Ráno

Ráno

Anotace: výtažky z http://honzovopsani.blog.cz/

"Zaspal jsem!" vyděsil jsem se, když jsem se podíval na hodiny. Nasraně jsem vzal polštář a hodil ho přes celý pokoj. Měl jsem pocit, že se mi nedaří už vůbec nic. Už předchozí den, se mi stávaly samé naschvály. Třeba zrovna jsem šel na hajzl, rozepnul si kalhoty a šup, knoflík mi spadl přímo do mísy. Komu se tohle stává? Tohle je něco, co mě opravdu dokáže nasrat. Ale abych se vrátil k mému ránu. Vstal jsem z té debilní pohodlné postele, která mě nutí dobře spát a šel do koupelny. Hned jak jsem viděl záchod, byl jsem zase nasraný, protože jsem si vzpomněl na ten posraný knoflík. Tak jsem ze sebe udělal člověka, hodil na sebe oblek, vykouřil 2 cigarety a vypil velké kafe. Takové krásné ráno!!
Autor Jan Bartoš, 27.12.2012
Přečteno 1366x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mně to nepřipadá jako fejeton, spíš jako vyprávění... ty vulgarismy mi to trochu kazily, jinak ti to opravdu nezávidím, nechtěla bych lovit knoflíky v záchodě =D

21.03.2013 15:51:43 | prostejina

ne fejeton ale sloupek :), vyprávění netuším co je ;) (na to mi neodepisuj, já vyprávění neuznávám)

21.03.2013 16:43:29 | Jan Bartoš

Nemám ti co vyčítat, nebo bejt přechytračelá =) je to jen můj názor, tobě se nelíbí vyprávění, mně zase něco jinýho, je to věc, názor a vkus každýho =)

22.03.2013 22:20:42 | prostejina

Vítej tady. Malá útěcha: rozhodně nejsi sám, komu něco spadlo do záchoda, znám lidi, kterým tam spadl mobil:) Fejeton není špatný, mohl by být malinko delší, ale hlavně: ta čeština;)

27.12.2012 16:16:29 | Inna M.

Má to být spíš sloupek. Kritika mé češtiny je častá. Nikdo mi, ale už neřekne jak tomu zabránit. Tak jestli nějaké tipy, budou vítané. Češtinu jsem totiž ve škole nenáviděl, zvlášť pak sloh. Trochu ironie :D

27.12.2012 18:52:19 | Jan Bartoš

Musím přiznat, že i já jsem měla ze slohu skoro panickou hrůzu. Ale k tobě: Já jsem hlavně narážela na ty vulgarizmy, které lze nahradit...:)
Věc názoru, že?

28.12.2012 11:43:50 | Inna M.

Každopádně zajímavá poznámka... Je fakt, že vulgarizmů je tam dost, ale právě takhle on přemýšlí... Jednou jsem psala sloh o událostech mě, jakožto kluka (bylo to vypravování) a právě jeden z aspektů, proč to na profesorku působilo věrohodně, byly i ty vulgarizmy - samozřejmě, nepřehánět, ale kluk z prostředí, o kterém jsem psala, by slovo "vole" a "kreténi" jen tak ze slovníku nevyškrtl :)
Ale ano, věc názoru...

19.03.2013 19:24:49 | Rasta

Jo, toť pravda.

20.03.2013 11:03:35 | Inna M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí