2013

2013

Anotace: Poohlédnutí za právě končícím rokem

Třináctka na konci. Je to vlastně šťastné nebo prokleté číslo? Přináší štěstí nebo smůlu? Ať to či ono, za pár dní bude minulostí. A většina se za ním začne ohlížet a hodnotit ho. Ale je třeba se připravit na rok nadcházející, nové dny, příležitosti, nové plány. A je třeba být v tomto roce lepšími.
Co si budu nalhávat, tenhle rok nebyl úplně ideální, ikdyž ze začátku vypadal dost slibně. Poznala jsem svou první a velkou lásku, kterou si, předpokládám, ponesu i do dalšího roku, ale zase jsem se začala vzdalovat rodině. Tento rok začal pomalu naznačovat, že se naše cesty a názory budou rozcházet. Nový rok bude hodně těžký a složitý, ale co mi dal rok 2013, to je hodně velká síla. Život je jako cvičení. Čím je těžší, tím silnější se stáváš. A já tuhle sílu získala. Potřebovala jsem jí získat, abych zvládla to, co na mě čeká. A já to zvládnu. Nejsem silná proto, že bych zvedala činky, ale proto, že jsem zvedala sama sebe, když jsem padala na držku. Už vím, proč mě život tolikrát položil. Protože věděl, že tu sílu, kterou díky tomu získám, budu potřebovat.
Děkuji tedy roku 2013 za to, že mi dal příležitost být silnější. Děkuji, že mi dal velkou lásku. Děkuji, že mi pomohl si urovnat věci v hlavě a být sama sebou.
A teď už je pomalu čas se připravit na to, co pro nás připravila čtrnáctka. Jsem připravená znovu padat, vstávat a stávat se silnější. I na to přijímat velké dary, které pro mě život připravil.
A ani v nadcházejícím roce nesmíme zapomenout na to nejdůležitější: (s)mějte se :)
Autor Nicky Smith, 30.12.2013
Přečteno 1047x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí