Srážky s blbci

Srážky s blbci

Anotace: aneb jak se jim vyhnout...

 

Jsou to srážky jako každé jiné. A s poklidem je můžeme srovnat se všemi ostatními. Jde zkrátka o to, že se těleso A danou rychlostí řítí k tělesu B a pak, bum! Z fyzikálního hlediska tedy  do této doby velmi nezajímavá záležitost. Až na to, že těleso B, jako blbec, má pocit, že nejednou narazit nestačí. Tím pádem se tedy po první kolizi začíná opět přibližovat, hnáno nedefinovatelnou fyzikální silou, a i kdyby se A rozhodlo vyklidit pole, rozhodně nemá šanci. Těleso B je nekompromisní útočník považující likvidaci protivníka za nutnost. Vysloveně si pak užívá situací, ve kterých je pánem. To jsou obvykle srážky s pořadovým číslem 3,4,5 až nekonečno.

Ptáte-li se, kde jsou kolize nejčastěji zaznamenávány, odpověď není zcela jednoznačná. Avšak já tvrdím, že to není ten typ, co se běžně objevuje na silnici nebo na přechodu pro chodce. Zdaleka nejhorší je, když těleso B potkáte v práci nebo zaznamenáte jeho výskyt v rodině. Jste-li Béčku nadřízeným, připravte se na nekonečné pře plné soubojů tzv. loket na loket. Válka skončí JEHO vyhozením. Jste-li mu podřízeným, pak to bude Béčko, kdo se bude vozit po vás, šikanovat vás a nakonec to skončí VAŠÍM vyhozením nebo dobrovolnou výpovědí. Ta bude naprostou rezignací a důkazem toho, že nad blbci nelze vyhrát. Opravdová katastrofa vás však potká, až když se těleso B převtělí do role vaší tchýně. V tomto případě totiž B cítí nutkavou potřebu narážet nejen do tělesa A (vy) a tělesa C(váš manžel/ka), ale také do těles D,E,F,G,H…, rozumějte zbytku vaší famílie.

Jako jednoduchý recept, jak se těmto nepříjemným zážitkům vyhnout, doporučuji dodržovat pravidlo, kterému se v matematice řídí hyperbola: blíží, blíží, nepřiblíží.

Autor Kate, 13.02.2013
Přečteno 1303x
Tipy 2
Poslední tipující: Inna M.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmm..něco na tom bude a tchýně jo to je někdy horší než tsunami..jednu takovou má nejstarší čerstvě rok ženatý brácha ale naštěstí on je silná osobnost tak ..prostě ještě ji nezabil :-DDD

16.02.2013 14:14:35 | xoxoxo

No, tak to mu přeju hodně štěstí do budoucna :D

23.05.2013 18:10:46 | Kate

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí