Podpora v Nezamilovanosti

Podpora v Nezamilovanosti

Anotace: ---------------------------------------------------------------------

Ano, podle mě by nám všem, tedy nám všem bez lásek, měla být vyplácena. Připadá mi, že nezamilovanost, osamělost a opuštění jsou mnohem tísnivější situace, než absence zaměstnání nebo domova. Kdo jiný by to měl posoudit, než ten, který se právě nachází ve všech zmíněných sociálních situacích.

Podpora v nezamilovanosti, by měla různé podoby. Bylo by na rozhodnutí kvalifikovaného odborníka na Úřadu pro nezamilované, jaký způsob zvolí. Extrovertní typ by dostal podporu v podobě lístků pro dva do kina, divadla, muzea nebo aquaparku a ti stydlivější by byli zapsáni na rekvalifikační kurz. Tam by jim bylo vysvětleno, že pokud budou zalezlí doma, láska si je sama nenajde, zkrátka, že se jednoho dne, až budou opět v hluboké depresi, nerozdrnčí domovní zvonek a za dveřmi nespatří tu svou vysněnou/vysněného. Že pohledy směřující kolmo k chodníku z nich neudělají sympatičtější a atraktivnější jedince a že psaní, kreslení nebo jiná umělecká činnost je sice bohulibá, ale člověk by se ve svém vysněném světě na papíře nebo plátně neměl zcela uzavřít před tím reálným, protože rohlíky (a plátno a papíry) si koupíme jenom v něm.

To všechno by ale byla jenom zástěrka. Na společném sezení, které by bylo dvakrát týdně čtyři hodiny, by se mezi nezamilovanými začali tvořit pouta a po třech měsících by už nebylo koho školit. Dál by se postupovalo stejně, jako v případě těch, kteří jsou schopni a ochotni hledat si partnera sami. Lístek na koncert, kytici nebo společnou večeři. Ve zvláštních případech, by bylo možné požádat o zvláštní dotaci například na dovolenou, šperk nebo jinou finančně náročnější akci.

Mám za to, že účinnost a smysl takového úřadu, by byla obrovská. Lidé by byli stále zamilovaní a šťastní. V zaměstnání by podávali lepší pracovní výsledky, na ulicích bychom více nevídávali zohýbané dopravní značky a vysypané odpadkové koše. Bezdomovci by už žádní nebyli, protože i oni by našli lásku a snažili by se být lepšími. Stejně tak bychom marně hledali trvale nezaměstnané, neboť ve snaze zajistit a postarat se o své lásky, zapomněli by na dřívější nechuť k práci.

Ministerstvo Nezamilovanosti by mohlo vzniknout z přebytků, které by ušetřili ostatní resorty právě díky funkci MN. Mělo by vliv na vývoj kultury a ekonomiky celé země. Lidé z ciziny by k nám jezdili na dovolenou, ne kvůli historickým památkám, ne kvůli krásné přírodě, nýbrž proto, aby viděli spokojenou a šťastnou společnost. HNP by se bleskově zvedal a… Zkrátka volte mě jako Ministra Nezamilovanosti!
Autor Rick, 20.02.2008
Přečteno 1523x
Tipy 57
Poslední tipující: Demo, Temeraire, M'ckey, Désolé, KORKI, Sharivari, Vee-Vee, Karen Blixen, Larey, Morion, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné, a musím říct - Kéž by... :-) Co však není, může být.

17.04.2010 18:56:00 | Karen Blixen

Jsem pro podporu v nezamilovanosti. A tomuhle rozkošnému fejetonku dávám ST.

23.09.2008 15:22:00 | danaska

Nádherná utopie...:-)

28.06.2008 17:25:00 | Veru

Naivní, ale hezké :-)

19.04.2008 10:13:00 | Gothic.Princess

hlásím se na kurz. toto jsme už všichni dlouho potřebovali :)

11.04.2008 18:17:00 | Hor

Hele, zkus to poslat na ministerstvo ... :D
Každopádně máš můj volební hlas:)

02.03.2008 10:02:00 | Grafomanická MIA

já du do toho taky. Nech si na to udělat patent, založ to a dej mi vědět;)

29.02.2008 17:48:00 | PoeziGirl

Ministerstvo nezamilovanosti! Kedy bude najblyžší rekvalifikačný kurz? Mal by som záujem...

27.02.2008 03:09:00 | Sarazin Faestred

Skvělej nápad na fejeton... Až tě zvolej dej vědět, přijdu se ucházet o podporu :-)

24.02.2008 20:49:00 | Eiffel

Tak já Tě určitě budu volit, snad to nebude taková "šaškárna" jako volba prezidenta :-)

23.02.2008 15:10:00 | jednazesta

naprosto perfektní!!! Svět by byl opravdu krásnější, takže můj hlas máš bez váhání ;-)

21.02.2008 20:30:00 | Erion Fate

Jestli se nebudeš zlobit, šoupnul jsem tě mezi Oblíbené autory. :-))

21.02.2008 19:26:00 | Aťan

Ne, žádná utopie - tohle musí vyjít!!! Počítej s mým hlasem a další seženu. Pro podpisový formulář si zaskoč k nám do institutu na vrátnici. Sídlíme v Brně vedle Ústavního soudu - budova Amatérského sexuálního institutu České republiky. Vrátný se jmenuje Vladimirovič Mičurin. Čest tvojí práci!

21.02.2008 12:26:00 | Aťan

.. :) .. jsem pro Tvoji přímou volbu - jdi do toho!

21.02.2008 11:38:00 | Jiparo

Krásná utopie....:o)

20.02.2008 21:24:00 | Malé nic

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí