Konec světa se blíží

Konec světa se blíží

Anotace: už jste připraveni?

a máme to tu za tři dny! Co? No přece konec světa! Celé generace na tuhle chvíli čekaly, doufajíc, že právě je tahle chvíle nemine. A ono nic, až teď my! Nevím, čím jsme si tohle privilegium zasloužili, ale to není podstatné, důležité je, že budeme při tom. Bude to asi opravdu něco! Jestli si třeba dinosauři mysleli, že ten pád meteoritu, který je vyhubil, byl něco extra nebo Noe, když byl s rodinou a pár zvířaty při Potopě světa, že jsou nějací velcí klikaři, teď by byli vyvedeni z omylu. Nás čeká ve čtvrtek opravdová první liga, ne první liga, ale superliga! Ne že vyhyne jeden druh nebo třeba i většina všeho živého, ale tentokrát zmizí úplně všechno! Lidé, zvířata, rostliny i celá země.
Zatím ale bohužel nikdo nedokáže s určitostí říct jak k tomu dojde.
Možností prý je asi deset. Mně se nejvíc líbí ta, že nás zasáhne nějaká planeta. Třeba Mars! Už ho pár dní podezřívavě pozoruji a zdá se, že se zvětšuje. Divné mi jen je, že v televizi ani v novinách o tom není ani zmínka. Přeci, když jsem jeho přibližování zaznamenal já, tak si toho museli všimnou i v Ondřejově! Nebo mlčí schválně. Nechtějí obyvatelstvo děsit tím, že se rozprskneme po vesmíru jak moucha, kterou plácnete smotaným časopisem na okně. Jako by nebylo jedno, jestli to bude Mars nebo mimozemšťané se svými supervýkonými plazmovými děly, které nás rozloží ve zlomku sekundy na jednotlivé atomy.
Že je konec, je snad jasné každýmu, tak jakýpak copak. Ach jo. Ale uteklo to co? Taky se vám tak nechce? Na druhou stranu, konec světa si nevybírá. Půjdou chudí i bohatí, hezcí i škaredí, staří i mladí. Barack Obama stejně jako Vladimir Putin, Madona tak jako Iveta Bartošová. Prostě jedna taková velká spravedlnost na konec, až teda na jednu věc. Věřící čeká nebe nebo peklo (těhle dvou institucí se podle všeho apokalypsa netýká), atheisty jen to peklo.
Poslední věc, kterou bych teď chtěl vědět je, kdy to přesně příjde. Hned ráno nebo třeba až večer? Jestli to bude až k večeru, tak jsem klidný, v práci jsem jen do 16 hodin, takže bych to měl lehce stihnout, ale jestli to vypukne dřív tak nevím. Přece nebudu v tuhle chvíli, která se zapíše do dějin jako obrovský epilog, někde dělat. Mohl bych si samozřejmě vzít dovolenou, ale tu už jsem si naplánoval na Vánoce. Vánoce? Aha, počkej...!
Autor Zbyněk.2, 17.12.2012
Přečteno 1008x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ach bože..

17.12.2012 10:07:18 | Jan Voralberg

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí