Brno sází na trojku

Brno sází na trojku

Anotace: Brno a jeho další penis

Už i mě o víkendu zastihla falická mánie selfie fotek zespoda brněnského rytíře Jošta. „Náš“ rytíř, ve skutečnosti tedy markrabě, stojí sice na Moravském náměstí již od 28. října, ale až posledních pár dní vidím penisu chtivé lidi, jak stojí několikametrové fronty, ve snaze zvěčnit se s novým symbolem Brna.
Jsou samozřejmě na místě poznámky autora tohoto skvostu Jaroslava Róny o jeho uměleckých hodnotách a sexuchtivém Brně. Na co však myslel on, když tvořil toto veledílo, je mi ovšem záhadou. Bylo naprosto jasné, že je jen otázkou času, kdy a kdo Joštovo „malé“ tajemství ukáže světu. Jak nám ukazuje historie, je přirozeností malého českého člověka hledat obveselení naprosto ve všem, ba převážně v tom, co pro tyto účely není primárně určeno.
Jsme tedy zpátky v době před pěti lety, kdy bylo Brno terčem posměchu za jeho Orloj na Svoboďáku a dva roky zpátky, kdy bylo otevřeno Sono centrum ve tvaru obří koule. Již tehdy kolovaly vtipné narážky o tom, jak Brnu chybí už jen jedna koule a bude to kompletní. A tak tu tedy genitální mánii máme zpět.
Vážně si začínám myslet, že pokud je Praha srdcem Evropy, má vedení Brna za cíl udělat z tohoto města falické centrum Evropy anebo je to snad pozdní protest proti Velké kastraci ve Vatikánu. Otázkou dne zůstává, zda se mužské genitály dočkají na nějakém dalším náměstí svého ženského protějšku.
Na závěr bych si dovolila citovat facebookový komentář Jaroslava Cermana, který ukazuje názor na umělecké hodnoty žirafy, jak se chudákovi Joštovi také přezdívá: Brňané dnes obdrželi tzv. joštovský dar.
V nečekanou chvíli z něj vyleze Onderka a město dobude zpět.
Autor kiksik, 24.01.2016
Přečteno 869x
Tipy 13
Poslední tipující: bogen, Jan Voralberg, Lighter, enigman, Frr, Papagena
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ještě jsem tu nádheru neviděla :( A to jsem původem brňák. Ale zas na druhou stranu tyhle falický věci tahaj do města turisty, takže to zas tak špatná investice asi taky není

25.01.2016 12:33:16 | iluzionistka

falické symboly jsou na Zemi odpradávna...otázkou je jak je člověk vnímá...

25.01.2016 11:22:58 | enigman

kůň od spodu i šulin na Svoboďáku jsou úžasní! raděj Brno zafalusovat, než zamořit postavami politiků (všech dob a politických stran).

24.01.2016 21:29:30 | hledač

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí