Démon na cizí zdi - z deníku stíhačky

Démon na cizí zdi - z deníku stíhačky

Anotace: jsem posedlá . . . posedlá démonem . . . v jednom kuse lezu po jeho zdi

Vážně facebook ničí vztahy ? Když na tohle téma někdo debatoval, přišlo mi to k smíchu. Jak by mohla nějaká pitomá sociální stránka ničit vztah. Teď postupem času něco zjištuju. Neříkám, že vztahy přímo ničí, ale nějak je určitě ovlivňuje.
S přítelem máme sražený dva stoly vedle sebe a každej sedí před svým počítačem. Nemyslete si o mě, že jsem nějaká žárlivá MIG 21,(nebo jo) ale uznávám, že ve mně občas hlodá zvědavost, když slyšim ten typický zvuk chatu na zdi, jenže teď nemyslím tu mojí zeď. A strašně mě bolí za krkem, když se snažím nenápadně zkoumat, kdo že mu to píše. Ač si nemyslím, že by můj přitel dělat na facebooku něco nekalého, stejně jsem si ho raději dala do sledování blízkých přálel, aby měla moje paranoidní dušička pokoj.
A výsledek ? Je to ještě horší, protože se užírám každým lajkem, který dá na nějaký stránce RedHeads (bože, jak já nesnáším ty děvky zrzavý). Nebo když ho dá nedej bože nějaký kámošce, která má hezčí nohy než já. "A proč na mojí novou fotku nedal taky lajk." Sakra možná je to tím, že už mě nemiluje. Když si vzpomenu, jaké to bylo dlouhé přemlouvaní, než si mě dal vůbec veřejně do vztahu. A proč už mi jako na zeď nevkládá srdíčka a smajlíka s pusinkou.
Takže to asi fakt ničí vztahy a mě i krční páteř.
Autor lostris, 05.02.2014
Přečteno 931x
Tipy 4
Poslední tipující: penstla, Jin&Jang
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tip už jenom za tu anotaci =D Facebook bude zkáza lidstva, je dobré se od něj odprostit dokud to jde.

05.02.2014 18:38:37 | Julien Declair

dík za tip a komentář :-D

05.02.2014 20:06:31 | lostris

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí