Dedukce a přísloví

Dedukce a přísloví

Anotace: Snad osloví

Dedukce. Smrdí a jede v MHD. Je to v Čechách, bezdomovec, sportovec po výkonu, tchoř, osoba s nadměrnou plynatostí. Jede na kole, je to cyklista. Může to být i zloděj. I zloděj může být cyklistou. Taky to může být medvěd cyklista. Messenger, úchyl toužící dostihnout peleton. Žena s koulema, nutně nemusí být chlap. Může to být dáma hrající petanque. Vidle nemusí být nástroj rolníka, můžou být i hrobníka. Rys nemusí být v rysu rýsován. Dým, tři kola? Velorex. Co když jsou to mastná kola a pára nad hrncem. Soda nemusí být nutně soda, ale opravdická tvrdá soda. Ne všechny Jílkové budou v kotli. Ujme-li se případu Zeman, bude vyřešen. Muž na radnici nemusí být Buchvaldek. Klíč nemusí být ke dveřím, může být i k úspěchu. Nevěrná žena může být věrná značce, podniku i chodníku. Žába na prameni. Myš v komoře. I cizeni, byť je postupné, jest zlodějinu. Píší-li to v Blesku, lze vyloučit pravdu na 90 %. Hraje-li tam Morávková je to hodnotný seriál. Točí-li to Troška, zpívá David, Rejžek i Spáčilová se v hrobě otočí. Šumava nemusí být les, může to být ves. Výše důchodu je pomstou státu za jeho dožití. Je li to politik, práce už se nikdy nedotkne, avšak mluví jen o ní. Dobíjecí proces elektroniky je poměrně odlišný od toho v koncentráku. Lež má krátké nohy a mnoho hostitelů. V politice velmi infekční. Zřejmě virové onemocnění. Klepe mi tu zubatá. Jdu se jí zeptat kvůli čemu za mnou přišla. Pak přijdu a řeknu vám...
Autor umělec2, 02.03.2020
Přečteno 354x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a už ho nikdy nikdo neviděl :-)

02.03.2020 07:12:35 | Dobrodějka

..řekni...ST* :-D*

02.03.2020 05:42:46 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí