Peníze

Peníze

Anotace: Když v mládí selžeš. Ve stáří těžko doženeš. Ale nevěš hlavu. Bůh Tě má rád. A pomůže.

Celkový počet hodnot. Celkový nedostatek lásky. Celkem bezproblémový život. Celkem s vlekem. Ano, ujíždí nám vlak. Na poli nedostatku. Jak ozřejmit tento stav ? Řekněme či napišme si jedno. Jsem sám. Jsem sama. Nechci být sám. Nechci být sama. 

Ráno otevřu oči. Vedle mne nikdo. Proč ? Za vším hledej ženu. Ty troubo. Bydlíš se svojí matkou. A to se nestydíš ? Já ano. Vybudovat vztah či mít vlastní rodinu, chce odvahu. Tu já nemám. Hledám totiž ženy ve špatných vodách. 

Radost ze samoty a z dobře odvedené práce. To je momentálně můj úděl. Jenže nic netrvá věčně. Přesně jako opak. Špatně odvedená práce a radost ze společnosti milované osoby. 

Je čas si říci o zvednutí platu. Ne. Opak. Strhněte mi výplatu. Dělám hovno. A hovno tím pádem musím brát. 

Nač žádat. To je otázka či odpověď. To poznáš můj milý příteli až tohle dočteš dokonce. Dokonce ani koza zadarmo nežere. Amen.

 

Autor Marek, 06.06.2022
Přečteno 185x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

směle otevřené-až takořka budící podezření****ST*

07.06.2022 09:34:00 | Frr

I jíst je práce, ale penězma člověk nezbohatne ;-))) já si například pěstuju pupek, i když mi ho doktoři závidí. A ten jen tak nezmizí, ten nakonec sežerou červi a hrát k tomu bude čmeláčí blues :))) Každopádně nejvíc toho sežere obecní kozel a možná že bydlet s matkou je daleko lepší než se trápit zimou pod mostem. Vím, že kdyby přemýšleli všichni jako já, tak lidstvo vyhyne, ale mít v tomhle světě rodinu je ta největší nezodpovědnost, které je člověk schopen.

06.06.2022 21:02:00 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí