Dívka z psychiatrie

Dívka z psychiatrie

Anotace: Tento příběh je podle skutečné události,pouze jsem zaměnila jména hlavních postav. Je to o dívce,která si prošla peklem a skončila na psychiatrii.

Prolog
Emily sedí s rukama v klíně. Těká pohledem, dívá se kamsi mimo místnost. Zápěstí má rozřezané na levé ruce opravdu hodně . Chvějícími se rty ze sebe vysouká pár vět osvěcujících její situaci . Paní doktorka z psychiatrického oddělení ihned pozná,že je to vážný případ a mluví k ní konejšivě . Hlavně žádné odsuzování , to by teď bylo pro ni nejhorší. Z dívky přímo sálá pocit viny a strach. Strach z toho,co udělala... Že to nejde vrátit zpět. Opravdu chtěla umřít ?

Jako první se jí ujal zdravotní bratr . Tlačil ji na vozíku dlouhou chodbou vedoucí na chirurgické oddělení. Během stanutí v čekárně byly všechny oči pacientů náhle upřeny na Emily.. tmavě fialové,skoro černé vlasy,černé brýle,uslzené a napuchlé oči a obvaz prosáklý krví.. zhroucená postava v čekárně .
Když bylo vše hotové a vraceli se dlouhou chodbou na speciální oddělení psychiatrie ,měla Emily na levé ruce přes 10 stehů .. držela si ruku a byla předána dalším sestrám . Nebyl tu s ní nikdo,koho znala. Nikdo ji nedržel za ruku a nedával ji pocit bezpečí. Nikdo ji neřekl,že se nemusí bát. Byla tu jen ona , spousta lidí v bílém a její nový "domov". Otevřeli ji dveře a před ní se oběvila dlouhá chodba po jejíž stranách se nacházely pokoje . Její pokoj se nacházel na samém konci chodby a byl označen číslem 13. Zde začíná naše vypravování :)
Autor lesniviila, 02.02.2021
Přečteno 252x
Tipy 5
Poslední tipující: zdenka, Jeněcovevzduchukrásného, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí