dopis bohu lásky Amorovi

dopis bohu lásky Amorovi

Anotace: ví vůbec Amor, co se tu teď děje a jací na sebe lidi jsou?

Milý Amore,

Předem se ti chci omluvit, že jsem se dlouho neozvala, ale to víš, člověk má starosti a neleží si pořád na měkkým obláčku jako ty.
Ne, promiň, nechtěla jsem Tě urazit, já vím, děláš důležitou věc, dáváš a chráníš lásku, musíš vyrábět šípy do svého luku a pozorovat nás lidi, jak to v tvé doméně (lásce) pěkně babráme.
Ano, není to lehká úloha, ale my to s tebou nemáme o nic lehčí, abys věděl. Střílíš si po nás šípy a už tě nezajímá, jestli jsi zasáhl obě srdce, prostě si letíš dál po svém. Někdy je to s tebou opravdu strašné.
Nebudu Ti dál psát, co mi na tobě vadí, to už jsem ti řekla minule a ty jsi ze mě měl legraci, jako vždycky.
Někdy mi chybí ta tvoje lehkost, nadhled a hlavně křídla s kterými se můžeš povznést nad problémy nás neokřídlených andělů.
Asi bych Ti měla napsat nějaké novinky, začnu novinkou, trošku zaprášenou, u lidí máš už docela dlouho přezdívku, no, spíš příjmení – Amor Magor .
Kdybych ti měla vysvětlit, co slovo „Magor“ znamená, mohl by ses urazit, ale přece to napíšu, tak slovo „magor“ vysvětluje slovník - Hanlivé označení člověka, který se vyznačuje pomateným či bláznivým chováním.
Klidně si to přečti ještě jednou, ať víš, za co tě tady někteří mají.
Zajímá Tě, kdo to vymyslel? Paní Gábina Osvaldová, která napsala text k písničce Láska je láska. Musel jsi jí určitě v těch výšinách zaslechnout, protože skoro zlidověla.
Trochu Tě ale podezřívám, drahý Amorku, že jsi se této dámě už pomstil nevydařeným manželstvím, není to tak?
Teď jsi asi rozmrzelý, nedivím se tomu, ale zkus se do našich srdcí aspoň chvíli zadívat, ty máš tu moc, zjistíš, že mnohá jsou od tvého šípu zlomená, ano, když si ho násilným rvaly hluboko ze svého srdce, vytvořila se prasklina, kterou ty dobře znáš,ale neumíš ji léčit jinak, než další střelou.
Psala jsem, že už tě nebudu dál kritizovat a opět to dělám, ale ty mě znáš a víš, že to nemyslím zle, však nejsi o nic lepší, viď?
Další novinkou, která tě jistě potěší, je, že se konečně podařilo prosadit partnerství homosexuálů i u nás v České republice, to zíráš, viď?
I my, konzervativní Češi jsme pochopili tvůj bláznivý plán, který spočívá ve splynutí duší stejného pohlaví, které si logicky bude více rozumět a bude spolu žít i za cenu okolního posměchu, pohrdání, odlišnosti a hlavně, neplodnosti.
Chtěl si nám ukázat, co je člověk schopný udělat a vydržet pro lásku, pro lásku kterou ostatní pohrdají, ale pro níž jsou oni sami schopni žít i zemřít.
Povedlo se ti to! Sice vím, že zákon nepřesvědčí všechny, ale i malé vítězství je úspěch, zvláště v tak velké bitvě o toleranci k odlišnosti.
Z toho co jsem ti chtěla napsat je to všechno, doufám, že se máš dobře a tvoje matka Afrodita taky, nenechte se vyvézt z míry našimi bláznivými city, ale občas nám s nimi pomozte.
Autor Janka Aura, 03.11.2007
Přečteno 1346x
Tipy 3
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Taya
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ještě little dotaz - jakou má takový Amor adresu? Nebíčkov 2?:)
Né, dělám si prču, je to světové... přímo až nebeské+)

08.06.2008 14:32:00 | Grafomanická MIA

tak tohle je perfektní :-)

26.02.2008 19:17:00 | Fayence

Pěknýýýýýý, nádhernýýýýýýý, zajímavýýýýý :-D

21.01.2008 15:57:00 | T.ereza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí