Rychlost těkání

Rychlost těkání

Anotace: Prožitek jež přinesl novou mízu tvoření.

 
Slyším dozvuky pádu, hrnou se kvílením na povrch bělmé kůže. Otočka ve skrutu, pohyblivost nula, latentní terapie výtvarna. 
 
Jak donutit výtvarníci k tvorbě? Sedřít z kůže! Daleko neuteče.
 
Obroda tapierie japonských znaků s formou fluida na hrotu pera. 
 
Řeka slov přeskakuje skaliska neviděného konce. Jejich píseň ódy bublajíc na koutku úst nahoru stoupají.  Proudná voda znovuzrození dimenziolní puvabnosti. 
 
Jehlicí a kozím štětcovím řeku něhy podtrhává siločáry. Formy makro vidění vyvěrají na povrch oné ruky vesmírné. Hlucinace, mámení a teflarace vidění ve víru tvoření.  Ach, ten pocit bezkonečna je nadpozemský.
 
Vidění krásy přírody ze skalisek, okolo lány dokonalosti v barvách kouzel. Jen souzvuky laděných dvou strun do víru pěvců ptačích, přichází přiboje pokoje a nádhery. Vznešené to poznání nekonečna.
 
Jak rychlostí a pokorou opovrhnu. Špatně dopadnu. Však zem ke mě byla milosrdná jen podkopla kolečka pro uvědomění přítomna. 
 
Magie zážitků s Jeho slovní genialitou, nekončící kreativitou, zaobalenou ve vznešeném těle a to jádro... To mě zebe.
 
Na nohy mě postaví, ze dna napomůže vzlétnout, na okamžik jepičího života. 
 
Vděků a díků vesmíru za onu kreativitu do života zanesenou, jsem ji až po uši plná. 
Autor MiMiKa, 11.04.2017
Přečteno 442x
Tipy 1
Poslední tipující: Jort
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí