Slušné holky nechte být...

Slušné holky nechte být...

Anotace: Tedy pokud nechcete být jenom přestupní stanicí. Někomu to nevadí a ten ať dál ani nečte.

Tedy pokud nechcete být jenom přestupní stanicí. Někomu to nevadí a ten ať dál ani nečte. Začíná to hezky, o to horší však bývají konce. A to zejména pro vás. Myslíte si, že máte poslední princeznu na světě. Roztomilejší než štěňátko, chytrou, krásnou, občas se s ní i zasmějete. Bude vám psát jak strašně vás miluje a to i týden před rozchodem. Dřív nebo později se to ale stane. Přestane je bavit být pořád ta slušná holka. A pokud se lehce nechá ovlivnit okolím, stačí několik šikovných našeptávačů a můžete se s ní nadobro rozloučit. Princezny začnou mít pocit, že o něco přicházejí, budou chtít spát každý víkend s jiným týpkem. Zjistit jaké to je s černochem. S dvěma kluky. S třemi černochy. Nechají se sbalit zabijákem s pořádně vytuněnou károu. Budou chodit s chlápkem doktorem. S klukem co je bude mlátit. Budou chtít zkusit všechno, jenom ne vás. A jednoho hezkého dne vám napíšou, bez tebe je mi líp. To bude ve chvíli, kdy už za vás budou mít náhradu. Což samozřejmě znamená, že vy jste pořád sami, jelikož jste s tím tak nějak napočítali a můžete si doma na počálu leda tak projet fotky ze společných akcí. V takových chvílích pak zpravidla dochází k vašim zoufalým činům, které nejsou vůbec k ničemu a proto se jich snažte vyvarovat za každou cenu. Vypněte mobil, smažte její číslo a jděte na pivo. Jasně, tohle může udělat každá, namítnete. Ano může. Ale několik rozdílů tu je. Holka s minulostí, kterou radši ani nechcete znát, protože víte, že by vás nepotěšila, toho má už spoustu za sebou. Dobrého i špatného. Tímhle vším už většinou prošla, ví jaké to je, a když vám dá šanci, ví moc dobře proč to dělá. Pošle vás do háje. No a co? Pošle vás do háje vaše roztomilá princezna… to už je trochu silnější káva. Opravdu, takové holky radši nechávejte hodnejm ňoumům, kteří kvůli nim pak skáčou z mostů, řežou si žíly a nebo se zkoušejí doma otrávit v elektrické troubě. My ostatní už víme…
Autor Doki, 12.02.2008
Přečteno 1284x
Tipy 24
Poslední tipující: Aťan, PPetrushka, kuskus pruhovaná, kejtyyy, Jean89, Gothic.Princess, Bíša, Grafomanická MIA, klari, FETKA, ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (19)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Píše ti to jedna radost... a co se týče komentu, souhlas s kuskus :)

31.08.2011 15:38:00 | Aťan

asi ses hodně zklamal, chudáčku...

26.04.2010 16:57:00 | Jiřina Švéda

Hm asi ti něco udělala nějaká taková princezna..dobré zamyšlení.

07.12.2009 17:57:00 | PPetrushka

...hodný holky se dostanou do nebe ...Potvory všude ....
"-)))

23.07.2009 12:50:00 | kuskus pruhovaná

ono to neplatí jen na nás, na holky a kluci uměj taky pořádně zlomit srdce. znám to. ono se ale nedá říct, že ,,zlobivá´´ holka je lepší. jasně víc věcí si prošla a zná je, ale jakou má kluk jistotu, že to neudělá znova. a jemu? opravdu hodný holky ale taky neexistujou. jestli nějaká tvrdí, že by kluka nikdy nepodvedla nebo neodkopla fakt hnusnym způsobem, tak kecá. každej se někdy překlepne. jak tady na literu tak v životě. jen někdo má těch překlepů na kontě víc než druhej, a nebo taky o dost horších než někdo jiný. každej ale někdy zradí. ať je to princ nebo roztomilá kráska.

26.05.2009 16:28:00 | ona ...

Moc děkuji za komentář, patří k těm, kterých si opravdu vážím! A souhlasím! Jinak k dílku, je opravdu moc povedené a hlavně se věnuje docela neokoukanému tématu takže se mi nejen líbí umělecky, ale také mě baví! Mě se nejspíše nikdy nepovede napsat fejeton, vždycky to nakonec ve finále vyjde jako suchá (možná jen lehce stříknutá ;) )úvaha, takže máš opravdu můj upřímný obdiv :)

20.12.2008 15:03:00 | kejtyyy

moooc pěkné...bohužel neplatí jen na princezny ale i na prince:-)

20.09.2008 19:55:00 | Gothic.Princess

Tip máš také za tu troubu...

31.08.2008 14:25:00 | Bíša

Máš pravdu. Ty "holky s minulostí" (počítám se k nim), se narozdíl od "princezen" vyznačují tím, že vědí co chtějí. Princezničky ne a pak to dopadá tak jak jsi popisoval...

07.06.2008 20:26:00 | Narcysa Buttonová

nevím...já taková nejsem, nikdy jsem taková nebyla a pevně věřím, že pokud mi zbyde jen jediný atom mozku, nikdy taková nebudu...asi určitý typy kluků přitahujou určitý typy holek.a pak se divěj, proč pořád oni.

06.05.2008 21:09:00 | chicacheca

Jak pravdivé a přitom neuvěřitelně smutné….

02.05.2008 11:53:00 | Dante.l

Vážně, dobrý. Pobavilo mě to, ale všechny nejspu určitě takový......!! :)

14.03.2008 18:46:00 | smutněnka°°°

Díky všem za komentáře;)

03.03.2008 13:30:00 | Doki

Hodně pěkné... a pekelně přesné. Všechny holky co mě kdy nechaly mi řekli že jsem "hodnej kluk"... teď konečně vím jak to myslely...

02.03.2008 22:25:00 | Jeroným

A víš ty co?:D Mě nejvíc pobavil právě ten konec ... otrávit se v elektrických troubách:D

02.03.2008 10:09:00 | Grafomanická MIA

Hodně luxusní fejeton. Fakt jsem se nasmála. Protože je to prava. Musím říct, že jsem byla přesně taková, když mi bylo tak 15 let. Takže je to prava. Akorát s přibývajícím věkem člověk zjistí, že to tak nejde!! :-) Fakt luxusní!!! Tady má někdo opravdu prokouknuté holky nebo dívky. :-)

22.02.2008 13:24:00 | Majketka Pietraszová

Tak Tak,je pravda že všechny holky nejsou takový,ale ani všichni kluci nejsou nejhorší,je to hlavně o společnosti v jaké se vyskytují,a tím že třeba poznají parádního kluka který je klidný a podle jejich představ,k on má přátelé,kteří jsou divocí a nespoutaní a tady je ten sek... Proč by se dívka nebavila nespoutaně,když je mladá a "nevyskákaná"... K že dívka si řekne OKey, budu dračice,tak budu mít X divochů,užiju si a sem v pohodě.. Ale ona časem zjistí že život nejni jen o tom si za každou cenu užít,jenže to už bude pro partnera se kterým byla když toto všechno vypuklo už pozdě...

21.02.2008 18:24:00 | stesti_je_jen_v_pohadkach

jo tohle je super.....ani nevím co sem estli dábelská holčička a nebo andílek :) Ale co, já sem spíš anděl s duší dábla:)

14.02.2008 22:11:00 | PoeziGirl

Jo myslím, že máš pravdu... ovšem ne každá holka je taková... a přiznejme si otevřeně... muži nejsou mnohdy o nic lepší než my. Já doufám, že já potkám některého z těch normálních... :-)

14.02.2008 13:49:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí