LÍBAL JAKO BŮH

LÍBAL JAKO BŮH

 

Inženýr Třešnička byl vyčůraný jako hruška. Vlasy jako mánička, za uchem zlatá tužka. Myslel si, kdovíjak je chytrý. Když vytáhl titul, ostatní byli v pytli. Kdo dal inženýrům právo chovat se jako bůh?


Pro slečnu Dortíkovou byl ale vzduch. Měla zdravý selský rozum, z titulů bobky neměla. Zrovna venčila kozu, když vylezl ze svého BMW vozu, hned ho setřela: „Pane Třešničko, vy jste vyčůraný jako hruška!“


On jí povídá: „Aničko…“ a spadla mu zlatá tužka. Když se pro ni sklonil, zjistil, jak Anička krásně voní. Změkla mu kolena a něco jiného mu ztvrdlo. Zejména, když si představil Třešničku na dortu. Hned ji pozval na Portu.


„Podle zjevu a titulu nemůžete nikoho hodnotit přece?“ dodal zasněně a představil si ji nahou na dece. A pak jí políbil papulu.


Vykřikla: „Nemůžu hodnotit?“ A chtěla ho uškrtit. Jenže jak se jí to v hlavě rozleželo (polibek byl tuze něžný), nabídla mu i svoje tělo. Čímž se postarali o společenský ruch. Anička byla jednička. On líbal jako bůh.

Autor Iva Husárková, 24.08.2016
Přečteno 507x
Tipy 9
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, mirecek, Jort
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jooooo! Vlaštovko :) už bude jaro?

04.02.2019 13:20:06 | maryshka008

dneska jsem si namalovala ústa sytě rudou jaro cítím ve vzduchu... zas je tu jaro je tu lidi šílí... děkuji potěšila jsi mě moc :-))

06.02.2019 11:00:41 | Iva Husárková

Já se fakt bavím Ivo a směju!!!! Dneska to moc potřebuju, díky, tisíceré díky

04.02.2019 12:15:41 | sluníčko sedmitečné

Sluníčko Sedmitečné Tvůj koment je nade fšecko... děkuji mnohokrát vděčné děcko :-))

06.02.2019 11:05:23 | Iva Husárková

Ivi myslím jsi zde chybèla a to prosím upřímě...

Vtip od sličné ženy
rozpustí v muži i hleny
srdce mu pookřeje
a něco se světem se děje...

Ať žijó tvůrci z Moravy
i přilehlých oblastí Čech
jen ať nám to nevleze do hlavy
a nikdy nám nedojde dech

Múza ať drží nás za patu
v rukou ať potí se pero
klávesy nesměň za lopatu
s láskou si nekaboň čelo
;-):-*

26.08.2016 09:22:26 | Malá mořská víla

Já chyběla... mi uletěly včely. Často jsem na ně myslela, jestli našly, co hledaly. Někdy su jako kašna, prskám do dály, někdy jako vyschlá studna, říkám si stokrát: budu už hodnááá... nebudu krafat, blábolit, jenže pak ale zase se mi to chce zasolit. Vyblajzne ze mě mix kravin a děsu, sama sebe bavím a sama se třesu. Někdy se mi chce řvát, někdy se manicky chechtám. Netřeba se ptát, na můj duševní stav... von to za mě udělá stát. Chocholoušek u mě ještě nebyl. Ale je to jistota. Šak čistota mysli není dneska třeba, nikdo stejně nic lepšího nevymyslí, než je voda, než je chleba. A tak mě napadlo - byla už dneska laň? Jsem si na ně zvykla. Stokrát lepší, než daň z příjmu, daň ze ztrát. Přísahám, že sem dneska nic nepila. Ale slovama se dá strašně ztřískat. Děkuji, má vílo, moc!(A ještě ty mužské hleny - mě zaujaly - budu o nich přemýšlet.) Dnešní mé menu je ovšem dáno - vypatláno... Krásně rýmuješ, Malá mořská vílo. Ať tvůrci žijó... navěky! (A nikdy jinak). Vážím si Vás všech. A moc děkuji za Vaše komentáře.

26.08.2016 10:23:00 | Iva Husárková

:-);-):-*

26.08.2016 13:21:17 | Malá mořská víla

Jsem z toho jelen slyšel jsem že Třešnička byl pro nevěru střelen do choulostivé části těla. A Anička odletěla někam aby unikla trestnímu stíhání pro zpronevěru.
Zřejmě to jsou jen lidské žvásty věru, když dozvídám se tuto novinu po desáté sklence
Znovínu.

24.08.2016 21:09:52 | Kichot

To víno bylo bílé nebo červené? Po bílém mívám chvíle střelené. Po červeném su švihlá... a říkám si, že bych si ještě přihla. Děkuji za Tvé vtipné komentáře. Třešnička byl zjevně střelen. A srdce je nesporně choulostivá část. Nádherné zvíře je jelen. On ten chlast dělá s lidmy divy. To máš jako s osmi pivy. Jednou jsem jich dala šest. To bylo za hluboké totality. Tak práci čest. Zdraví E.T. Krásný den.

25.08.2016 04:10:40 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí