamarádky bych až tak moc neposlouchal...ale to říká mamka (pokud není duševně nemocná a to doufám ne...

...O tom co říká mamka bych trochu pouvažoval...neříkám, že se toho máš držet, ale pořádně se nad tím zamysli.
Rodiče totiž dokáží mnoho věcí vidět, odhadnout, rozpoznat, jelikož mají zkušenosti a také ví, v čem jejich děcka od nich převzali dědičné vlastnosti (dobré i špatné)...není to vždy příjemné zjištění, ale pokud s tím nějak pohneme, je to často ku prospěchu nám samotným...

28.02.2014 22:09:52 | Robin Marnolli

Jop. já vím. To bylo ještě za doby, kdy jsem měla ty své úžasné 'kamarádky', a tedy... No... Nebyla jsem na tom nejlépe a v něčem se to projevit muselo...

28.02.2014 22:12:07 | angellka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí