Voňavá Volební Kampaň

Voňavá Volební Kampaň

Anotace: ...trochu humoru po ránu v tomto předvolebním podzimním šílenství...

Sbírka: Aromka - Královská Oáza

Jsem taková „voňavá“ Šípková Růženka. A ptáte se, proč v této předvolební kampani „straším“ s vůněmi. Ano, i vůně se mají právo představit. Vykřikují, hlásí se jedna přes druhou. Každá chce být vidět, chtěly by se i nafotit, přestavit se Vám, zviditelnit na mocných sociálních sítích, ale…jsou lidskému zraku neviditelné. ¨

Slyším jejich skandující pokřiky:

„Volte mě!!!“

„ Ne, volte mě, jsem tisíckrát lepší, můžu Vám nabídnout mnohem víc a lepší cestu!“

„ Ne, já jsem tisíckrát schopnější a voňavější.“

Tak a jak já to mám po tom obhajovat. Komu mám dát za pravdu?

Dovolte mi tedy, abych Vám představila „voňavé“ kandidát(k)y. Právo volby zůstává na Vás.

Každá z vůní si pro Vás připravila svůj volební program formou krátké básně.

Tak hurá do volební kampaně!

Číslo jedno má paní Mateřídouška, číslo dva má pan Tymián, číslo tři má pan Santal, číslo čtyři má paní Damascénská růže, číslo pět má paní Máta, číslo šest má paní Levandule, číslo sedm má pan Heřmánek a máme tu i dvě koalice: číslo osm mají Květinové vůně a číslo devět Vůně stromů.

Slyším jejich volební skandování, které je moc hezké.

 „JSME KRÁSOU BEZ ZÁVOJE, JSME MANOU NEBESKOU

JSME ŽITÍM NE BOJEM, TVOU CESTOU – NECESTOU.“

A volte si už sami, moji milí….

 

Autor Šípková Růženka, 12.10.2017
Přečteno 810x
Tipy 12
Poslední tipující: Jort, piťura, Amonasr, Kubíno, Akyš, Básník Karel, dprochazka
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K dílu...no je to taková ta klasické ptákovinka pro zdejší publikum. Nějak se té hromadě tipů ani nedivím... prostě klasika.
Já si neumím představit mít jen jednu vůni... ale nemám rád ty moc sladký, těžký a suše pudrový.

18.10.2017 08:15:45 | Jezero

Chtěla bych Tě seznámit s vůněmi. Jsou krásné a jedinečné. I když je to mé dílo jen taková "ptákovina" pro pobavení. Nejsem spisovatel ani básník jen se tak bavím...a baví mě to.
Nějak jsem Tě včera namíchla, Jezero? Omlouvám se. Posílám Ti pozdrav. Tvá zdařilá dílka jsem si prohlédla...a musím říct moc pěkná ne jako má. Mají jiný náboj.

18.10.2017 08:19:42 | Šípková Růženka

Nenamíchla. To ne... nesmíš si to tak brát.:)

18.10.2017 08:22:46 | Jezero

Nejsem nijak pro přehnané vůně. Obloukem v supermarketech obcházím vtíravé „dealerky“ pronikavých vůní uvězněných v podivných karafách.
Již můj děd říkával, „Správnej chlap, má mít brejle, velký břicho a má smrdět!“. :o))) Přesto nezaváhám a volím mátové číslo 5. Hned před levandulínou. ;-)

18.10.2017 07:14:47 | Koblížek

Ty dealerky v supermarketech obcházíš správně, protože to, co vydávají za drahé parfémy, je obyčejně něco lacinýho z Polska.
já se v tom trochu vyznám, takže už je s tím posílám rovnou do análu.
Jinak je fajn, že jste takovej moudrej rod, aspoň vás ženský moc neuháněj.

18.10.2017 08:10:47 | Jezero

Že jo. :o))
Když mě jedna dealerka udiveně kdysi řekla, hned poté, co jsem se s ní odmítal bavit o skvělých vůních skoro "zadarmo": "A vy se nevoníte?" , odvětil jsem zcela bezelstně, že se raději každý den osprchuju. Čučela jak puk a do análu si to zřejmě nacpala sama i bez mého doporučení. :-))) Jsem rád, že to mám potvrzeno od někoho fundovaného, jako jsi ty. Dík. ;-)

18.10.2017 08:25:18 | Koblížek

Já neprodávám laciný zboží. Mluvím o éterických vůních nejvyšší kvality. Lidskému vnímání těžko pochopitelné. Řada vůní ani nevoní tak, jak by si sám očekával. Mluvím o Aromaterapii, která je mou vášní.

18.10.2017 08:23:43 | Šípková Růženka

Ano, máta je úžasně svobodná. I levandule je překrásná. Asi zítra musím přidat svou Mátu a Levanduli. Naučily mě zpátky se vrátit na zem a nadechnout se. Děkuji.

18.10.2017 07:38:36 | Šípková Růženka

...i koňský hnůj krásně voní...:)

14.10.2017 20:35:00 | Jort

...každému voní něco jiného. Člověk je ŽIVO-ČICH. Dokáže rozeznávat čichem, co je mu blízké nebo naopak odporné. Od toho se dá spousta věcí odvodit. Proto tu Aromku tak miluji.

14.10.2017 20:36:39 | Šípková Růženka

Miluji vůni santalového dřeva...proto volím číslo tři. Ale ostatní jdou ruku v ruce za ním...kéž by nám mohly vládnout!!!

12.10.2017 13:23:44 | Anděl

Milý Anděli, vůně Santalu je nádherná...taky ji miluju.
Tak Ti ji posílám, příteli.
Já jsem tvé slunce pozemské,
co paprsky tě hřeje.
Tam kde jsou mračna v žitím tvém,
tam se má vůně směje.

Jsem vonným olejem svatyní i chrámů,
jsem dřevitou vůní mužných pánů.
Před tvými dalšími kroky se rád skloním,
můžu být tvým průvodcem denním.

12.10.2017 13:53:51 | Šípková Růženka

SKVĚLÉ- TY VOLEBNÍ HIPÍSANDO...:-D :-)** ST*

12.10.2017 09:31:48 | Frr

...ano, jsem maličko "sluníčková". Děkuji

12.10.2017 10:19:58 | Šípková Růženka

volím je všechny a každé dávám tisíc hlasů, sice jsem si jich musel pár vypůjčit, ale bylo to na nízký úrok :)

12.10.2017 09:19:34 | Slav Milo

...opatrně příteli s půjčováním. Děkuji.

12.10.2017 10:20:29 | Šípková Růženka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí