Přijdeme o chleba?

Přijdeme o chleba?

Lidi nečtou.
Dřív možná spadne na Zemi obří asteroid, zaplaví nás megatsunami, rozdrásají přemnožení holubi, nebo umřeme na rýmu, neboť si chuďasové nebudou moct dovolit doktora.
Ale fakt je, že lidi nečtou. Vyhynou v nejbližších letech všichni básníci a spisovatelé, protože nebude nikdo, kdo by ocenil jejich díla, která leckdy živí i celé rodiny?
Takhle. Ne že bych se viděla za pár let jako oblíbená spisovatelka s reklamou a autogramiádou ve všech knihkupectvích a taky si nemyslím, že by se jednou regály v knihovnách prohýbaly pod tíhou mých knih, ale sakra, jednou bych taky chtěla něco vydat, ale proč bych to dělala, když ta zatracená pakáž NEČTE???
Každý raději sáhne po klávesnici než po dobré knize, a pokud už teda někdo čte, tak dospělí a vzácné výjimky mých vrstevníků. Není čas, nejsou peníze. Haha. Nejhorší to budou mít pohádkáři. Dětem se raději pustí DVD nebo CD s pohádkou, než aby jim rodiče předčítali ... moc náročné na čas, víte?
Přijde okamžik, kdy spisovatelé přijdou o chleba?
Autor Grafomanická MIA, 06.04.2008
Přečteno 1251x
Tipy 11
Poslední tipující: drsnosrstej kokršpaněl, kikis, Alasea, Aluna, verushka, Bíša, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

problém, no... ještě je varianta zplodit hodně dětí a všechny je vychovat k hltání literatury, nejlépe vlastní :)

13.08.2010 22:22:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Jo, řešíme podobný problém...

15.03.2009 16:52:00 | Zelená okurka

jojo pravda ale já velice ráda čtu,takže tvou knihu pokud ji vydáš si zaručeně přečtu.Takový dílko si nemůžu nechat přeci ujít.

23.04.2008 17:09:00 | Aluna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí