Šest let

Šest let

Anotace: i rozejít se dá v dobrém... mně se to nepovedlo

K napsání tohoto textu mě vedl jeden článek, který jsem tu četl. O silvestru jsme se rozešli s přítelkyní… skoro po šesti letech. Přestala mě mít ráda. Znáte to, kouzlo se vytratí, láska vyprchá, i tak jsem měl pocit, že se to nemělo stát. Čekáte to, a stejně to bolí. Milování na rozloučenou. Připadám si jak ve vzduchoprázdnu. Dva týdny před to bylo úplně jiné. Píšem si jak to bude skvělý konec roku a jak budeme spolu. Nějakou dobu ho teď nebudu mít rád, jak se přehoupla půlnoc, rozezněly se výbuchy ohňostrojů. Já ležel v tichu vedle tebe, ale sám. Ráno sbalit věci. Oblečení a pár cédeček. Když odejdeš z pokoje, na nástěnku ti připíchnu tisícikorunu na dárek, který jsem ti slíbil, ale už nestihl koupit. Stojíme vedle sebe u auta, koukám do tvých lesknoucích se očí a vím, že tahle etapa pro mě právě končí. Polibek na rozloučenou. Trvá dlouho a nechci přestat. Možná že ani ty ne. Těžko se mi dýchá, musím odjet ještě teď. Odtrhávám se od tvých rtů a usedám za volant. Ještě se na mě otočíš a máš v očích zvláštní výraz, jak kdybys chtěla něco říct. Tvé rty jsou však pevně přimknuté k sobě. Otáčím klíčkem v zapalování a opouštím město. Nevěřím ti, řeklas mi. Nevěděl jsem proč. Položilas mi otázku, kterou jsem nepochopil. Neodpověděl jsem. Chtělas číst. Nenapsal jsem. Chtělas mi říkat všechno, já zas všechno nechtěl slyšet. Odcizili jsme se. Nakonec jsem ti v rozčilení řekl slova, která mi možná nikdy neodpustíš, ale to už změnit nemůžu.
Autor Doki, 18.11.2007
Přečteno 1008x
Tipy 18
Poslední tipující: Aťan, PPetrushka, Kyška, Bíša, Sephora, Game, Sarazin Faestred, Martanka, akneliam, Jean89, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vypadá to, že jsi se dopracoval k vítězství - viděl jsem fotky s Luckou. Gratuluju! :-)

31.08.2011 15:29:00 | Aťan

nepotřebuju lítost... ani uznání... ale za komenty děkuju

30.04.2010 19:07:00 | Doki

hodně excentrickým a extrovertním způsobem to rozdejcháváš. myslíš, že tě budeme litovat?

26.04.2010 16:58:00 | Jiřina Švéda

krásné, hluboké a silné...začínám tě poznávat

07.12.2009 17:59:00 | PPetrushka

Smutné, hluboké, krásné...

"Polibek na rozloučenou. Trvá dlouho a nechci přestat. Možná že ani ty ne."
- Tohle je takovej hrozně zvláštní pocit.

18.01.2009 20:19:00 | Kyška

moc hezky vyjádřené pocity i když to tak moc bolí....to vím dobře taky...:-(...ale čas nejde vrátit zpátky...můžeme jen jít dál

13.10.2008 19:44:00 | zyni

moc hezky vyjádřené pocity i když to tak moc bolí....to vím dobře taky...:-(...ale čas nejde vrátit zpátky...můžeme jen jít dál

13.10.2008 19:44:00 | zyni

Mrzi me to, ale vim, ze to zvladnes :-) Proste.. hlavu vzhuru.. Sam jsi to rekl, byla to etapa..

30.08.2008 16:35:00 | dablik007

Některé věci prostě zvrátit nejdou, jen oddálit... znám zas sám sebe víc... a jdu dál svému osudu vstříc

04.12.2007 23:37:00 | Doki

Nekdy to tak byva jak pises, preji Ti at najdes svoji lasku a mej klid v dusi, casto hledame daleko to, co nemuzeme najit a ono je to kousek od nas-na dosah ruky...

24.11.2007 23:24:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí