Smutek a lítost v srdci

Smutek a lítost v srdci

Anotace: Tohle je pro jednu Schnečku Kačku kterou Miluji dodnes.

Mé srdce pořád bolí i když je to už hodnou chvíly co tě nemám a vlastní vinou.Je to takřka rok co nás postih rozchod.Žárlivost mi tě vzala a mě na krk oprátku uvázala.Jak já hloupej jsem byl a nevěřil že tvá láska vřelá je a že tvé srdce jen mě miluje.Kdybych jen já hlupák nebyl tak zaslepený tvou krásou a díval se taky do tvé duše tak bych pochopil,pohladil a políbil tvou vnitřní krásu pro mě ukrytou.Za tu chvíly co nejsem s tebou,pochytal jsem nějaké víly,ale jen bludičky falešné lásky to byli.Mé nitro pláče a ptá se kde tě mám.Já jen s trpkostí a smutkem v duši odpovím"to nevím sám".Moje city tady pořád jsou jen ty tvé se schovaly a bojí se toho starého,tak raději trávi chvíle u někoho jiného.Nikdy jsem nemyslel že poznám pravou lásku,která mi na tvářích vyhodi nejednu vrásku.Byla jsi to ty co zahnala ve mě všechny chmury a roztančila štěstí chvilky.Teď jen se občas stýkame a na přátelství si hrajeme,ale ty víš jak moc si chybíme.Já ublížil ti nejedenkrát,ale vím že v tvém srdci nezůstal jen chlad.Touha v naších srdcích zůstala snad.Nezbíva mi než jen doufat.Když pohladí mě vánek tak mám přáni aby odemě ti políbení dones.Ovšem to největší přáni je aby jsi v životě byla šťastná a nepoznávala bolest.
Autor sKULL, 27.11.2007
Přečteno 1224x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Krááásný, vážně ti chybí, viď? Přeju vám, ať to dopadne tak, jak má... Snad brzo poznáte, jak to má bejt... Vážně, dojemné... Jen si, prosím, oprav hrubky, kazí celkový dojem díla.

27.12.2007 19:14:00 | violette.heaven

To je moc hezky napsaný. :-) Neboj co bolí, to přebolí.

08.12.2007 18:49:00 | riana.m

Jelikož tě znám a znám i Váš příběh, tak vím, že to myslíš upřímně!! Tome tohle se ti opravdu povedlo a tleskám ti nad tímto!!!!! Až slza mi ukápla, tak mě to vzalo...

27.11.2007 16:25:00 | Majketka Pietraszová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí