Nejoblíbenější kniha...

Nejoblíbenější kniha...

Anotace: jak moc je těžké zvolit knihu, která vám je nejblíž srdci...

Je to všude kolem nás, s někým se seznámíte a hned jako první téma přichází na řadu vaše nej...nejoblíbenější film,nejoblíbenější barva,nejoblíbenější místo a v neposlední řadě nejoblíbenější kniha.

Již od mala jsem velmi vášnivou čtenářkou, do knihovny chodím pravidelně a když mi je nejhůř zalezu si do postele s knihou. Ale která kniha je vlastně ta má oblíbená? Myslim, že se to nedá dost dobře určit - neboť jsem přečetla již mnoho poutavých, zajímavých a strhujících knížek.Některé si pamatuju matně, jiné bych mohla odříkávat z paměti a u některých bych raději zapomněla, že jsem je kdy četla.
Ale pár vyvolených samozřejmě mám. Jsou to knihy ke kterým bych se kdykoliv vrátila a přečetla bych si je se stejnou chutí jako napoprvé.
Mezi tyto knihy beze sporu patří OBRAZ DORIANA GRAYE.
Nikdy před tím jsem nečetla nic tak poutavého, žádná jiná kniha mne prozatím nepřipoutala k sobě tak jako Obraz Doriana Graye - několikrát jsem nemohla usnout protože jsem přemýšlela nad tím co jsem právě přečetla a jak to asi bude pokračovat. Jsem si jistá že ještě dlouho jsem své kamarády obtěžovala se svými dojmy z této knížky - protože jsem o ní neustále mluvila (nakonec jsem tím i pár svých kamarádů donutila si ji přečíst). Nebo například ŠIFRA MISTRA LEONARDA je také naprosto úžasně napsaná kniha. Přečetla jsem jí jedním dechem a pak šla s velkým očekáváním na film - který byl ovšem oproti knize velkým zklamáním. Nebo ne již tak známá kniha DENÍK GÉNIA napsaná mým oblíbeným malířem - Salvadorem Dalím. Každým zápiskem v této knize mě utvrzuje, že je opravdu génius a jelikož knihu vlastním mohu se do geniality Dalího kdykoliv vrátit.
Oblíbených a dobře napsaných knížek mám samozřejmě ještě víc a je velmi těžké vybrat tu nejlepší, ještě k tomu když nové literární skvosty stále přibývají.
Autor Gontyy, 03.11.2009
Přečteno 1580x
Tipy 4
Poslední tipující: Danielle, Okřídlená Lištička, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Docela pěkné, mám podobný problém (ale nenazývám jej problémem), jsem toho názoru, že člověk nemůže mít jednu nejoblíbenější knihu. :-)

Jen si nejsem jista, zda je to opravdu fejeton. Možná spíš úvaha. Každopádně, je to jedno. :-)

04.02.2010 18:04:00 | Karen Blixen

ST už jenom za to, že máš ráda Dalího. Zrovna jsem se zakousla do Tajného života Salvadora Dalího a nestačím zírat. Už mám za sebou Skryté tváře, které mě nesmírně nadchly. Jsem tak ráda, že nejsem jediný magor, který Dalího obdivuje a který ho zná nejen jako malíře!

06.12.2009 21:59:00 | Okřídlená Lištička

Tip.

02.12.2009 14:52:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí