Z diáře 1

Z diáře 1

Anotace: Experimentuji, račte se přijít podívat.

Milý deníku, nebo diáři, nebo jak že Tě vlastně nazývám, představa, že by Tě někdo někdy zcizil, otevřel a četl, je až nesmírně nerealistická, ale přece mě to napadlo a přinutilo, nebo spíš ponouklo k tomu, napsat následující řádky.

Tento štos papíru svázaný k sobě patří mě. Jsem samozvaný umělec a víla, chlapec i moderní žena v jednom. Nejraději čtu dopisy a potom také knihy. Toužím po lásce, po tom, abych někoho mohla milovat a abych byla milována, i když se vlastně stále ztrácím ve slově láska, v její podstatě a významu a podobě a vůbec ve všem, co s ní souvisí. Mám snů na rozdávání, jeden bláznivější než druhý a ráda se svěřuju, ovšem ne se svými sny. Neumím moc dobře mluvit ani psát a vlastně ani číst, ale všechno z toho více či méně provozuji.

Cítím se být jakýmsi způsobem inteligentní, ovšem ne ve smysl IQ, ani školních znalostí, ani čtením encyklopedií a komunikací s intelektuálními lidmi. Nevím, zda se to vůbec dá za inteligenci považovat, zkrátka mám pocit, že něco tuším o životě, že už nejsem úplně ztracená, i když to vlastně asi stále jsem. Akorát mám pocit, že možná ve mně utkvělo něco z těch moudrých knih, které jsem četla a rozhovorů s lidmi z mého okolí i poslechu rozhovorů cizích lidí, k tomu určených. I zkušenosti jsem už jsem možná začala sbírat. Teď vám nejspíš připadám domýšlivá, ale jak vlastně člověk začne být moudřejším, než býval? A jak se to vlastně pozná? Pro mě to znamená trochu jiný vzorec pro život. Jsem tak nějak jinak nastavená než dřív a je mi tak nějak dobře, lépe. Je v tom moudrost?

Tady jsem se to radši rozhodla utnout.

Tohle jsem já. Neuspořádaná bordelářka, s bordelem ve věcech v životě i hadrech. Z čehož nevím, co vyplývá. A jestli ten deník někdo otevře na těchto stranách a bude je číst, tak mu držím palce. Já bych to nečetla. Ciao!
Autor Cimet, 21.08.2022
Přečteno 185x
Tipy 7
Poslední tipující: Marry31, Frr, danaska, mkinka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím si, že číst po tobě zatím jde.) to, co z toho vyzařuje taky se dá přijmout.)

Životní inteligence a intelekt není přímo úměrný a odpovědný vzdělání nebo testům, co někdo vymyslel, ale vnitřní touze, citu a vůli být průzkumníkem všeho, hlavně vnitřního světa, protože tam je většina životních odpovědí, které pak navazují na ten vnější .)

23.08.2022 06:39:36 | Constantine

Já třeba neumím číst. A když něco přečtu, dlouho to trávím. Snažím se z toho co nejvíc vycucat. Jsem pohroma pro konzumní četbu.

21.08.2022 23:53:41 | Narragan

deníčku víš...tyhle Tvé řádky jsou mi velmi milé***ST*
autorko deníčku, buď nám co nejsrdečněji vítána*

21.08.2022 20:30:17 | Frr

Tak jsem nakoukla a chválím. Vítej mezi modrásky. Posílám ST a pozdrav z Prahy. Daniela

21.08.2022 19:22:30 | danaska

děkuji, zdravím zpět

21.08.2022 19:28:30 | Cimet

Mám ráda deníky.

21.08.2022 19:18:20 | mkinka

deníky cizích?

21.08.2022 19:20:00 | Cimet

Já tu mám básně též deníkové. Jedna se jmenuje přesně Z deníku. Výjevy z denního života jsou mou častou inspirací.
člověk se otvírá, aby se podělil. Od toho je deníková tématika.
Denní slova jsou inspirací v emocionálním potahu lákavosti každičkého vnímání.
Tím, že jsem napsala, že mám ráda deníky, jsem Ti chtěla dát pohlazení do dalšího psaní a vítej mezi námi.

21.08.2022 19:39:54 | mkinka

děkuji (svou předešlou zprávu jsem napsala tak nějak z legrace)

21.08.2022 19:57:05 | Cimet

Já se těším na Tvé další věcičky.

21.08.2022 20:10:05 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí