Nemůžu bez tebe žít...

Nemůžu bez tebe žít...

Anotace: ...ale můžu...

Každý druhý článek o lásce obsahuje podobné zoufalé volání. Nemůžu bez tebe žít. Ztratil jsem smysl života. Bez tebe jsem nic. Nikdy jsem tenhle pohled na svět nechápal, pojďme se přít, protože ho nechápu pořád. Hodilo by se na úvod říci, že přes včechno co napíšu dále, věřím na "velkou" lásku. Stejně tak si ale myslím, že každý člověk by měl mít svojí hrdost. A je jedno jestli je to muž nebo žena. Každý by měl mít hranici pod kterou nikdy nepůjde. Nikdy a za žádných okolností. Skloníte se jednou a budete to dělat pořád. Kamarád se na vás může vykašlat. Rodiče taky. Přítelkyně vás může opustit. Některá i vícekrát a zatímco rodiče si nikdo nevybírá, partnery ano, alespoň v Evropě, tak to zkuste znovu a vybírejte lépe. Nežijeme v Indii. Pro kus flákoty vás může zradit i váš milovaný pes Ňafík, a pokud o dvě ulice dál hárá fena, můžete být klidně Marta Kubišová a stejně svýho čtyřnohýho miláčka měsíc neuvidíte. Valí se to na vás ze všech stran a aby toho nebylo málo, dostanete v práci padáka a exekutor vám polepí celej byt samolepkama včetně nedopité plechovky coly, rozečtené knihy a kartáčku na zuby. Skoro by z toho člověk mohl mít i zkažené odpoledne, že? Stejně je ale pořád pro co žít. I kdyby to měl být malej hladkej kamínek co najdete u cesty. Vemte fixu, namalujte mu dvě šílený oči, rozkřáplej úsměv a máte doma príma kamaráda. Sice si s ním moc nepokecáte, ale zas máte fajn těžítko. Tedy pokud k vám do pokoje předtím nepříletí (zavřeným) oknem. A pokud se tak stane, mrskněte ho zpátky, dobře miřte a když už nic jiného, tak toho šmejda aspoň trefte. Sedněte do auta a jeďte se projet. Jenom tak. Nočním městem. Aut je málo a palubní deska hezky svítí. Jsem vděčnej za každej den, kdy můžu vylézt na kopec a vítr mi pročísne vlasy. Jasně, když na ten kopec lezete s někým a kolem běhá Ňafík, je to lepší, ale co už, když to zrovna teď nejde. Bohatší si můžou zajít k psychologovi, ostatní předávkovat čokoládou a nebo si koupit tarantuli na hraní. A víte co, kupte si dvě. Není to krásnej pocit, být na sebe hrdej? Vědět, že dokážete být s ní(m), stejně jako sám? Nemít z ničeho strach a nebýt na nikom a ničem závislej? Jen s tou čokoládou se mi to ještě pořád nějak nedaří. Pamatujete na beznohýho kapitána lodi, přivázanýho ke stěžni, jak během zuřícího hurikánu hrozí směrem k nebi a křičí něco ve smyslu - tomuhle ty říkáš bouřka? Tak asi tak nějak;)
Autor Doki, 04.03.2008
Přečteno 1797x
Tipy 24
Poslední tipující: Vee-Vee, Game, PPetrushka, Lady Carmila- Políbená mlhou.., Fenceless, kuskus pruhovaná, M.i.š.k.a., Ammazonic, Bíša, Grafomanická MIA, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (8x)

Komentáře

Píšeš fakt krásně, ,,tohle´´ jsem tu ještě nečetla. Hezky si hraješ s ironií a bůh ví s čím vším ještě, ani mi snad nevadí, že se plácám na dně oceánu a ne a ne se nadechnout nad hladinou. Vlastně je to strašná sranda :-D ST za kapitána a za ten kamínek. Závidím ti tvojí povahu, jsem uplně jiná. Jen tak dál, více takových kluků do nepohody :)

07.12.2009 18:07:00 | PPetrushka

Wow..je to supr..jako zasmála jsem se :D ale řeknu ti, že je na nic být s někým, jen abys s někým byl...asi tak..to radši ty exekutory a šutrák do lebky prosím :D

07.12.2009 15:27:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..

Vazne skvele napsana uvaha:)gratuluju:)

04.09.2008 18:50:00 | Cleo

A já děkuju za komentář;)

30.08.2008 19:27:00 | Doki

Dokonale.. Tohle si tisknu a povesim nad postel :-) Dekuju

30.08.2008 16:33:00 | dablik007

Náhodou, i s pomalovaným šutrem se dá dobře pokecat (ne že bych to zkoušela). Sice to nebude úplně ten pravej ořechovej dialog ale spíš monolog, ale to jsou detaily. Tom Hanks v Trosečníkovi měl taky svého Billa, nebo jak se ta mičuda jmenovala, a jak mu pomohl:)

21.08.2008 22:49:00 | Grafomanická MIA

Přesně tak. Konečně někdo, kdo si umí naplno užívat života bez ohledu na vnější okolnosti. Když nenajdeš štěstí v sobě, nenajdeš ho nikde. Gratuluju, krásně napsané.

07.06.2008 20:14:00 | Narcysa Buttonová

Nemůžu než souhlasit. Nedávno jsem přešel z kategorie "sám" do kategorie "svobodný" a nemůžu než potvrdit co se píše tady... cítím se teď fakt líp... nemá cenu se trápit kvůli něčemu co se stejně nevrátí... čert jí vem:-)

20.04.2008 22:11:00 | Jeroným

Skvělej fejeton. Naprosto souhlasím. Když je člověk sám, není to možná úplně nejlepší, ale svět se kvůli tomu nezboří. Na světě je spousta krásnejch věcí a člověk by je měl umět vnímat. Nedávno jsem přišla na to, že je lepší být sama než udržovat nefungující svazky ať už partnerské nebo přátelské. A dost mi to ulehčilo.

11.04.2008 18:23:00 | Hor

Parádní!!Úžasné a skvělé....jenže někdy trvá, si tohle všechno uvědomit a začít stavět zase znova, úplně od začátku a věřit, že na mnohem lepších základech...

29.03.2008 22:46:00 | Luciiik

Já s tebou naprosto souhlasím. Jsem sice občas zaláskovaná do někoho kdo mě nechce, ale to se prostě stává a nedělám z toho vědu. Prostě se soustředím na něco jiného, třebas na práci a ono samo příjde, nebo ne?

12.03.2008 01:49:00 | Ellanie

To mě oslovilo a naprosto s tebou souhlasím, ve všem:)

11.03.2008 15:03:00 | Grafomanická MIA

Je to dobrej fejeton i když bych si dovolil nesouhlasit... Tohleto není o hrdosti, jasně každej dokáže být sám, ale myslím, že život stojí zato teprve když seš s tím koho miluješ... (jen můj názor)

04.03.2008 21:14:00 | Eiffel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí