Slet čarodějnic

Slet čarodějnic

Anotace: Proč číst v novinách nudné články, když se to dá napsat i jinak ;-)

        Dle nařízení generální tajemnice Federace Čarodějnic ČR – Baby Jagy, to jest nejodpornější, nejsmrdutější a nejohyzdnější zástupkyně HOMO MEGERUS OBLUDUS se konal "Velký slet čarodějnic." A šlo vskutku o jedinečnou akci! Svou účast totiž potvrdily např. ježibaby ze spřátelených zemí bývalého socialistického tábora, ohyzdné čarodějnice ze Západní Evropy a USA a hlavně ty nejodpornější zástupkyně čarodějnického pohlaví z naší rodné kotliny!

       Smrduté účastnice ze zemí bývalého Sovětského svazu svou náhlou nepřítomnost zpětně omluvily odvolávajíce se na Čarodějné předpisy, na Vyhlášku č. 13/1994 Sb. o bezpečnosti létání na koštěti a to konkrétně na § 2, ve kterém se praví: „Létat se povoluje pouze v podroušeném stavu s maximálním obsahem mandragory v krvi  5.89417 promile.“ Jak je však celému světu známo, v těchto zemích se holduje naprosto jinému lektvaru, tudíž náhodně naměřené promile v krvi účastnic několikanásobně překračovalo povolený limit.

       Naprostá většina čarodějnic ze Západní Evropy a USA také na náš slet nedoletěla, poněvadž porušila výše uvedenou vyhlášku. V současnosti média mluví o tragických událostech pádu letadel přičítaných teroristickým skupinám. Za tyto katastrofické scénáře pouze ve dnech okolo Filipo-Jakubské noci mohou právě zmíněné ježibaby, které vědomě porušují Vyhlášku č. 13/1994 Sb. o bezpečnosti létání na koštěti a to konkrétně § 5: „Je zakázáno posmívat se pomaleji letícím pilotům letadel, drát peří  kolem letícím ptákům a chytat se raket a vrtulníků.“ Onen nejeden „kanadský žertík“ obludné formace na košťatech z USA stál za několika téměř infarktovými stavy pilotů, které jsou letuškami chlácholivě označovány jako „turbulence“ v rámci zabránění šíření paniky na palubě letadel..

       I přesto všechno se náš slet bez mezinárodní účasti vydařil! Kolik se nás slétlo? Ušmudlané tváře, účesy á la vrabčí hnízdo, černé zoubky a velikánské nosy s bradavicemi svědčí o tom, že letošní slet nebral nikdo na lehkou váhu. Dalším důkazem jsou bezesporu nejmodernější košťata, při jejichž řízení již nemusíte používat řadící páku a můžete bez obav zmáčknout tlačítko automatický let. Žhavými novinkami na trhu, nejnovějšími čarodějnými hábity, klobouky a strašidelnými doplňky z dílny uznávané módní návrhářky Baby Jagy se pyšnila nejedna čarodějka.  Však tato úžasná kolekce nesoucí se v módní černi plná živých pavouků, myší a hadích ocásků, kouzelných amuletů, spletených pavučin a magických lektvarů byla navržena speciálně pro letošní slet.  Nic tedy nebránilo hromadnému focení, vždyť mít takové unikátní kousky na sobě, to se přece musí zvěčnit! Potom již byl slet zahájen.

      Po zahájení přišel na řadu tanec s koštětem, ve kterém ježibabky a ježidědci předvedli, že ovládají nejen kouzla a čarování ale i kouzlo tance. Let na koštěti mezi kuželi prověřil čarodějnickou rychlost a zdatnost v řízení tohoto stroje (u několika účastníků bylo zjištěno, že na koště nasedli i přesto, že jim byl „létající průkaz“ na posledním sletu odebrán). Svou přesnost si všechna obludná stvoření mohla vyzkoušet při střelbě na pavouka. Jejich sílu a svaly prověřily disciplíny: hod koštětem do dálky a přetahovaná lanem, které budou již příští rok součástí Letních olympijských her čarodějnic, o což se velkou měrou zasloužila Federace čarodějnic ČR. Na závěr porota složená z těch nejstarších ale přece jen zachovalých, nejhnusnějších ale stále ještě uznávaných čarodějnic udělila titul „Miss čarodějnice. Nezbývalo než se rozletět se do svých domků na kuří nožce.

 


 

Autor candlessinka, 25.10.2012
Přečteno 1230x
Tipy 2
Poslední tipující: Luki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí