Pohan v srdci

Pohan v srdci

Anotace: Maly vylet do pohadkove mysli

'Je podivuhodne kam az ti mayove dosli' podivoval se skritek pri retusovani holografickeho schematu na kterem byl postopne vyobrazovan a dotvaren chemicky vzorec dimetyltryptamidove emanac Pri jednom obzvlaste klicovem bode se nad jeho mozkem vznasel kyberneticky otaznik. Jakmile jejuvidel zanechal prace na zakazce pro ustredni psychonauticke portaly a vydal se smerem pojhledu.
jeho oci se vtisknuly do tapiserie, tam kde predtim byla Alencina puncoska poletovaly meduzky. Zavrel oci a oddal se osobnosti blizkeho sneni. Subtilni pojeti reality a filosofie volne eneegie mysli mz byly bl izke...

'Ta divna pohana v srdci po probdele noci. Nad hlavou opojenichtiveho snilka se vznaseji obrazce mezi dvemi ruznymi tkanivami a horecnou touhou uchopit vicerozmerny vesmir v srdci toho co osvecovalo zarnou budoucnost. Lezel na podlaze na mandalovem suknu a premyslel odkud se ty barvy berou. Svetelna paleta a androidi snici o elektrochemickych procesech v tvem mozku.

Vzmohla se jen na pritomnost v marihuanovem rausi. Strepy kvetly v jejim srdci a zachranovaly svety ze svetla vody jak ti nazi motylci poletovali kolem a na kridlech se jim trpytil nadech jineho vesmiru. Rozkvetajici paleta jeho imaginace doslova imigrovala do okolniho sveta. Blaznive hory putujici k zasnezenym upatim talentovaneho ticha nestridme pokory. Stridej zivoucnost. Vyplav biomorficke meduzky na povrch namesicniho krateru blazenych vitezstvi. Vrcholne kveteny okupovane nekonecnymi pavoucimi orgasmy siti.

Tiche sny abstraktni eminence v hluche refrakci svetelneho pokoje. Jevistni poloha brisni adheze heretickeho vizionare s latentni hebefrenni schizofrennii. Viditelne roucho neobyvatelneho prostoru paranoidni skutecnosti zrozene v predpokoj roztavene slunecni trasne. A v ni novy obzor zornatych poli prilis prepjatych polibku poloprusvitne reky dojimavych pojeti. Spi sladce ma jedina opravdova milenko. Vyprojektovana muzo zivelnych predstav o novych predsevzetich na prahu nevidomi tvurciho sveta vrcholne extaticke bolesti tvorici katedralu utrpeni ze stesti nebeskw oblohy. Klenbo fraktalu. Pohanev srdci.
Autor Happyyz, 21.03.2017
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí