Verbež zvaná milenci

Verbež zvaná milenci

Anotace: Krátký fejetonek psaný s nadsázkou.

Milenci jsou zvláštní druh mužského pokolení. Jejich charakteristika budiž náročná, komplikovaná a komplexní problematika, která vyžaduje léta usilovného studia, pozorování, bádání a obezřetného vyvozování závěrů.

Pozor, neukvapujte se ve svých závěrech. Konce ponechávejte otevřené, neboť zvraty jsou možné, často dokonce vítané, většinou nepředvídatelné. Změny mohou zasáhnout daného chlapa, mohou zasáhnout vás jakožto tu půvabnou polovičku vaší milenecké dvojice, či vykolejit vše a všechny.

Uvést alespoň nástin popisu takového typického milence je ošemetná věc. Muži všech věkových kategorií, různého zevření, ledajakých úchylek, všestranných dovedností i ti, co jsou úplně neschopní, mívají tendence, chutě a touhy stát se milencem, tedy najit, získat, pořídit si, koupit, obalamutit, ukecat, nalákat a oblbnut nějakou ženskou věku i postavy neurčité, o schopnostech nemluvě, vždy smyslnou, neboť co s nějakou zapšklou rašplí (většina těchto marnivců a rádoby seladónů je přesvědčená, že rašpli již doma mají).

Milé dámy, mé drahé přítelkyně a kolegyně, nenechejte se napálit! Takový ženáč, který lahodí vašemu oku a vyluzuje ze sebe šarm, jenž před očima manželky již před lety zašantročil pod rohožku před vchodovými dveřmi, se na vás usmívá, po očku pomrkává, v ruce za zády květiny třímá, div serenádu nezazpívá. Ovšem pozor. Čím větší zájem projevuje, snahu vyluzuje a naději do vás vkládá, tím nebezpečnější a záludnější past na vás chystá...

Na první schůzce pár zamilovaných slůvek špitá, vaši krásu komentuje, dokonce i nedostatky vychvaluje a pozorností vás zahaluje.

Na druhé schůzce jeho lačné ruce po vašich stehnech bloudí, do výstřihu dychtivě svými rty zabloudí.

Na třetí schůzce, okouzlena šarmem toho životem zkoušeného muže, který si přes všechny těžkosti, jenž mu soud do cesty staví, svůj chlapský šarm i jiskru v oku udržet dokáže, podlehnete svodům a do pasti milenecké dobrovolně vstoupíte.

Ba co víc! Chtivě se na něj vrhnete. Vždyť jeho žena vůbec netuší, jaký poklad doma má. On si zaslouží péči a pozornost a lásku a hlavně vás! Tu, po které on tak touží.

A je to tu. Stala se z vás milenka. Nová epocha se před vámi otevírá, nové problémy vyvstávají, nové charakteristiky se na vás lepí, pohledy kolemjdoucích ulpívají, vyřčené i nevyřčené výčitky vás zaplavují. A ticho osamocených večerů, kdy váš milý se doma u rodinného krbu vyhřívá, vás ohlušuje, samota zaslepuje.Lesk i šarm, to vše kamsi odplouvá....

Dámy, nenechme se napálit. To si raději samy pořiďme milence!
Autor baeva, 27.01.2015
Přečteno 810x
Tipy 7
Poslední tipující: Frr, bogen, V.N.Losinský, MARKO
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poutavě napsané.
Jen slůvko "verbež" mi k textu až tak neladí.

27.01.2015 19:15:11 | MARKO

Děkuju za připomínku:)

27.01.2015 19:16:17 | baeva

Je to jen názor. Neber to nijak špatně...měj svůj :)

27.01.2015 19:48:55 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí